Mästerkock 2020
Fler som tittar på Mästerkockarna 2020 och vill diskutera programmet.
Fler som tittar på Mästerkockarna 2020 och vill diskutera programmet.
Trist
Hann inte se Mästerkocken då jag har hållit på med flytten sen i går....Fick i gång datorn sent i kväll på nya stället, men ingen tv har jag förrän i morgon.
Man imponeras av dom
Det va en fin omgång igår med roliga råvaror och rätter och överraskningen/hyllningen av Leif. Trevligt med besöket i Feskekörka (?) och fiskauktion. Härligt med alla hummerrätter som båda lagen lyckades riktigt bra med och ett fint sätt hylla Leif Mannerström. Också att dom bjudit in massa gamla vänner/kocklegender till honom som jury. Han blev riktigt rörd!
Fan va jag kommer sakna Leif. Hoppas dom kan hitta en värdig ersättare som är både kompetent och trevlig och inte nån gapig buffel som ska förnedra deltagarna.
Elimineringen bjöd också på intressanta rätter med bläckfisk. Lite synd om Sandra som vågade gå sin egen väg med en bläckfisksallad och åkte ut. Men som vanligt: nån måste ju lämna... :/
Roy är f.ö. rätt underhållande och Christoffer skön med sin attityd och göteborgska. Sen gillar jag nog alla kvarvarande deltagare...
Efter stängning va verkligen spännande. Det programmet har deffo lyft sig sen tidigare och rekommenderas verkligen till alla att kolla på. Markus och jag är rätt lika i det vi gillar i princip all mat. Fast jag har inget emot fiskbullar som han he he.
Roligt med andra omgången och sliders som va nytt begrepp för mig med. Såg smarrigt ut det dom gjort!
Markus är skön i Efter stängning med sina blinkningar och miner till oss tittare. Han gör det bra där.
Jag får se det i morgon, ska upp så blodigt tidigt i morgon så jag säger godnatt ungefär när programmet börjar.
Tänkte skriva att "hoppas bara att xxx inte åker ut", men kom på att jag inte har någon solklar favorit än.
Verkar vara ett kändisgäng som är inbjudna
Bläckfisk, låter svårt
Låter inte gott
Hann inte se Mästerkocken då jag har hållit på med flytten sen i går....Fick i gång datorn sent i kväll på nya stället, men ingen tv har jag förrän i morgon.