• Anonym (Tjej)

    20 årig oskuld som behöver råd!

    Hej! Jag är en tjej på snart 21 som är oskuld och som många andra skäms jag över det. Men jag har inte kunnat ?bli av med den? pga att jag inte litar på killar för fem öre.

    Enda sedan dagis har killar varit elaka, sagt att jag är ful, tjock, att ingen vill ha mig och sen har det bara fortsatt med åren att killar säger att dem bryr sig om mig och inte vill pressa mig till något förrän jag är med på det men sen vänt och försökt tvinga sig på mig iallafall.

    Senast var en vän (känner honom från gymnasiet) till mig som sa att jag va fin och bra som jag va oavsett vad. Att han ville ha mig för att jag hade en bra personlighet. Men han tjatade alltid om att jag skulle skicka bilder på mig själv men jag stället inte upp på sånt och återigen är jag kastad åt sidan:(

    Börjar tappa hoppet om att jag någonsin ska bli av med den och kunna hitta någon att skapa en vardag tillsammans med. Men det verkar omöjligt att hitta någon som kan motbevis allt jag känner och har fått erfarenhet av. För allt som verkar finnas i killars hjärna är sex och man kan inte ha en relation med någon utan sex.

    Jag som person ser gärna att mina relationer inte bara består av sex. Jag tycker att man kan umgås och vara med varandra ändå men ser ut som att jag blir ensam hela livet då:(

    Hälsningar ledsen, ensam och sviken tjej.

  • Svar på tråden 20 årig oskuld som behöver råd!
  • Emmca

    Ha inte panik eller oroa dig inte för att du är oskuld. Förstår om du har svårt att lita på killar om du blivit illa behandlad. Men som många säger så måste du ju våga också. Våga gå ut och träffa killar om det är det du önskar. Träffa tjejer först kanske, ha sex med en kvinna. Det är skönt det med.

  • Reekie

    Precis som emmca skrev finns ingen anledning att ha bråttom. Och det finns ingen anledning att vara rädd inför något heller, låt det som du vill ska hända. Sen ska du kanske själv lägga ner energi på att få en kille på fall istället för att låta dåliga killar försöka få dig på fall.

  • KlantSmurfen

    Du verkar ha en skev syn på killar, letar du fel som bekräftat det och/eller dras till fel killar?
    Hur är relationen med din pappa?

  • KlantSmurfen
    bogsjo skrev 2019-12-08 15:36:40 följande: #9

    "Enda sedan dagis har killar varit elaka, sagt att jag är ful, tjock".

    Mer eller mindre hela ditt inlägg signalerar till mig att du omger dig av så kallade mobbar killar. Eftersom att det är alltid så där dom beter sig.

    Problemet är att typ alla tjejer verkar attraherade av den typen av kille och där ligger ditt problem. Du gillar inte den sortens killes personlighet, men tycker att den sortens kille är attraherande. Enligt många tjejer kan man inte vara med kille man inte är attraherad så det blir nog svårt att lösa.

    Själv tycker jag att många tjejer jag som kille får kontakt med liknar killarna du beskriver i sitt beteende, även om det naturligtvis inte är exakt likadant som du beskriver.

    Denna video tycker jag kan vara relaterad till din fråga, kanske hjälper? 




    1:36
    the first block was about beeing powerfully subconsciously attracted to people, to the wrong people. People have certain negative traits[...] people with these negative traits are subconsciously the sexiest people on the planet for you
    7:07-8:24, 8:35-8:50, 13:13-14:40, 16:50-


    if you have one of those kind of friends after a little while as you're doing your healing proces...looking at the person like hmmm
    2:23-



    face-with-tears-of-joy_1f602.png
  • Anonym (Tjej)
    KlantSmurfen skrev 2019-12-09 15:57:43 följande:

    Du verkar ha en skev syn på killar, letar du fel som bekräftat det och/eller dras till fel killar?

    Hur är relationen med din pappa?


    Är inte så att jag aktivt letar efter den typen av människa. Utan det är killar som utger sig för att vara väldigt fina, gulliga och respekterande men sen ?ändrar? sig med tiden och istället gör tvärt om sen.

    Jag dras till killar som är snälla, respektfulla, roliga etc. Bryr mig mycket om personens personlighet även om jag föredrar killar som är lång, gärna har tatueringar osv.

    Relationen med min pappa är som den är och jag försöker inte hitta en ersättare till om honom om det är det du påstår.

    Utan jag vill bara hotta NÅGON som kan älska mig för den jag är och respektera mina val precis som jag vill kunna göra för den jag är med.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Frankly Sinatra) skrev 2019-12-09 08:28:56 följande:

    Gå inte å grubbla på det som att det skulle vara ett problem, det är ngt fint att vara oskuld, du är speciell. Gör istället allt positivt för att komma dit du vill i ditt kärleksliv. Börja gymma, aktivera dig med en hobby, träffa folk med samma intresse på de platser du aktiverar dig på.

    Släpp inte in ngn som verkar ha för bråttom att ?komma till skotts?! Ta din tid! Och var tydlig med vad du vill när du träffar denne person! Allt är inte en dans på rosor!

    Lycka till !


    Känns inte så fint om jag ska vara ärlig. Förr kanske det vara det men idag ska man ju förlora den när man är 14 om man vill passa in.

    Jag gymmar redan och har hållit på med hästar i 14 år. Träffar sällan folk i stallet och på gymmet. Gör mitt och går hem sen. På jobbet är det likadant. En person har bjudit ut mig där men han är 45, har en sån och är intresserad av allt som är sex. Så tackade artigt nej till honom.

    Känner ofta att jag är övertydlig men det hjälper tyvärr inte. Dem vill inte höra vad jag säger :(
  • KlantSmurfen
    Anonym (Tjej) skrev 2019-12-09 18:41:48 följande: #15
    KlantSmurfen skrev 2019-12-09 15:57:43 följande:

    Du verkar ha en skev syn på killar, letar du fel som bekräftat det och/eller dras till fel killar?

    Hur är relationen med din pappa?


    Är inte så att jag aktivt letar efter den typen av människa. Utan det är killar som utger sig för att vara väldigt fina, gulliga och respekterande men sen ?ändrar? sig med tiden och istället gör tvärt om sen.

    Jag dras till killar som är snälla, respektfulla, roliga etc. Bryr mig mycket om personens personlighet även om jag föredrar killar som är lång, gärna har tatueringar osv.

    Relationen med min pappa är som den är och jag försöker inte hitta en ersättare till om honom om det är det du påstår.

    Utan jag vill bara hotta NÅGON som kan älska mig för den jag är och respektera mina val precis som jag vill kunna göra för den jag är med.
    Är de snälla killarna lite väl snälla?
    Vissa påminner om 'nice guy syndrome' men de är egentligen inte så fina och gulliga när de vågar vara 'osnälla'.

    "Relationen med min pappa är som den är och jag försöker inte hitta en ersättare till om honom om det är det du påstår."
    Jag påstår inte jag frågar och tänkte mer på om det fanns likheter.
  • KlantSmurfen
    Anonym (Tjej) skrev 2019-12-09 18:47:38 följande: #16
    Anonym (Frankly Sinatra) skrev 2019-12-09 08:28:56 följande:

    Gå inte å grubbla på det som att det skulle vara ett problem, det är ngt fint att vara oskuld, du är speciell. Gör istället allt positivt för att komma dit du vill i ditt kärleksliv. Börja gymma, aktivera dig med en hobby, träffa folk med samma intresse på de platser du aktiverar dig på.

    Släpp inte in ngn som verkar ha för bråttom att ?komma till skotts?! Ta din tid! Och var tydlig med vad du vill när du träffar denne person! Allt är inte en dans på rosor!

    Lycka till !


    Känns inte så fint om jag ska vara ärlig. Förr kanske det vara det men idag ska man ju förlora den när man är 14 om man vill passa in.

    Jag gymmar redan och har hållit på med hästar i 14 år. Träffar sällan folk i stallet och på gymmet. Gör mitt och går hem sen. På jobbet är det likadant. En person har bjudit ut mig där men han är 45, har en sån och är intresserad av allt som är sex. Så tackade artigt nej till honom.

    Känner ofta att jag är övertydlig men det hjälper tyvärr inte. Dem vill inte höra vad jag säger :(
    Det är mycket man tror att man ska göra eller tror ska vara men de flesta bryr sig inte om man skiter i det och ju äldre man blir ju mer skiter folk i det.

    Rådet till killar i såna här trådar brukar bli ungefär skit i tjejerna och fokusera på dig och jobba själv istället, det blir lättare om man inte känner kravet och man blir säkrare i sig själv.

    Att tjejer dras till bad boys stämmer inte helt men de som är osäkra har en tendens att sätta tjejen på piedestal så de framstår som underlägsna och det är ju inte så attraktivt men de visar ju också sina svagheter när de gör det (någon att köra med) så man kanske attraherar fel personer (de som vill utnyttja svagheterna). Det funkar lika med tjejer speciellt om de berättar om sina tidigare misstag (dåliga killar) så det är inte det första man ska prata om.


  • Anonym (Xx)

    Respekt till dig! Inget att skämmas över tvärtom!

    Jag uppfattade inte riktigt vad du behövde täråd om..

    Du verkar rätt så clever!

  • Anonym (Loot)
    KlantSmurfen skrev 2019-12-09 20:14:00 följande:
    Det är mycket man tror att man ska göra eller tror ska vara men de flesta bryr sig inte om man skiter i det och ju äldre man blir ju mer skiter folk i det.

    Rådet till killar i såna här trådar brukar bli ungefär skit i tjejerna och fokusera på dig och jobba själv istället, det blir lättare om man inte känner kravet och man blir säkrare i sig själv.

    Att tjejer dras till bad boys stämmer inte helt men de som är osäkra har en tendens att sätta tjejen på piedestal så de framstår som underlägsna och det är ju inte så attraktivt men de visar ju också sina svagheter när de gör det (någon att köra med) så man kanske attraherar fel personer (de som vill utnyttja svagheterna). Det funkar lika med tjejer speciellt om de berättar om sina tidigare misstag (dåliga killar) så det är inte det första man ska prata om.
    Hur vet man som kille om man beter sig på det sättet och sänder ut sådana här signaler? Vad är dom typiska grejer sådana gör? Själv tror jag mig ibland vara för medgörlig och respektfull mot båda könen, men speciellt tjejer för rädslan att polisanmäld eller misshandlad av hennes manliga bekanta. Kanske låter lite överdrivet, men är ensamstående med 2 barn och kan inte sitta inne eller liknande.
  • Anonym (Loot)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-12-09 18:41:48 följande:
    Jag dras till killar som är snälla, respektfulla, roliga etc. Bryr mig mycket om personens personlighet även om jag föredrar killar som är lång, gärna har tatueringar osv.
    Tycker inte det låter som en specifik personlighet. Låter som det alla tjejer tänder på.
    Rolig
    Lång
    Tatuerad

    Fake-snäll och fake-respektfull är något killar kör med för att få in foten i dörren.
  • Anonym (J)
    Emmca skrev 2019-12-09 08:37:26 följande:

    Ha inte panik eller oroa dig inte för att du är oskuld. Förstår om du har svårt att lita på killar om du blivit illa behandlad. Men som många säger så måste du ju våga också. Våga gå ut och träffa killar om det är det du önskar. Träffa tjejer först kanske, ha sex med en kvinna. Det är skönt det med.


    Du kan säkert bistå ts? Flört Undrar hur många pm du och alla kåta killar har skickat hittills.
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Loot) skrev 2019-12-15 16:45:04 följande:

    Tycker inte det låter som en specifik personlighet. Låter som det alla tjejer tänder på.

    Rolig

    Lång

    Tatuerad

    Fake-snäll och fake-respektfull är något killar kör med för att få in foten i dörren.


    Nej inte det alla tjejer gillar. Jag föredrar lite kortare killar (ja runt 170-175 då), gillar inte tatueringar, rolig är ju ett plus men gärna lite sarkastiska skämt typ eller verbal humor. Har aldrig råkat ut för det TS beskriver. Alla killar jag intresserat mig för och som blivit intresserade av mig har varit romantiska, personliga, trogna och lojala och aldrig gått över mina gränser. Jag har alltid varit den som fått initiera första sexet när jag känt mig redo.

    Så, jag undrar om inte TS har en typ som inte matchar det hon vill ha ändå...

    Tatueringar är inte så vanligt tex.
  • Anonym (J)
    Anonym (Nja) skrev 2019-12-15 17:07:59 följande:
    Nej inte det alla tjejer gillar. Jag föredrar lite kortare killar (ja runt 170-175 då), gillar inte tatueringar, rolig är ju ett plus men gärna lite sarkastiska skämt typ eller verbal humor. Har aldrig råkat ut för det TS beskriver. Alla killar jag intresserat mig för och som blivit intresserade av mig har varit romantiska, personliga, trogna och lojala och aldrig gått över mina gränser. Jag har alltid varit den som fått initiera första sexet när jag känt mig redo.

    Så, jag undrar om inte TS har en typ som inte matchar det hon vill ha ändå...

    Tatueringar är inte så vanligt tex.
    Inte alla, men dom flesta.

    Låter sjukt att tatueringar skulle betyda att en kille är ett arsle, men vem vet.
  • Klangen

    Korkad som jag är så har jag läst statistik på hur man förhåller sig till sin debut etc... Gammalt eller ungt så var det fina kurvor och sånt!

    1. Ju längre du skjuter upp din debut desto bättre... Steve Martin från coldplay hade sin debut vid 23?...

    Vette fan, kan va gamla siffror men en annan fakta va:

    JU senare debut desto bättre socioekonomisk status hade man..

    Människor med tidig debut hade motsatt effekt...

    Upplevd tillfredsställelse ökade ju senare...

    Allt som allt... En visdom från matköket!
    Äter du för att leva eller lever du för att äta?

    Skulle säga det samma med sex!

  • Anonym (Frankly Sinatra)
    Anonym (Tjej) skrev 2019-12-09 18:47:38 följande:

    Känns inte så fint om jag ska vara ärlig. Förr kanske det vara det men idag ska man ju förlora den när man är 14 om man vill passa in.

    Jag gymmar redan och har hållit på med hästar i 14 år. Träffar sällan folk i stallet och på gymmet. Gör mitt och går hem sen. På jobbet är det likadant. En person har bjudit ut mig där men han är 45, har en sån och är intresserad av allt som är sex. Så tackade artigt nej till honom.

    Känner ofta att jag är övertydlig men det hjälper tyvärr inte. Dem vill inte höra vad jag säger :(


    ?Ska förlora om man vill passa in? det är helt och hållet upp till dig och ingen annan vad du bestämmer dig för att göra, trender eller inte. Och om du nu känner att du försökt göra ?allt? så får du själv börja ta första steget å prata med killarna du själv tycker verkar intressanta. Det finns fina killar som vill ha ett seriöst förhållande och som kommer behandla dig med den respekten du eftersöker!

    Själv varit där, Livet är inget dans på rosor! <3
Svar på tråden 20 årig oskuld som behöver råd!