• vingla222

sova naken

Hej!

Ska snart börja packa inför weekendresa med min bästa väninna och vi ska dela hotellrum. Hur gör ni när ni sover med andra?

Jag sover alltid naken, men kommer det kännas bekvämt när man inte är själv?

Ni som varit på tjejresor etc, ändrar ni era sovplaggsvanor?

• Svar på tråden sova naken
  • Anonym (Tjejsex)

beror väl på hur nära väninnor ni är. Kanske passar på att prova lite tjejsex när ni ändå är nakna. 

• Anders 386
    vingla222 skrev 2020-02-05 07:26:19 följande:

Vi drack ganska mycket vin på resan och då brydde jag mig inte. Min väninna ville absolut inte missa chansen att sova naken i renbäddade hotellsängar. 

Om man sover naken i ett sånt sammanhang betyder det att man tänder på att visa upp sig och att man gärna vill se den andra personen naken också. Kanske av sexuell lust - kanske bara ren nyfikenhet. Men det finns ett syfte, det är helt klart.

Men det är ju ganska naturligt så länge båda är inne på samma grej och ingen tar illa upp.
  • Anonym (Tjejsex)

Eftersom du ställer den frågan i ett sexforum är det nog så att du vill ha sex med din väninna men du är osäker på om hon är intresserad. 

• Nyfiken79
    vingla222 skrev 2020-02-05 07:26:19 följande:

Vi drack ganska mycket vin på resan och då brydde jag mig inte. Min väninna ville absolut inte missa chansen att sova naken i renbäddade hotellsängar. 

Nu är vi nog många som blir nyfikna. Hände det något på natten ? Vin och naket kan ju vara en väldigt trevlig kombo.

Om inget hände, hur var det att se väninnan naken och veta att hon låg naken under täcket och viktigast hur såg hon ut ??

Lägg ut texten och stilla vår nyfikenhet.
  • Anonym (Maggan)

Sover alltid naken och tycker om att vara naken hemma eller där jag känner mig bekväm att vara det.

• Anonym (Maggan)

Sover alltid naken och tycker om att vara naken hemma eller där jag känner mig bekväm att vara det.

• Anonym (Maggan)

• Anonym (Argquqen)

Så vart det en runktråd med en massa män med en massa snuskfantasier.. Sover man naken betyder det inte att man vill ha tjejsex herregud!

• Nyfiken79
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-02-05 19:46:34 följande:

Så vart det en runktråd med en massa män med en massa snuskfantasier.. Sover man naken betyder det inte att man vill ha tjejsex herregud!

Lite synd att du tycker det är nått negativt, är det inte underbart om en människa oavsett sätt kan glädja en annan människa

Tex som nu om hon nu varken tänkte gjorde eller kände nått så kanske hon får för sej att skriva ihop nått som kan få flera säkert både män och kvinnor att segla upp till sjunde himlen en liten stund
  • Nyfiken79
    Anonym (Maggan) skrev 2020-02-05 19:17:24 följande:

Heja dej !!

Naket är underbart och vackert. Är du bekväm att vara naken runt andra ?

Låter du andra se dej fast dom tror att du inte vet ?
Svar på tråden sova naken