Inlägg från: Anonym (H33) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H33)

    "Bara fula killar som gillar stora kvinnor!"

    Anonym (Tjockis) skrev 2019-12-06 01:11:38 följande:

    Stämmer inte. Jag har ett snyggt ansikte

    och har alltid fått snygga killar, bl a dejtat 3 fotomodeller (vid helt skilda tillfällen), när jag var runt 30 och vägde över 90kg till mina 170cm. Att många inte står för det är en annan sak. Sen är det lika tråkigt att få intresse bara för sin kropp, oavsett om det är för att man är mullig eller Victorias Secrets-modell.

    De som raggade på mig då (är betydligt smalare nu) var både såna med fetischer för fett, såna som inte riktigt tänkte på det (inklusive de som bara såg långt blont hår och stora bröst) och såna som inte vanligen brukade dras till mulliga tjejer.


    Vissa vill väl bara få lite enkel fitta?


    Få tjejer är så lätta att få i säng som tjocka...

  • Anonym (H33)
    Anonym (Lisa) skrev 2019-12-06 04:17:11 följande:

    Kan säkert ligga något i det, men ponera att Anonym (Tjockis) är sanningsenlig med att ha dejtat tre fotomodeller: Varför skulle den typen av män, som säkert kan kosta på sig att vara kräsna, välja att dejta en kvinna som inte attraherar dem? Verkar inte särskilt troligt, eller hur?


    Därför är jag väldigt skeptisk till sanningshalten i det hon säger... men det finns väl undantag också antar jag?
  • Anonym (H33)
    Anonym (Skrattretande) skrev 2019-12-06 07:19:30 följande:

    Haha såhär ser ytlighet ut.

    jag är stor men inte fan släpper jag till hur som helst för det, ser inte folk min insida kan de dra åt helvete


    Du kallar det ytlighet, jag kallar det verklighet.

    Och nej klart inte alla tjockisar är lättfotade, men många är, för att dom vet att utbudet på kuk är mer begränsat för dom än om dom var smala. Och bekräftelse är ju ofta nice, speciellt när man kanske inte tillhör dom mest attraktiva...
  • Anonym (H33)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-12-06 09:24:57 följande:

    Män föredrar KURVIGA kvinnor. Alla gör inte det, men en majoritet gör det. Sen hur mycket kurvig de får vara är en annan femma.

    Med kurvig menas stor byst, smal midja, platt mage, stora höfter, rumpa och lår.

    Har man denna typ av kroppsform så kan man absolut ha bmi 25-29 utan att ha det minsta problem med män.

    Däremot så kan du ha noll former och stor mage, trots normalvikt, och det är ingenting som som faller majoriteten av män i smaken.


    Big boobs doesn't count if you are fat!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Stora tjejens kompis) skrev 2019-12-06 16:17:03 följande:
    Du behöver en sväng i verkligheten! Utbudet på kuk är enormt för stora kvinnor. Dels finns det personer som attraheras just av stora personer, dels finns det folk som attraheras av helt andra saker än hur kroppen ser ut. Vilka de sakerna är lär du dig tids nog om du har ett tillräckligt roligt sexliv ;)

    Låt mig korrigera: Utbudet av kuk är enormt. Punkt. Ju snyggare du är, desto mer kuk kan du få. Men alla kvinnor kan få kuk, det är liksom inte svårt...


    Vissa män har en lägre nivå och knullar tjockisar för att dom inte får snygga tjejer. Andra har högre krav...

  • Anonym (H33)
    Anonym (JP) skrev 2019-12-06 16:41:56 följande:
    Jag är själv kvinna och tjock och jag är fullt benägen att hålla med dig. Utbudet är inte det största när man är tjock så jag anser inte att man har råd att vara så kräsen. Jag kan ju inte påstå att alla jag legat med har varit min drömman precis även om det finns några guldkorn. Det har väl varit lika mycket ?utnyttjande? från båda håll. Han nöjer sig med en som är tjock för att hon är lätt att få i säng och jag nöjer mig med en som inte kanske är det jag vill ha för att han vill ha sex trots att jag är tjock. Sen bör man vara lite mer kräsen när det gäller förhållande tycker jag eftersom det innebär så mycket mer än sex.
    Jag kunde inte hålla med mer. Gäller det bara sex, well, då spelar det inte SÅ stor roll. Så länge båda inblandade är med på det och tycker att det är nice - vad är problemet? Men ska man bli ihop med någon, då krävs det något helt annat!
  • Anonym (H33)
    Anonym (Stora tjejens kompis) skrev 2019-12-06 16:50:00 följande:
    Intressant att du som man vet hur det är för kvinnor i allmänhet, och att jag inte har någon aning om hur det är för mig och mina tjejkompisar. Låt mig vara tydlig: du har fel. Det spelar ingen roll hur många gånger du upprepar vad du tror, jag vet precis hur både mitt och mina väninnors utbud ser ut i verkligheten, vi är av varierande storlekar och jag behöver inte killgissa lite bittert :)
    Du lever i en bubbla. Alla vet att det inte funkar så som det gör för dig - om det nu ens gör det. Jag har mina tvivel...
  • Anonym (H33)

    Alltså alla ni som säger att "Nej men min kille säger att han gillar mulliga tjejer, det har han alltid gjort" osv. Ni är så jävla lurade... Men det känns väl bättre att leva i en slags låtsasvärld antar jag.

  • Anonym (H33)
    Anonym (Mims) skrev 2019-12-09 11:58:12 följande:
    Men männen här som faktiskt säger att dom vill ha lite mulligare tjejer då? Ljuger dom varenda en?

    Och handlar det bara om kvinnlig övervikt, eller tror du att attraktiva tjejer som gillar mulliga män ljuger också?

    För som ni tydligt påpekar, en snygg tjej behöver inte "nöja sig" med mindre för att få kuk.

    Det finns väl undantag så klart. Men nog tror jag att en del ljuger för sig själva och intalar sig att det är vad dom gillar för att dom inte kan få en smal tjej.


    Män går mer på utseende än vad kvinnor gör i val av partner och därför spelar övervikt en större roll för män. Och jag tror det är EXTREMT få attraktiva tjejer som gillar tjocka killar. Så här långt i mitt liv har jag träffat exakt 0 såna tjejer.

  • Anonym (H33)
    Zoegazz skrev 2019-12-09 18:59:09 följande:
    Tror du har fel. Tror fler män gillar kurviga kvinnor än smala kvinnor. Och då menar jag inte fetma. Du har även fel vad gäller kvinnor. Jag är attraktiv och jag kan tycka det är sexigt med en muskulös man med lite mage, heller inte fetma då. Men din världsbild av att alla tänder på supersmala kvinnor stämmer inte. De flesta gillar kurvor tror jag. Fick själv bekräftat när jag i somras vägde mer än vanligt. Muskulös ändå men såg väldigt kurvig ut och jag har aldrig blivit så intittad av män förut.

    Innan vi kan föra en diskussion så föreslår jag att du slutar övertolka och förvränga det jag säger.


    Dom flesta som beskriver sig som "kurviga" är ofta överviktiga enligt BMI. Tuttar och rumpa kan man ha utan att vara tjock.


    Och notera Väldigt väl att du säger muskulös i samband med LITE mage.


    Vi pratar om olika saker, helt enkelt.


    Det jag säger är att dom allra flesta män gillar inte tjocka tjejer. Några gör det, och några ljuger om att dom gör det. Så enkelt är det.

  • Anonym (H33)
    Zoegazz skrev 2019-12-09 19:12:49 följande:
    Ja, självklart kan vi ha olika definitioner av vad som är kurvigt. Med kurvig menar jag lätt överviktig med större rumpa och bröst. Det tror jag de flesta gillar. Tror ingen säger emot dig om det är fetma du pratar om.

    Det tror inte jag. Och jag tror också att killar är mer up-front och ärliga sins emellan om vad dom gillar, än vad dom säger till sina respektive och/eller tjejer dom träffar...

Svar på tråden "Bara fula killar som gillar stora kvinnor!"