• Anonym (Hmm)

    Annorlunda kukform

    I helgen fick jag till det med en kille, men jag har aldrig tidigare sett den typen av form på en kuk. Den var väldigt spetsig, ungefär som en penna, men spetsen var mjuk. Det var mörkt i rummet så jag såg inte riktigt, men hittade inget riktigt ollon. Någon mer som sett den här typen av kuk? Hur vanligt är det eller kan han vara omskuren på något sätt?

  • Svar på tråden Annorlunda kukform
  • Anonym (Cub)
    Miss Sunny skrev 2019-12-13 20:28:04 följande:

    Inte helt fel, nej ;)


    Är väl vardagsmat för en kvinna som dig ;)
  • Anonym (Konstiga kukar)
    Anonym (Mullig tjej) skrev 2019-12-13 19:54:49 följande:

    Alla är unika. Omskurna känns usch. Vill ha förhud och älskar att föra den fram och tillbaka. Stora är såklart estetiskt tilltalande. Hamnade i säng med en hund i somras som hade en riktigt konstig kuk. Såg och kändes "tillplattad" ut och som sak stod den ut, hängde inte över pungen. Var inte attraktivt.


    Haha hunken kanske var en hund i sinnet. Det verkar som just killars kukar kan se ut hursomhelst nästan. För mig är det hudfärgen som avgör. Min kille har exakt samma färg som resten av kroppen och den e skitsnygg trots att den är väldigt annoorlunda.
  • Anonym (Mullig tjej)
    Anonym (Konstiga kukar) skrev 2019-12-13 21:04:31 följande:
    Haha hunken kanske var en hund i sinnet. Det verkar som just killars kukar kan se ut hursomhelst nästan. För mig är det hudfärgen som avgör. Min kille har exakt samma färg som resten av kroppen och den e skitsnygg trots att den är väldigt annoorlunda.
    Vad som helst kan dyka upp där. En kompis visade bild på hennes pojkväns kuk när vi var på fyllan, såg så äcklig ut och det kunde jag såklart inte säga till henne.

    Drömmer om en stor svart kuk.
  • Anonym (Dick)

    Jag är nöjd som fan med min kuk.. Speciellt efter den beskrivningen av hur kukar kan se ut! Min är iallafall rak, jämn och hyfsat stor. Hur är det med er tjejer, har ni någon gång råkat skratta åt en kuk??

  • Anonym (Konstiga kukar)
    Anonym (Mullig tjej) skrev 2019-12-14 23:57:03 följande:

    Vad som helst kan dyka upp där. En kompis visade bild på hennes pojkväns kuk när vi var på fyllan, såg så äcklig ut och det kunde jag såklart inte säga till henne.

    Drömmer om en stor svart kuk.


    Nä det finns gott om extremt fula kukar därute. Röda blå o små e nog det fulaste. Men är det blir ner ok om den e stor än liten. Annars tycker jag nog en stor kuk på en vit man är det hetaste rent estetiskt. Men när det kommer till sex är inte alltid stor dersamma som som bra sex tvärtom. Kan säga att idag hade jag nog avslutat förhållandet med min kilie innan jag blev kär om jag vetat det jag vet nu. Visst är det sjukt sexigt att se på men det e ännu sexigare om man kan ha sex . Sp var flrsiktig med vad du önskar.
  • Anonym (Konstiga kukar)
    Anonym (Dick) skrev 2019-12-15 00:04:35 följande:

    Jag är nöjd som fan med min kuk.. Speciellt efter den beskrivningen av hur kukar kan se ut! Min är iallafall rak, jämn och hyfsat stor. Hur är det med er tjejer, har ni någon gång råkat skratta åt en kuk??


    Har fått fnissattacker ibland framförallt om de är små med stort ollon. Det påminner om nån seriefigur som absolut inte ska sitta mellan benen på den man man nyss ville slita kläderna av. Har aldrig skrattat öppet åt killen såklart men inombords kan det bubbla av skratt.
  • Anonym (Dick)

    Röda, blå och små fan vad sexigt du skriver och beskriver.. Det märks att du gillar en skön kuk. Vi kunde ju ha haft massa roligt tillsammans.. Vit är jag med a fan! Du är en tjej som ver vad du vill ha va? Sexigt.. Ja sex är härligast live..

    Jag önskar mig det ju

  • Anonym (Dick)
    Anonym (Konstiga kukar) skrev 2019-12-15 02:35:33 följande:

    Har fått fnissattacker ibland framförallt om de är små med stort ollon. Det påminner om nån seriefigur som absolut inte ska sitta mellan benen på den man man nyss ville slita kläderna av. Har aldrig skrattat öppet åt killen såklart men inombords kan det bubbla av skratt.


    Hahaha så söt du är.. fnissattacker.. Jag förstår känslan..
  • Anonym (Förhud)

    Javisst ser kukar väldigt olika ut. Jag har inte särskilt stor ( c:a 11 cm lång och 11 cm omkrets) och när jag har stånd så täcker förhuden fortfarande ollonet. Det går att dra tillbaka förhuden från ollonet men den stannar inte kvar där. Det är ett problem om jag ska använda kondom. Det som gör det skönt när man har samlag är ju att förhuden dras fram och tillbaka vid penetrationen och en kondom förstör hela den grejen. Om jag rullar på kondomen utan att dra tillbaka förhuden så kan ju förhuden inte röra sig och jag känner i princip ingenting vid samlag. Om jag å andra sidan drar tillbaka förhuden och rullar på kondomen så följer ju kondomen med fram när förhuden åker fram (vilket den gör så fort jag börjar penetrationen) och jag är tillbaka på ruta ett. Därför steriliserade jag mig när vi var klara med barnaalstrandet så jag slipper kondomeländet.

    Ja, det var en liten vardagsbild från en som har en kuk som inte följer standarden. Tänk er sen de som har konformade kukar, vilken kondom sitter kvar på en sån?

  • Anonym (k)

    Alltså, kukar är ju överlag inte snygga. Vid erektion är ju de flesta ok men i slakt tillstånd kan de ju se ut hur som helst. Om jag ska välja så är en slak kuk snyggast om den har lite längd (inte bara en "knopp") och är hyfsat jämn i formen med ett lagom stort ollon. Men sen är det ju alltid så att sitter kuken på rätt person så är ju också kuken rätt.;)

  • Anonym (Penna)

    TS: Googla "pencil dick". Är rätt säker på att det är vad du beskriver.

Svar på tråden Annorlunda kukform