• Kort142

    Lurad på 20 000 på strippklubb

    Hej, jag var jätte full igår och hamnade på klubb prive i stockholm med en kompis för första gången. Idag när jag vaknade upp såg jag att jag hade betalat 20 000 där på ett drag med kortet. Vi gjord ingenting, vid stod bara och snackade med två tjejer. Jag har inget minne av att jag skrev något kvitto. Vad ska jag göra.

  • Svar på tråden Lurad på 20 000 på strippklubb
  • Kort142

    Ja juste, vad ska jag då säga till polisen och banken, att jag betalade 20 000 utan att jag fick veta det?

  • Kort142

    Jag var jättefull, men jag kom ihåg att jag betalade och då fick jag inte reda på hur mycket det var, vad ska jag göra, har aldrig haft så mycket ångest som jag har nu

  • Kort142

    Förlåt tycker det är så jäkla konstigt det här. Försöker fortfarande pussla ihop alla bitar, för att kunna förstå hur det här kunde gå till. Jag såg i en liknande tråd på flashback där en hade svarat att det bästa är att anmäla kortet som stulet. Men det kanske är dumt, alltid bäst att vara ärlig antar jag. Jag har pratat med min kompis och både han och jag kan minnas att vi betalde en gång. Men det syns två betalningar på mitt konto. Det ena är på 20 000. Det jag fick var en öl och jag och min kompis spelade poker med två tjejer där, hur kan detta ha kostat 20 000!.

  • Kort142

    Jag drack bara en öl, ingen lapdance, det var bara poker. Känns sjukt att det skulle kosta 20 000, tycker jag. Plus att jag har en till betalning på 1000kr först.

  • Kort142

    Jag minns inte alls hur länge vi höll på, men vi betalade aldrig efter pokern, våran ända betalning som vi minns var en innan. Efter pokern så frågade dem oss ifall vi ville gå till jacuzzin, vi minns att vi trodde dem sa att den skulle kosta 5000. Sen när jag skulle betala så stod det medges ej, då jag kollade ner lite noggrannare på vad som egentligen stod på dosan, det stod 50 000 istället. Då ville de alltså ha 50 000. Så vi gick därifrån

Svar på tråden Lurad på 20 000 på strippklubb