• Anonym (Kvinna*)

    Kan inte tända på en person, bara på en "situation!"

    Ja, som rubriken lyder...

    "Det förbjudna", det har alltid varit min grej som jag gått i gång på. Allt från lite "förbjudna platser" till grövre fantasier...

    Det som är så jäkla tråkigt är att jag aldrig kan bli tänd bara av att se på en sexig man eller av vanligt sex, utan jag måste alltid fantisera om att vi befinner oss i en speciell "situation" annars händer det ingenting för mig!

    Har haft tre längre förhållanden tidigare och jag mådde hemskt dåligt för det här, både för dåligt samvete för mina partners och för det faktum att jag är så här.

    Enda gång jag kan bli tänd av en person är om jag t.ex träffat en man som är väldigt manligt byggd samtidigt som han utstrålar auktoritet och pondus.

    Men likväl där ät det ju det dominanta jag tänder på inte bara på det faktum att jag finner honom attraktiv, så vet inte om det riktigt räknas...

    Har alltid haft en väldigt stor sexlust men är oerhört osäker när det kommer till min kropp så har aldrig riktigt kunnat vara den där som tar för sig att leva ut mina fantasier med någon.

    En gång gav jag mitt ex en liten hint om men det blev att jag skämtade bort det till slut för han stirrade på mig som om jag vore sjuk i huvet.

    Och när det gäller de andra männen så gav jag det faktiskt inte ens ett försök eftersom jag visste att dom föredrog vanligt vanilj-sex och ville verkligen inte få den där första och enda blicken igen!

    Nu är det inga helvridna fantasier jag har men det är inga som gått ihop med någon jag träffat.

    Jag vet inte om jag förklarade så ni fattar...

    Jag undrar väl om det är fler som känner så här?

    Att det aldrig funkar med "vanligt sex" , att ni alltid måste ha det där "extra" för att kunna gå igång på riktigt. S.k mys sex är totalt uteslutet.

    Jag skulle hellre leka rapeplay med en ful man än bli slickad av en snygg man...

    Förstår ni hur jag menar?

  • Svar på tråden Kan inte tända på en person, bara på en "situation!"
  • Anonym (Eskorten)

    Jag fungerar likadant. Jag kan absolut finna män snygga men det väcker aldrig något sexuellt. Den sexuella lusten väcks helt av att mannen är dominant och situationen.

    För mig har det gynnat mig som eskort. Perfekt anpassad för det. Vet från början att mannen är dominant, äldre, större och extra kink med att det är förbjudet.

    Se till att träffa män från nätet från t.ex kinksites där du redan från början vet om att ni delar kinks och där du får leva ut dina fantasier. Sedan har du nog haft rätt otur om alla dina killar varit vanilj. Dom flesta brukar vara mer dominant lagda än så, så efter att du levt ut dina kinks lite vågar du förhoppningsvis öppna dig för framtida dejter om vad du gillar. Du bör liksom inte dela att du inte tänder sexuellt på hans utseende men fokusera på hur mycket du tänder på dominans och olikasituationer istället.

  • Anonym (Kvinna*)
    Anonym (Eskorten) skrev 2019-12-10 05:16:29 följande:

    Jag fungerar likadant. Jag kan absolut finna män snygga men det väcker aldrig något sexuellt. Den sexuella lusten väcks helt av att mannen är dominant och situationen.

    För mig har det gynnat mig som eskort. Perfekt anpassad för det. Vet från början att mannen är dominant, äldre, större och extra kink med att det är förbjudet.

    Se till att träffa män från nätet från t.ex kinksites där du redan från början vet om att ni delar kinks och där du får leva ut dina fantasier. Sedan har du nog haft rätt otur om alla dina killar varit vanilj. Dom flesta brukar vara mer dominant lagda än så, så efter att du levt ut dina kinks lite vågar du förhoppningsvis öppna dig för framtida dejter om vad du gillar. Du bör liksom inte dela att du inte tänder sexuellt på hans utseende men fokusera på hur mycket du tänder på dominans och olikasituationer istället.


    Jo, jag har funderat på att kolla olika sidor...vore ju helt fantastiskt att verkligen få uppleva någon av mina fantasier! Men vi har ju det där jävla självförtroendet som en jäkla bromskloss. Sen har jag hört att det är svårt att hitta någon seriös...många säger sig vara si och så men så vet dom sen inte alls hur de ska bete sig.

    Men jag hoppas hoppas...:)

    Tips på sidor?
  • enable007
    Anonym (Kvinna*) skrev 2019-12-10 10:29:28 följande:

    Jo, jag har funderat på att kolla olika sidor...vore ju helt fantastiskt att verkligen få uppleva någon av mina fantasier! Men vi har ju det där jävla självförtroendet som en jäkla bromskloss. Sen har jag hört att det är svårt att hitta någon seriös...många säger sig vara si och så men så vet dom sen inte alls hur de ska bete sig.

    Men jag hoppas hoppas...:)

    Tips på sidor?


    Bodycontact är en av dom . Finns seriösa också men många idioter med ...

    Vilken del bor du ?
  • Anonym (Dom)

    Ett konto på darkside.se borde ligga nära till hands. Där får du möjlighet att specificera dina kinks och söka likasinnade. 

  • enable007
    Anonym (Kvinna*) skrev 2019-12-10 11:00:37 följande:

    Tack!:)


    Pm ?
  • Anonym (Kvinna*)
    enable007 skrev 2019-12-10 11:06:12 följande:

    Pm ?


    Tyvärr;)
  • enable007
    Anonym (Kvinna*) skrev 2019-12-10 11:23:21 följande:

    Tyvärr;)


    Glad :)
  • New  Dawn
    Anonym (Kvinna*) skrev 2019-12-10 10:29:28 följande:

    Jo, jag har funderat på att kolla olika sidor...vore ju helt fantastiskt att verkligen få uppleva någon av mina fantasier! Men vi har ju det där jävla självförtroendet som en jäkla bromskloss. Sen har jag hört att det är svårt att hitta någon seriös...många säger sig vara si och så men så vet dom sen inte alls hur de ska bete sig.

    Men jag hoppas hoppas...:)

    Tips på sidor?


    Vad menar du med "seriös"?

    Sätt ord på det du söker.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Funderat på psykolog?)

    Jag vet att det är lite tabu att säga att något sexuellt är fel osv. Men det struntar jag i. Detta att inte få ut något av vanligt sex utan att det måste vara specifik situation osv. blir ju ett jäkla handikapp i livet.

    Man skall ju liksom kunna ha världens mest ospännande, förutsägbaraste tråk-mys-sex och kunna njuta av detta med. Annars blir man väldigt begränsad i sin sexualitet.

    Funderat på terapi? Någon psykolog med specialitet inom sexologi?

Svar på tråden Kan inte tända på en person, bara på en "situation!"