• Anonym (Eska)

    Kan inte glömma min otrohet

    Det har gått nästan ett år sedan jag var otrogen men en kollega. Vi hade båda familj och barn men något västra fram mellan oss under några månader och tillsist gick det inte att hålla tillbaks. Vi hade sex några gånger sen bytte han jobb och vi har inte setts. Nu vet jag att hans fru är gravid och jag känner avundsjuka?? Kan inte sluta tänka på honom men jag vet att han vill förtränga mig. Jag älskar ju min man, mitt liv, min familj. Hur fan ska jag sluta och tänka på honom och vårt sex?

  • Svar på tråden Kan inte glömma min otrohet
  • Anonym (Kfkf)

    Du är ett svin som varit otrogen helt enkelt.det är bara att berätta för din man eller lev i en lögn.

    Från det att du var otrogen så är all tillit borta mellan er.

    Har själv varit den du pratar om så jag vet.

  • Anonym (Eska)
    Anonym (Kfkf) skrev 2020-01-05 16:55:14 följande:

    Du är ett svin som varit otrogen helt enkelt.det är bara att berätta för din man eller lev i en lögn.

    Från det att du var otrogen så är all tillit borta mellan er.

    Har själv varit den du pratar om så jag vet.


    Jag lever hellre i en lögn än att förlorar honom. Har du varit den som varit otrogen eller vad menar du?
  • Anonym (FruL)
    Anonym (Äh) skrev 2020-01-05 18:05:41 följande:

    Det försvinner till slut, njut av minnet


  • Anonym (FruL)

    Jag säger detsamma. Nu har du gjort det du gjort. Försök att vara stark och gå vidare. Ingen mår bra av att blicka bakåt. Du vill ha din familj intakt, eller hur? Fokusera på dem. Slå bort tankarna på den andre mannen.

    Jag har själv inte varit otrogen mot min man men balanserat på gränsen. Trots att min man är den allra bäste. Men, ibland så är det nästan som om att hjärnan vill skapa problem för att man ska känna sig levande. Det du gjorde var en flykt till ett annat liv och en annan tid. Det var inte verklighet, tror jag iaf. Låt det förbli ett minne och en fantasi. En rest av den du var förut. Glöm och gå vidare nu.

  • Anonym (Kfkf)
    Anonym (Eska) skrev 2020-01-05 17:00:41 följande:

    Jag lever hellre i en lögn än att förlorar honom. Har du varit den som varit otrogen eller vad menar du?


    Ja det har jag varit och nu efterhand så mår man inte bra av det. Man inser inte det när man är i otroheten.

    Vi levde ihop i 15 år.

    Jag lever nu i ett nytt förhållande sedan 3år och vi har sex med andra. Men vi är alltid tsm och har inget öppet förhållande.

    Jag tycker att du ska fråga din man om swingers eller liknande. Va ärlig. Han kanske skulle tycka att det var en bra idé. Det vet du inte:)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (FruL) skrev 2020-01-05 18:10:57 följande:

    Jag säger detsamma. Nu har du gjort det du gjort. Försök att vara stark och gå vidare. Ingen mår bra av att blicka bakåt. Du vill ha din familj intakt, eller hur? Fokusera på dem. Slå bort tankarna på den andre mannen.

    Jag har själv inte varit otrogen mot min man men balanserat på gränsen. Trots att min man är den allra bäste. Men, ibland så är det nästan som om att hjärnan vill skapa problem för att man ska känna sig levande. Det du gjorde var en flykt till ett annat liv och en annan tid. Det var inte verklighet, tror jag iaf. Låt det förbli ett minne och en fantasi. En rest av den du var förut. Glöm och gå vidare nu.


    Det finns i alla fall två personer, minst, som det är en verklighet för.
    Det måste vara nåt fel i huvudet om man måste skaffa sig sådana problem för att känna sig levande.
    Sen låta sin partner leva i en lögn för "att man älskar den så mycket"Kräks
  • Anonym (Frun)
    Anonym (FruL) skrev 2020-01-05 18:10:57 följande:

    Jag säger detsamma. Nu har du gjort det du gjort. Försök att vara stark och gå vidare. Ingen mår bra av att blicka bakåt. Du vill ha din familj intakt, eller hur? Fokusera på dem. Slå bort tankarna på den andre mannen.

    Jag har själv inte varit otrogen mot min man men balanserat på gränsen. Trots att min man är den allra bäste. Men, ibland så är det nästan som om att hjärnan vill skapa problem för att man ska känna sig levande. Det du gjorde var en flykt till ett annat liv och en annan tid. Det var inte verklighet, tror jag iaf. Låt det förbli ett minne och en fantasi. En rest av den du var förut. Glöm och gå vidare nu.


    Är du kvar med din man? Förlät han dig?
  • annabellelee

    Du slutar helt enkelt. Distrahera dig med annat, titta på tv, läs, börja med spinning eller flugfiske eller whatever som tar upp din tid.

    Om tankar kommer krypande, säg aktivt STOPP och avbryt flödet. Börja aktivt fundera på vad du ska laga för mat till helgen.

    I se att han har gått vidare. Det är som ett ex du haft - det kanske var fint medan det varade, men nu är det över.

Svar på tråden Kan inte glömma min otrohet