• vingla222

sova naken

Hej!

Ska snart börja packa inför weekendresa med min bästa väninna och vi ska dela hotellrum. Hur gör ni när ni sover med andra?

Jag sover alltid naken, men kommer det kännas bekvämt när man inte är själv?

Ni som varit på tjejresor etc, ändrar ni era sovplaggsvanor?

• Svar på tråden sova naken
  • sanest

Sover i nattlinne för det är bekvämt, men mina tjejkompisar har sett mina bröst. Det hade inte varit big deal om jag sover topless

• Anonym (Mona)

Jag skulle nog sova i mina string .

• Anonym (Maggan)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 19:57:19 följande:

Heja dej !!

Naket är underbart och vackert. Är du bekväm att vara naken runt andra ?

Låter du andra se dej fast dom tror att du inte vet ?

Jag känner mig mycket bekväm att visa mig naken inför andra,jag är även på nakenbad
  • Anonym (Argquqen)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 19:54:23 följande:

Lite synd att du tycker det är nått negativt, är det inte underbart om en människa oavsett sätt kan glädja en annan människa

Tex som nu om hon nu varken tänkte gjorde eller kände nått så kanske hon får för sej att skriva ihop nått som kan få flera säkert både män och kvinnor att segla upp till sjunde himlen en liten stund

Jo det är ju fint tänkt av henne..

Jag syftade dock på vad alka andra män skrev..

Det vart inte lika fint om jag säger så!
  • Nyfiken79
    Anonym (Maggan) skrev 2020-02-05 20:37:23 följande:

Jag känner mig mycket bekväm att visa mig naken inför andra,jag är även på nakenbad

Ok, ja på nakenbad kan jag tänka mej att man blir ganska bekväm med tanke på att många fler är där och att kanske inte alla färger former sorter finns så iaf ett antal olika.

Men kan tex gå naken hemma så att andra skulle kunna se dej ex vis om nån råkar titta in genom ett fönster eller om du har trädgård med viss insyn ?
  • Nyfiken79
    Anonym (Argquqen) skrev 2020-02-05 20:40:26 följande:

Jo det är ju fint tänkt av henne..

Jag syftade dock på vad alka andra män skrev..

Det vart inte lika fint om jag säger så!

Jo men jag tänkte om hon skriver nått å jag går igång på det eller kanske en kvinna å man då har en skön stund för sej själv tack vare att en annan människa delar med sej av en upplevelse eller fantasi är inte det fint då. Så länge inte folk skriver elaka saker som tex att hon skulle vara äcklig som sover naken i samma rum som väninnan eller pervers dum i huvudet ja du fattar vad jag menar, blir man inte drabbad av det behöver man ju inte tycka sånt iaf inte på ett elakt sätt
  • Anonym (Argquqen)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 20:49:16 följande:

Jo men jag tänkte om hon skriver nått å jag går igång på det eller kanske en kvinna å man då har en skön stund för sej själv tack vare att en annan människa delar med sej av en upplevelse eller fantasi är inte det fint då. Så länge inte folk skriver elaka saker som tex att hon skulle vara äcklig som sover naken i samma rum som väninnan eller pervers dum i huvudet ja du fattar vad jag menar, blir man inte drabbad av det behöver man ju inte tycka sånt iaf inte på ett elakt sätt

Nej du har självklart rätt.. Jag är bara så otroligt trött på pervon som ska få det till att handla om nån äcklig fantasi som de har.. Män som beter sig som svin på nätet och tror att man kan säga och bete sig hur man vill! Män som har noll respekt för andra människor!

Är själv man.. Men skulle aldrig bete mig vidrigt!
  • Anonym (Maggan)
    Nyfiken79 skrev 2020-02-05 20:42:57 följande:

Ok, ja på nakenbad kan jag tänka mej att man blir ganska bekväm med tanke på att många fler är där och att kanske inte alla färger former sorter finns så iaf ett antal olika.

Men kan tex gå naken hemma så att andra skulle kunna se dej ex vis om nån råkar titta in genom ett fönster eller om du har trädgård med viss insyn ?

Ja,om det går förbi någon så kan dom se mig,och störs inte över det
  • Anonym (Maggan)

• Anonym (Maggan)

Svar på tråden sova naken