• Hel96

Vad tycker ni om att SD är störst?

Som Sverigedemokrat jublar jag då vi är det största partiet och att det finns en chans att Sverige blir bättre igen om vi bildar regering (vilket jag tror kan komma hända). Som ni ser har Stefan och hans regering inte gjort ett bra jobb. Alls.

Vad tycker ni om SD's ökning?

Underbart eller katastrof?

Inget bråk i tråden, tack!

Jimmie Åkesson shaalalalala
  • Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?
  • FDFMGA
    Kverulant67 skrev 2019-12-26 23:36:41 följande:
    Jaha.... Varför inte  i stället kommentera det jag skrev i stället för att låta som en papegoja????
    Inse att tråden handlar inte om hur det går för S eller M utan att SD går som en raket och numera är större än ditt S!
    Hmm, du skrev visst att du skrivit något om natten. Jag såg bara två inägg utöver det jag besvarade, i det ena kallade du Padirac för vänstertomte och i det andra var det något om vänsterns eller Vänsterpartiets blodiga historia.

Papegoja, skriver du nu, snarare tvärtom, anser jag.

Tänk så många gånger den där navelpetaren som skapar nya nick lika ofta som andra byter strumpor har kacklat likt en kakadua om att SD:s ökning beror på att de andra partierna mobbar SD och att SD motarbetas bäst genom att man samarbetar med dem.

Du vet den där SD-aktivisten som brukar påstå att hen är dataingenjör och som hade för vana att skriva små våldtäktsnoveller och posta dem på FL, noveller där hen extatiskt beskrev sina fantasier om hur några av FL:s kvinnliga skribenter blev gruppvåldtagna 

Har du noterat att hen numer påstår sig vara mot SD - men för ett samarbete mellan SD, KD och M.

Själv tycker jagiofs att det är trist att SD växer - men å andra sidan så krymper ju satellitpartierna som kretsar runt SD och hittar sin inspiration därifrån.

Så egentligen är det ju i sämsta fall ett nollsummespel och min gissning är att i synnerhet M kommer att lämna väljare bakom sig i takt med att M-satelliten i allt snävare cirklar närmar sig målet den kretsar kring.

Men för närvarande så är det väl huvudsakligen originalet som lockar bort de forna M och KD-väljarna.
  • KillBill
    Kverulant67 skrev 2019-12-26 23:34:02 följande:
    Sådär trovärdigt att använda expo som källa som huserar lägst ut på vänsterkanten.....
    Expo är partipolitiskt obunden men i styrelse sitter bl.a.en  moderat.. 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • KillBill
    Kverulant67 skrev 2019-12-26 23:34:02 följande:
    Sådär trovärdigt att använda expo som källa som huserar lägst ut på vänsterkanten.....
    Expo är partipolitiskt obunden men i styrelse sitter bl.a.en  moderat.. 
  • Anonym (Hemskt7)

Hemskt. Eftersom SD vill ha inbördeskrig och jublar varje gång det sker en våldtäkt eller mord. Eftersom SD hatar meningsmotståndare (alla som inte är SD) och hetsar på ett läskigt stört sätt mot alla som är gift med en ?invandrare?, röstat vänster eller äf gay osv.

• Anonym (SD-satir)
    Anonym (Hemskt7) skrev 2019-12-27 13:04:06 följande:

Hemskt. Eftersom SD vill ha inbördeskrig och jublar varje gång det sker en våldtäkt eller mord. Eftersom SD hatar meningsmotståndare (alla som inte är SD) och hetsar på ett läskigt stört sätt mot alla som är gift med en ?invandrare?, röstat vänster eller äf gay osv.

Hm, varför är SD-satir alltid så genomskinligt övertydlig.
  • Praktisk58
    Anonym (SD-satir) skrev 2019-12-27 13:48:01 följande:

Hm, varför är SD-satir alltid så genomskinligt övertydlig.

Varför är vänstertroll alltid så tröga. Ibland måste man vara tydlig.
  • FDFMGA
    Praktisk58 skrev 2019-12-28 03:54:33 följande:
    Varför är vänstertroll alltid så tröga. Ibland måste man vara tydlig.
    Är det inte snarare så att satir kräver ett visst mått av språkkänsla och dessutom en viss kunskap om dem eller det man vill driva med.

Och att detta sammantaget innebär att den satir SD-aktivister producerar liksom bara går hem bland andra med rudimentära kunskaper om folk som inte är sverigedemokrater.

• Liberté
    Padirac skrev 2019-12-26 23:44:35 följande:

Budbäraren har inte skulden i detta fall.. tror inte de sitter och skriver såna vidrigheter på facebook,  SDsvansen uttrycker detta dagligen i annan media.

En extremist tidning som vinklar, ljuger och ignorerar för att trycka igenom ett budskap ?

Lite som att använda kpmlr egna tidning för att diskutera kapitalism på ett neutralt vis eller invandring genom Nordfront.

Det finns så mycket skit politiker från alla partier gjort, inget nytt men Expo skiter ju i det här har de en agenda att driva.
  • KillBill
    Liberté skrev 2019-12-28 10:33:52 följande:
    En extremist tidning som vinklar, ljuger och ignorerar för att trycka igenom ett budskap ?

Lite som att använda kpmlr egna tidning för att diskutera kapitalism på ett neutralt vis eller invandring genom Nordfront.

Det finns så mycket skit politiker från alla partier gjort, inget nytt men Expo skiter ju i det här har de en agenda att driva.
    Det är ju bara larv att Expo är extremistisk. Expo är som sagt var opolitisk men har en del poltiker i styrelsen bla en moderat.
  • Liberté
    KillBill skrev 2019-12-28 10:53:08 följande:

Det är ju bara larv att Expo är extremistisk. Expo är som sagt var opolitisk men har en del poltiker i styrelsen bla en moderat.

Att Expo skulle vara opolitiskt är det största skitsnack jag hört. Att de skulle ha en token moderat säger ingenting alls... Jackie arklöv var en mulatt nazist betyder det är nazister inte skulle vara rasister då eller ?
Svar på tråden Vad tycker ni om att SD är störst?