• Anonym (Erika)

    Träff med flera män

    Hej! Jag är sedan en tid bekant med två män och träffar regelbundet dem tillsammans med deras två manliga bekanta. De är alla hetero och där för mig. Jag har attraherats av situationen att vara med flera på en gång men inte varit med om det innan jag träffade dem. Jag har dock alltid i ett sexuellt möte/situation känt o uppskattat känsla av undergivenhet. Nu undrar jag om det finns fler här som känner som jag och kanske har en liknande situation där ni träffar eller har träffat män på detta sätt.
    //Erika

  • Svar på tråden Träff med flera män
  • Polymannen

    Har provat flera gånger med mina ex , då var vi 2 killar som delade på kvinnan. Har även varit med andra par som extra man. Jag kan bara säga prova om ni har den drömmen , helt klart upphetsande. Sen finns det alltid dom som pratar om moralen , men vill alla som är med så är det bara att köra på.

  • kire

    Har varit med om det du beskriver flera gånger, både som inbjuden "gäst" men också arrangerat det flera gånger. Som "arrangör" behöver du naturligtvis ha god koll på din kvinnas sexuella fantasier och sen är det alltid en utmaning att hitta rätt män.

    Männen måste ju förstå att de är inbjudna för kvinnans skull, att de spelar en form av roll, det är ju kvinnans fantasi som förverkligas, jag styr och de "agerar" i den rollen. Ofta handlar det om undergivenhet på olika sätt, "bjuda ut", objektifiering, visa upp etc. Sånt som är rätt vanliga fantasier men sällan förverkligas av många olika anledningar. 

    Hur som helst, får du möjligheten att göra det på ett sätt där du känner dig trygg med din man, han som "arrangerar" så är det en otroligt häftig upplevelse. För ala inblandade. Finns inget häftigare än drypande kåt kvinna som darrande av förväntan står inför våra blickar...

  • Anonym (Sugaren)

    Den undergivenhet man känner när man blir använd av flera kukar är svår att beskriva och går inte att jämföra med något annat. I stundens hetta är det svårt att inte vilja ha mer. Efteråt kan jag dock känna mig lite "smutsig" och tänka att det kanske hade räckt med hälften så många. Men sen när man är kåt igen så vill man bara ha fler. Svårt att förstå att känslorna går upp och ner kring detta beroende på om man är före, under eller efter själva akten.

  • Emrik1969

    Jag blir väldigt uppspelt/upphetsad inför en planerad träff (jag har varit med om både en kväll/dag till en helg). Det kan bli att jag nästan bara tänker på vad jag ska vara med om och hur det ska bli. När vi väl träffas är jag som fg beskrev helt upptagen av att vara med männen o kan inte få nog av allt dom sker o som jag är med om. Jag vet att det låter helt märkligt men för där och då kan det inte bli för mycket helt enkelt. Jag har också när vi lämnat och brutit upp och fått lite distans till vad man varit med om funderat om man är tokig som gör detta och inte låter bli / håller igen.

  • Anonym (Sugaren)
    Emrik1969 skrev 2020-11-24 19:08:11 följande:

    Jag blir väldigt uppspelt/upphetsad inför en planerad träff (jag har varit med om både en kväll/dag till en helg). Det kan bli att jag nästan bara tänker på vad jag ska vara med om och hur det ska bli. När vi väl träffas är jag som fg beskrev helt upptagen av att vara med männen o kan inte få nog av allt dom sker o som jag är med om. Jag vet att det låter helt märkligt men för där och då kan det inte bli för mycket helt enkelt. Jag har också när vi lämnat och brutit upp och fått lite distans till vad man varit med om funderat om man är tokig som gör detta och inte låter bli / håller igen.


    Upphetsningen inför en planerad träff är enorm. Är en träff planerad en kväll kan jag nästan inte sköta mitt jobb under dagen. När kåtheten då har tagit överhand kan dom jag ska träffa nästan föreslå vad som helst och jag kan inte tacka nej. Det finns vissa ggr jag har gått med på saker som jag efteråt har känt mig ångerfull kring. Ofta har det haft med oskyddat sex att göra och jag har blivit lite rädd för vad jag kan ha utsatt mig för. Men det sjuka är att ju fler som "tagit" mig desto mer tillfreds känner jag mig dagarna efter. Normalt sett är jag kåt 24/7 men efter att ha fått rejält med kuk kan jag vara tillfreds i över en vecka. Sedan väcks kåtheten i mig igen och får jag något snuskigt förslag kan jag inte tacka nej och karusellen är igång igen.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 19:28:56 följande:

    Upphetsningen inför en planerad träff är enorm. Är en träff planerad en kväll kan jag nästan inte sköta mitt jobb under dagen. När kåtheten då har tagit överhand kan dom jag ska träffa nästan föreslå vad som helst och jag kan inte tacka nej. Det finns vissa ggr jag har gått med på saker som jag efteråt har känt mig ångerfull kring. Ofta har det haft med oskyddat sex att göra och jag har blivit lite rädd för vad jag kan ha utsatt mig för. Men det sjuka är att ju fler som "tagit" mig desto mer tillfreds känner jag mig dagarna efter. Normalt sett är jag kåt 24/7 men efter att ha fått rejält med kuk kan jag vara tillfreds i över en vecka. Sedan väcks kåtheten i mig igen och får jag något snuskigt förslag kan jag inte tacka nej och karusellen är igång igen.


    Låter som en spännande tillvaro :) men också lite riskabel, just med oskyddat och så..Jag har ingen erfarenhet av sex på flera men det är absolut min största fantasi.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 15:01:19 följande:

    Den undergivenhet man känner när man blir använd av flera kukar är svår att beskriva och går inte att jämföra med något annat. I stundens hetta är det svårt att inte vilja ha mer. Efteråt kan jag dock känna mig lite "smutsig" och tänka att det kanske hade räckt med hälften så många. Men sen när man är kåt igen så vill man bara ha fler. Svårt att förstå att känslorna går upp och ner kring detta beroende på om man är före, under eller efter själva akten.


    Tänker att ens rationella jag sätts på paus när man är mitt uppe i det...i alla fall funkar jag så vid sex. Jag blir djurisk! Där och då existerar bara njutning och allt är liksom tillåtet.
  • Anonym (Syndig)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 19:28:56 följande:

    Upphetsningen inför en planerad träff är enorm. Är en träff planerad en kväll kan jag nästan inte sköta mitt jobb under dagen. När kåtheten då har tagit överhand kan dom jag ska träffa nästan föreslå vad som helst och jag kan inte tacka nej. Det finns vissa ggr jag har gått med på saker som jag efteråt har känt mig ångerfull kring. Ofta har det haft med oskyddat sex att göra och jag har blivit lite rädd för vad jag kan ha utsatt mig för. Men det sjuka är att ju fler som "tagit" mig desto mer tillfreds känner jag mig dagarna efter. Normalt sett är jag kåt 24/7 men efter att ha fått rejält med kuk kan jag vara tillfreds i över en vecka. Sedan väcks kåtheten i mig igen och får jag något snuskigt förslag kan jag inte tacka nej och karusellen är igång igen.


    Du verkar trevlig :)
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-11-24 21:06:08 följande:
    Tänker att ens rationella jag sätts på paus när man är mitt uppe i det...i alla fall funkar jag så vid sex. Jag blir djurisk! Där och då existerar bara njutning och allt är liksom tillåtet.
    Precis så är det. Det logiska tänkandet sätts helt ur spel.
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Syndig) skrev 2020-11-24 21:06:16 följande:
    Du verkar trevlig :)
    Ja, det kan jag vara ibland.
  • Anonym (Syndig)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 21:21:47 följande:

    Ja, det kan jag vara ibland.


    Och när du inte är trevlig?
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Syndig) skrev 2020-11-24 21:24:14 följande:
    Och när du inte är trevlig?
    Ibland sur, ibland bara jobbigt kåt. 
  • Anonym (Syndig)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 21:27:26 följande:

    Ibland sur, ibland bara jobbigt kåt. 


    Vilket av det är du just nu?
  • Anonym (Sugaren)
    Anonym (Syndig) skrev 2020-11-24 21:28:39 följande:
    Vilket av det är du just nu?
    Lite småkåt som vanligt när det är kväll.
  • Anonym (Syndig)
    Anonym (Sugaren) skrev 2020-11-24 21:31:04 följande:

    Lite småkåt som vanligt när det är kväll.


    Vad trevligt, det är jag också.
  • Anonym (Snälla frun)

    Som ni skriver är det såklart spännande med planerade träffar. 
    Men ibland när vi är på fester så kan vi ha anmält oss veckor innan. 
    Svårt att hålla kåtheten uppe så länge.
    Flera gånger har jag känt när vi är på väg dit att jag inte är på topp, kan ju bero på massa saker. Då brukar jag säga till min man att han får leka så tar jag det lugnt. 
    Men när man sitter där och får uppskattande kommentarer och flirtiga inviter så står jag snart på knä med ett par härliga kukar framför mig och sen lämnar vi festen bland de sista och jag har blivit knullad av ett flertal män och känner att det var lika härligt som vanligt. 

  • Anonym (eat me)

    Åh, en trevlig fantasi vore ju att ha 2-3 män som turas om att slicka, pulla och smeka mig. Att få uppleva riktig pussy worship. Vet inte om jag skulle våga i verkligheten men det är en trevlig fantasi att flera män har all fokus på mig och min njutning samtidigt. 

Svar på tråden Träff med flera män