Inlägg från: Anonym (Robin Hood) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Robin Hood)

    Vända blad efter grovhångel

    Hånglade lite väl hårt med en kollega (inte frun!) på Julfesten.

    Nu kommer vi att ses på jobbet nästa vecka. Jag skäms inte gentemot kollegan för vad vi har gjort. Men jag skulle vilja backa tillbaks vår relation till vad den var innan festen; ett glatt och otvunget kollegialt vänskapLigt förhållande med en rå men hjärtlig jargong.

    Men jag tror det blir svårt när hon uppenbarligen vill gå vidare till en sexuell relation.

  • Svar på tråden Vända blad efter grovhångel
  • Anonym (Robin Hood)
    Anonym (Andreas) skrev 2019-12-15 11:11:50 följande:

    Ni är båda två lika skyldiga till ert beteende. Där och då var ni lika kåta. Så sluta direkt att skylla allt på henne nu i efterhand.

    Med det sagt kan ju hon gå runt på måndag och tro att du vill sätta på henne just pga ert hångel.

    Nej det kommer inte att gå att backa tillbaka till oskyldig jargong efter en sån här sak. Det är det som kallas konsekvenser.

    Ni får deala med det som uppstår när ni möts och ta det därifrån helt enkelt. Vore jag dig skulle jag prata om det och vara tydlig med att det var ett misstag och sen försöka förhålla mig till det.


    Klart att jag ångrar att jag försatte mig i den situationen. Jag trodde att allt snack vi har kört med det senaste halvåret bara var skämt. Eller VILLE tro det och vill inte erkänna min kåta karaktär. Det gäller att inte hamna i situationer där sex med henne är möjligt. Inga konferenser t ex. Litar inte på min motståndskraft.
  • Anonym (Robin Hood)

    Också ger man fan i att blanda in djävulen.

  • Anonym (Robin Hood)
    Fjäril kär skrev 2019-12-30 12:33:22 följande:

    Fått det hett om öronen?


    Ja därnere är det hett!
  • Anonym (Robin Hood)

    Diskuterat med vem? Kollegan och/hustrun? Jag kan inte prata om det här. Mina känslor skulle lysa igenom och märkas på min röst, mitt ordval m m.

    Jag får gå och vara olyckligt kär tills jag har glömt henne. Det är en bitterljuv känsla.

  • Anonym (Robin Hood)

    Ursäkta för sent svar. Det har inte nåt fysiskt mellan oss sedan sist. Men lite grann på den mentala sidan. Jag skriver mera om detta snart ; inom en vecka.

    Avslutningsvis måste jag erkänna att du har en poäng att hjärnan inte fungerar perfekt i en sån här situation.

  • Anonym (Robin Hood)

    Det som har hänt är nu att det inte har hänt nåt.

    Jag blev räddad av Corona! Vi skulle åkt till Helsingfors med jobbet för en idrottsfest. Hela Norden skulle vara med. Hon skulle skjuta pistol och jag skulle spela Vetranhockey , men det blev inställt. Festerna efter tävlingarna brukar vara häftiga. Det är lätt hänt att man hamnar i fel säng ! Nu kom jag på att hon kanske skulle. ha träffat nån mer intressant än jag!

    Jag vet ju inte hur ömsesidig vår flirt är. För mig har det utvecklats till Kärlek. Men för henne kanske det är nya människor som intresserar . Vi jobbar inte på samma avdelning längre. Har inte träffats på en månad.

    Skulle vilja träffa henne ensam över ett glas,

    Men jag inser ju att nu är chansen att glömma och gå vidare.

  • Anonym (Robin Hood)

    Hon är inte all sådan. Det är bara jag som försöker klassa ner min uppfattning om hene för att lättare förtränga hennes minne.

    Jag trodde det hade lyckats men nu träffades vi av en slump häromdagen . Det var bara fem minuter men det var som jag skådade Ljuset !

    Och nu är hon tillbaka i min hjärna.

    Inte hjärnspöke men ett hjärnskogsrå.

  • Anonym (Robin Hood)

    Jag vet ju inte hur dom har det i sitt förhållande .

    Det kan finnas många goda skäl att förlusta sig lite till vänster.

    I dag fick jag en Aubergine från henne. Undrar vad den har för realistisk innebörd?

    Jag hade i o f s provocerat fram den genom ett tvetydigt SMS.

    Vintern 22 fyller jag jämnt . Kanske ska ge mig själv ett extra-nummer i gåva?

  • Anonym (Robin Hood)

    Jag vet ju inte hur dom har det i sitt förhållande .

    Det kan finnas många goda skäl att förlusta sig lite till vänster.

    I dag fick jag en Aubergine från henne. Undrar vad den har för realistisk innebörd?

    Jag hade i o f s provocerat fram den genom ett tvetydigt SMS.

    Vintern 22 fyller jag jämnt . Kanske ska ge mig själv ett extra-nummer i gåva?

  • Anonym (Robin Hood)

    Anar att jag INTE ska nämna aubergine från henne för min fru.

    Allvarligt skrivet; det brukar väl vara killar som skickar aubergine-pics?

    Anledningen att jag skjuter upp ligget i 1 1/2 år är att jag förhoppningsvis får tid att komma på bättre tankar och att hon ( dvs inte frugan) har tröttnat på mig då.

    Men ändå vill jag inte släppa tanken.

    Jag har redan en plan hug jag skall genomföra det.

  • Anonym (Robin Hood)

    Jag trollar inte. Det är min goda sida och dåliga Sidan som fightas med varandra. Jag vill skjuta upp matchen, för jag känner att den dålige gubben som är starkast och bäst tränad.

    Men kan det vara så orealistiskt att man har en inre kamp?

Svar på tråden Vända blad efter grovhångel