• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Supertrio

Denna eviga väntan... ÄL+8 idag men har bestämt mig för att tidigast testa ÄL+11, så på tisdag. Det som skiljer sig mot tidigare försök är att jag denna gång inte har ett enda symtom?! Tidigare försök så har jag haft typ alla symtom och tecken man kan ha men då fått negativt gravtest. Så lite hoppfullt är det kanske??:) Det enda som skiljer sig är att jag dagen efter ägglossning fick direkt ömma bröst och bröstvårtor, det brukar jag inte få förrän ÄL+5 typ. Men men, vem överanalyserar..?;) Någon i samma period?

• EllieB

ska ha mens på måndag-tisdag nånting sånt. haft molvärk i tre dagar och brösten har börjat ömma lite. brukar vanligtvis ha antingen jätte ont eller inte ont alls mellan äl och mens.

detta test är taget idag med morgonurin. bör jag ställa in mig på mens eller vad tror ni?
  • myownworstenemy

Tog ett test idag, BIM-1, som visade negativt. Känner mig inte gravid heller så jag hoppar nog till nästa tråd. Grattis till alla som har fått plus och lycka till alla andra!

• Snarttrettiochtrevar89

Gravtest köpt. Ett cb early detection. Frågan är bara hur länge jag kan/borde hålla mig innan jag testar. Är alldeles för nyfiken för att vänta till imorgon. Har BIM idag.

• EllaLo
    Tjoppa12 skrev 2020-01-18 13:10:09 följande:

Bekräftat idag <3

Åh, underbart!! Vilken start på året, grattis igen <3
  • EllaLo

Någon här inne som har varit gravid tidigare och fått gravidklåda/nässelutslag tidigt som symtom? Blossade upp massa på mitt bröst samt handleder nyss..?

• Tjoppa12
    EllaLo skrev 2020-01-18 13:22:12 följande:

Åh, underbart!! Vilken start på året, grattis igen <3

Tusen tack! <3 ja vilken rivstart!!
  • Obalem

Jag hoppar in här! Är på äl+6 idag och nu händer de grejer.. brösten är helt annorlunda. Större, spända och hårdare bröstvårtor?! Samt en del humör :/ hade en galen molvärk i förrgår och igår men idag har de lättat. Tempen är högre än vanligt. Hoppppas!! Tredje ägglossningen efter missfall i juli. Någon som ligger runt samma dag som har liknande symptom?