• Johannus

Mästerkock 2020

Fler som tittar på Mästerkockarna 2020 och vill diskutera programmet.

• Svar på tråden Mästerkock 2020
  • flygrl
    BeautifulLiz skrev 2020-03-22 16:44:35 följande:

Usch, så svårt det är att hitta en favorit!

Sofia, jag gillar henne och tycker hon är himla duktig.

Edvard, trolig vinnare om han inte klantar till det.

Christoffer, ögongodiset, känns inte som en vinnare även om han är duktig.

Tippar på en final mellan Edvard och Sofia.

Håller nog på Sofia men tror att Edvard vinner.

"Efter stängning" då... Victor är min favoit där. Han är helt otroligt duktig!
    Själv gillar jag alla som är kvar typ lika mycket, tycker samtliga är väldigt duktiga och sympatiska och tänker att alla har god chans stå som slutsegrare.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-03-21 22:11:53 följande:
    Självklart är smak nåt som varierar från person till person. Blev bara nyfiken på varför du inte tyckte det lät gott fast du inte ätit det. Jag är en nyfiken person både när det gäller maträtter och varför människor resonerar på ett visst sätt.
    Sen gillar du väl älgkött som ju faktiskt är vilt? Som sagt är bara nyfiken.
    Är ju inte så förtjust i vilt, det är bara älgkött jag tycker om.
  • BeautifulLiz
    flygrl skrev 2020-03-22 19:26:24 följande:
    Själv gillar jag alla som är kvar typ lika mycket, tycker samtliga är väldigt duktiga och sympatiska och tänker att alla har god chans stå som slutsegrare.
    Alla är värdiga vinnare, absolut.

Vad tycker du om "Efter stängning"?
    Som sagt, jag hoppas Victor sopar hem det. Så ung och samtidigt så himla duktig. Plus att han verkar vara så snäll och omtänksam. En fin kille som är en fena på matlagning helt enkelt.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-03-22 19:37:57 följande:

Är ju inte så förtjust i vilt, det är bara älgkött jag tycker om.

Ok, jag förstår.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-03-22 19:44:14 följande:
    Ok, jag förstår. smile1.gif
    Testat ren på längden och tvären men kan inte äta det.
  • flygrl
    BeautifulLiz skrev 2020-03-22 19:42:04 följande:

Alla är värdiga vinnare, absolut.

Vad tycker du om "Efter stängning"?

Som sagt, jag hoppas Victor sopar hem det. Så ung och samtidigt så himla duktig. Plus att han verkar vara så snäll och omtänksam. En fin kille som är en fena på matlagning helt enkelt.

Glömde visst nämna Efter stängning. Jag gillar absolut Victor som deffo är väldigt duktig och sjysst som person och hållit sig kvar länge nu i Efter stängning. Men Tetyana är också klart duktig och trevlig. Jag unnar båda dom segern.
  • flygrl
    Nandez skrev 2020-03-22 19:52:28 följande:

Testat ren på längden och tvären men kan inte äta det.

Då är det ju som det är. Man ska inte tvinga sig att äta nåt man inte klarar av. Alla har vi våra gränser.
  • BeautifulLiz
    flygrl skrev 2020-03-22 19:54:09 följande:
    Glömde visst nämna Efter stängning. Jag gillar absolut Victor som deffo är väldigt duktig och sjysst som person och hållit sig kvar länge nu i Efter stängning. Men Tetyana är också klart duktig och trevlig. Jag unnar båda dom segern.
    Ska bli så spännande att följa, dessvärre får jag se programmen på helgerna istället för onsdag pga mina arbetstider.
    Men men, håller jag mig härifrån så slipper jag nog spoilers.  Glad

Fast finalen, ja då kanske jag tar smällen att vara halvdöd av trötthet dagen efter.  Tungan ute
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-03-22 19:56:29 följande:
    Då är det ju som det är. Man ska inte tvinga sig att äta nåt man inte klarar av. Alla har vi våra gränser.
    Absolut så.
Svar på tråden Mästerkock 2020