• vingla222

sova naken

Hej!

Ska snart börja packa inför weekendresa med min bästa väninna och vi ska dela hotellrum. Hur gör ni när ni sover med andra?

Jag sover alltid naken, men kommer det kännas bekvämt när man inte är själv?

Ni som varit på tjejresor etc, ändrar ni era sovplaggsvanor?

• Svar på tråden sova naken
  • Anonym (Kvinna)

Linne och trosor. Så svårt är det inte att vara flexibel beroende på omständigheter.

• Anonym (Kvinna)

Linne och trosor. Så svårt är det inte att vara flexibel beroende på omständigheter.

• Anonym (Theådåra)

Sover alltid naken eller i string har inga problem å visa

• Emmca

Sover naken hemma. Ska jag dela rum med någon om jag reser så frågar jag henne om det är ok att jag sover naken eller topless. Inte svårt :) 

• Anonym (Man)
    Anonym (Maggan) skrev 2020-02-06 19:49:27 följande:

Ja,om det går förbi någon så kan dom se mig,och störs inte över det

Misstänker att din syn på nakenhet ofta kommer med åldern. Undrar därför har det är med dig. Din ålder, samt om din syn ändrats med åldern?
  • Anonym (resglad)

Tycker det beror på vem eller vilka man delar med.Har flera väninnor som också sover nakna så då är det inga problem I somras var vi fyra kompisar (obs en kille) ute och seglade Alla sov och badade nakna då.
    Men på jobbresor med kollegor o så har jag oftast trosor iaf

• Sexlicens
    Emmca skrev 2020-02-10 11:17:06 följande:

Sover naken hemma. Ska jag dela rum med någon om jag reser så frågar jag henne om det är ok att jag sover naken eller topless. Inte svårt :) 

Förståndigt:)
  • Anonym (Maggan)

Sover alltid naken och är naken när jag är hemma

• Anonym (Theådåra)

Kan vi skriva maggan

• Anonym (Beror på)

Jag sover naken om jag reser med mina bästa tjejkompisar. Dom vet allt om mig ändå ha ha. 

• Anonym (Tjej)

Ska jag dela rum med nån då har jag trosor på mig när jag sover 

Svar på tråden sova naken