• Johannus

Mästerkock 2020

Fler som tittar på Mästerkockarna 2020 och vill diskutera programmet.

• Svar på tråden Mästerkock 2020
  • flygrl
    Johannus skrev 2020-02-29 19:50:34 följande:

Jag följer Australia Mästerkockarna och jag är mäkta imponerad av deras sätt att föra programmet.

Jo, jag har ju sett nån tidigare säsong av australiska Masterchef och tyckte det va fett bra. Kändes mer påkostat än svenska varianten och med fler avsnitt kändes det som. Tummen upp!
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-02-29 20:26:37 följande:

Nandez skrev 2020-02-29 20:33:04 följande:

Tack för infon

• Johannus
    flygrl skrev 2020-03-04 00:00:10 följande:
    Tack, roligt att veta att nån läser det man skriver och har lite nytta av det. smile5.gif

Jag vet att du har en jobbig och pressad situation och menade inte att lägga ännu mer press på dig. Inget konstigt att du inte orkar kolla i kapp det du missat.
    Hoppas som sagt du får ordning på boendet, knät och måendet snart igen! Allt gott från mig och se till att ta hand om dig nu! smile1.gif
    Tack för omtanken. Inte behöver du tro att du lägger press på mig jag klarar mig på nåt sätt. Glad
  • Johannus
    flygrl skrev 2020-03-04 00:10:29 följande:
    Jo, jag har ju sett nån tidigare säsong av australiska Masterchef och tyckte det va fett bra. Kändes mer påkostat än svenska varianten och med fler avsnitt kändes det som. Tummen upp! smile1.gif
    Årets Australiska Masterchef är verkligen bra, den kan jag bara inte låta bli att se. Som tur är att den kommer sent på kvällen. 
Svar på tråden Mästerkock 2020