• Anonym (Jada)

    Är du nöjd med ditt sexliv?

    Om du är ärlig med dig själv, är du nöjd med ditt sexliv?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med ditt sexliv?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nej) skrev 2019-11-29 18:36:03 följande:

    Man 22 år


    Varför har det inte blivit något då?
  • Kverulant67

    Som 50+ och ha levt i äktenskap och andra långa förhållanden sedan jag var 23år så är jag äntligen singel! Runkar så härligt i princip varje dag, så gott att kunna dra en runk och sedan kolla en hockey eller fotbollsmatch! Innan var det sex kanske en dag i veckan och sedan kolla på sporten när tanten hade lagt sej...

  • Anonym (kvinna - nej)

    Min man och jag har nästan aldrig sex och när vi väl har det är det sällan bra.


    Jag är inte nöjd.

  • Anonym (Eli)
    Anonym (kvinna - nej) skrev 2019-11-29 23:59:57 följande:

    Min man och jag har nästan aldrig sex och när vi väl har det är det sällan bra.


    Jag är inte nöjd.


    Haha wow, det låter fruktansvärt. Varför är ni fortfarande med varandra? 
  • Anonym (kvinna - nej)
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-30 00:05:31 följande:
    Haha wow, det låter fruktansvärt. Varför är ni fortfarande med varandra? 
    Vi har familj och allt annat tillsammans, så inte så lätt att bryta upp.
  • Anonym (Eli)
    Anonym (kvinna - nej) skrev 2019-11-30 00:07:19 följande:
    Vi har familj och allt annat tillsammans, så inte så lätt att bryta upp.
    Ah ja då är det ju svårare... Har ni pratat något om det eller bara i tysthet accepterat att det inte blir så mycket av med det?
  • Anonym (Strumpbyxor)
    Anonym (kvinna - nej) skrev 2019-11-29 23:59:57 följande:

    Min man och jag har nästan aldrig sex och när vi väl har det är det sällan bra.


    Jag är inte nöjd.


    Vad är det för det för fel att onanera??? Älskar det själv!
  • Anonym (kvinna - nej)
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-30 00:10:24 följande:
    Ah ja då är det ju svårare... Har ni pratat något om det eller bara i tysthet accepterat att det inte blir så mycket av med det?
    Vi har pratat men det händer inte så mycket.
    Anonym (Strumpbyxor) skrev 2019-11-30 00:12:47 följande:
    Vad är det för det för fel att onanera??? Älskar det själv!
    Onanera är jättetrevligt men det är inte riktigt samma sak som att ha sex med en annan människa. Särskilt inte med en partner man älskar.
  • anonymsoy87
    Anonym (kvinna - nej) skrev 2019-11-30 00:19:18 följande:

    Vi har pratat men det händer inte så mycket.Onanera är jättetrevligt men det är inte riktigt samma sak som att ha sex med en annan människa. Särskilt inte med en partner man älskar.


    Hur gamla är ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Hur många barn har ni? Det är många som säger att bryta upp förhållandet och komma ut till en ny värld. Det är ju lätt att förstöra ett familjeförhållande men inte lika lätt att bygga upp ett nytt.

    Så mitt första tips är att ge ett ärligt försök att lösa problemet och bygga upp ditt nuvarande förhållande genom att samtala eller be om hjälp och råd av någon gemensam vän eller släkt som aldrig utpressar dig. Om det inte fungerar

    Mitt andra tips är att hitta en hemlig älskare som du kan lita på helt och hållet. Den som aldrig försöker lura dig, utpressa dig, utsuga dig, förstöra ditt nuvarande förhållande osv. Det var vi människor som hittat på trohet och otrohet för att bevara arv och famijenamn, tycker jag. Sex är skapelsens härlighet som alla måste få njuta av hur länge som helst var och en orkar och vill. Dvs att jag inte förespråkar att ha sex med okända olika personer varje dag, det är inte heller sunt och nyttigt för kroppen och själen. Hitta en som du tycker är bra. Det är ditt och du som bestämmer.
  • Anonym (Särbo)

    Är mycket nöjd!
    Träffas på helger (inte alla) och kan ibland låta bli
    att ha sex för att vi inte känner för det.
    Trots att vi träffas så sällan kan vi ha "standard-sex" också
    men ofta ser vi till att ha riktigt bra sex.
    Båda ser till att ge och få.

Svar på tråden Är du nöjd med ditt sexliv?