• Anonym (jul)

    Vad är er högsta dröm?

    Vad är er högsta dröm iår? Min just nu är att få ihop till hyran så jag och barnen inte blir vräkta. Hamnat mellan stolarna tyvärr. Det är det enda jag tänker på! Sen när livet är enklare är min högsta dröm att spendera några dagar över nyår i nån stuga i fjällen.. god jul på er!

  • Svar på tråden Vad är er högsta dröm?
  • Mackan1978
    Anonym (Hm) skrev 2019-12-24 14:02:43 följande:

    Hoppas att drömmen slår in TS.

    Jag hoppas att cancern inte kommer tillbaka.


    Håller tummarna för dig!

    Styrkekramar
  • Anonym (-)

    Att för första gången få uppleva kärlek, närhet och kanske sex också.

  • Anonym (Orolig)

    Att biopsin de tog på en misstänkt knöl i bröstet 18 dec visar sig att vara falskt alarm när svaret kommer 3 januari. Denne julen är en tortyr av väntan.

  • Anonym (Mm)

    Att jag kan få bli stabil igen och hitta tillbaka till mitt lyckliga liv som jag faktiskt fortfarande lever. Sen kommer stabil ekonomi, resa och såklart hälsa.

  • Spaceman

    Det är ju inte vidare långt kvar på året så du menar kanske nästa år?

    Men jag får tyvärr vara lite självisk och hoppas att en får ligga 2020..

  • Elie

    Min högsta dröm är att jag ska ha ett fin och djup relation till mina barn när de blir äldre. Saknar det så med min mamma och kämpar med att komma dit med mins egna barn varje dag.

  • Duppedu

    Min högsta dröm är att min partner blir frisk, att det blir fred på jorden och vi börjar samarbeta. Att alla får må bra. Att det ekonomiska systemet görs om så vanliga människor slipper arbeta sig till döds för att VD och aktieägare ska plocka ut miljardbelopp. Att alla som vill ha ett arbete får ett arbete. Att sjukvårdsköerna blir nästintill obefintliga, att förlossningsvården blir bättre och att tandvård räknas till sjukvård och inkluderas i högkostnadsskyddet. Att vi hittar botemedel mot cancer och att alla ätstörningar försvinner. Att alla barn får växa upp med kärlek och omsorg och får hjälp att lära känna sig själva under uppväxten. Nått åt det hållet. Det vore awesome.

  • Zoegazz
    Duppedu skrev 2019-12-26 14:32:48 följande:

    Min högsta dröm är att min partner blir frisk, att det blir fred på jorden och vi börjar samarbeta. Att alla får må bra. Att det ekonomiska systemet görs om så vanliga människor slipper arbeta sig till döds för att VD och aktieägare ska plocka ut miljardbelopp. Att alla som vill ha ett arbete får ett arbete. Att sjukvårdsköerna blir nästintill obefintliga, att förlossningsvården blir bättre och att tandvård räknas till sjukvård och inkluderas i högkostnadsskyddet. Att vi hittar botemedel mot cancer och att alla ätstörningar försvinner. Att alla barn får växa upp med kärlek och omsorg och får hjälp att lära känna sig själva under uppväxten. Nått åt det hållet. Det vore awesome.


    Wow vad fint!
  • Anonym (Lisa)

    Att min bästa väninna ska finna kärleken så hon kan få sin efterlängtade familj innan det är försent.

    Hon är världens finaste, hon förtjänar det bästa men har hittills bara fått skit..

    Hoppas hoppas

  • Kramklubba
    Anonym (Lisa) skrev 2019-12-29 16:41:38 följande:
    Att min bästa väninna ska finna kärleken så hon kan få sin efterlängtade familj innan det är försent.
    Hon är världens finaste, hon förtjänar det bästa men har hittills bara fått skit..

    Hoppas hoppas
    Hur gammal är hon?
Svar på tråden Vad är er högsta dröm?