• A4ka

    Någon mer med en sjukt opraktisk partner?

    Ja, min är en sån ) han råkar ta hem andras resväskor från flygplatsen. Inte 1 eller 2 utan hela 6 gånger. Både hemma i Sverige och utomlands. Han glömde barnvagn i affären (barnet däremot fick han med sig). Han tappar bort smutsiga kläder från förskolan (misstänkter på att han inte vill ta hand om dem, men det gör inget). Glömmer vart han lagt sina grejer, ja typ badbyxor, det är en favorit tappar bort telefoner i taxin som vi sedan ser med hjälp av Hitta min iPhone åka runt halva staden. Har säkert glömt sin mac på flygplatsen ett par gånger. Jag lärde mig att bry mig mindre med åren, gör bara det som kan påverka mig ) typ kolla vart passet är och när det går ut )

  • A4ka
    Disa35 skrev 2019-12-04 14:25:22 följande:

    Min tog med mig på en jättespännande omväg via Österrike för hans GPS var inställd på att undvika betalvägar. Det var bara det att med all extrabensin gick det på ett ut i slutändan 


    Min också försökte att ta sig in till Belarus (Vitryssland) när han skulle till Polen. Det var närmast rutt typ. Förutom att han behövde resevisum till Belarus och inte till Polen som är med EU så han fick extra x antal kilometer ändå ) jag var som tur inte med
Svar på tråden Någon mer med en sjukt opraktisk partner?