• Anonym (Elle)

    Har du nån gång ljugit/lurat för att få omkull nån?

    T.ex påstått att du har känslor du egentligen inte har eller spelat på deras empati och varit lite ledsen och olycklig så där...

    I såfall, vad ljög du om?

  • Svar på tråden Har du nån gång ljugit/lurat för att få omkull nån?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nej) skrev 2020-01-13 14:39:22 följande:
    Tänkte om du hade ett knep. Du får alltid bra respons?
    Jag får oftast bra respons men jag kan vara rätt charmig av mig ;) Och naturlig att umgås med. Folk generellt (alltså i vardagen också) har väldigt lätt för att prata med mig.

    Bästa tipset jag kan ge är att inte "flirta", alltså alla de där grejerna som folk annars tror man "ska" göra, som tjej t ex slänga med håret, lägga huvudet på sned och se allmänt tom i huvudet ut medan man flinar.
  • Anonym (Tjej)

    Ja att jag hade öppen relation när jag inte hade det :/

  • Anonym (norrmannen)

    Agerade "amatörpsykolog" för att få polarns morsa i säng. Hon berättade om svårigheter hon hade i sitt äktenskap, och jag "lyssnade och tröstade". Det är många år sen, och vi va båda ganska onyktra.

  • Anonym (op)

    Tror få kvinnor behöver det.

    Men det närmsta jag kommit är väl att låtsas vara kompis med en kille jag var intresserad av som var upptagen. Jag gjorde dock inget för att de skulle göra slut, jag bara nämnde inte mina känslor förrän de faktiskt gjort slut.

  • Anonym (op)
    Anonym (Nej) skrev 2020-01-13 14:29:59 följande:
    Hur gör du för att få omkull någon?
    Jag skrev inte inlägget, men jag behöver oftast inte göra mycket om jag verkligen vill ha någon. Killar är rätt lätta faktiskt.

    Är det någon mer utmanande- böjer mig fram för att ta upp något så han ser fast låtsas att jag bara var klumpig. Retas lite eller drar skämt som han inte var beredd på. Posar lite, fast inte på ett sätt som är för övertydligt. Det måste vara ett acceptabelt sätt som fungerar undermedvetet, blir det övertydligt blir det trashigt.

    När jag var yngre så gick jag upp till en kille på krogen och frågade om han ville gå hem med mig-fungerade.

    Pussade en kille lätt på halsen en gång när vi skulle kompiskramas, fungerade också.

    Få saker har inte fungerat. Har aldrig blivit nekad.
  • Anonym (Förstår precis)
    Haha,

    jag har spelat att jag inte fått ligga på ett tag och är sjukt sugen...

    jag har sagt att de kysser och hånglar så bra fast de inte gjort det - sedan har de varit ungfär lika kassa på att ligga har det visat sig..

    jag har slickat toklänge och sagt att jag gillar det men egentligen gör jag ju det bara för att få henne sjukt upphetsat så jag kan köra på rikgit ordentligt och länge...






    ">

  • Anonym (Maddy)

    Nej har aldrig behövt ljuga omkull någon... har alltid fått ligga med de jag vill.

    Och män som försöker få ligga, genom att gnälla om hur synd det är om de att de inte fått ligga på länge,är direkt avtändande. Även de män som skryter om att de är så duktiga på sex.... gäsp...

    Är du däremot nykter, bekräftar mig lite lagom och klarar hålla igång dialogen så är du hemma =)

  • Anonym (Nykter)
    Anonym (Maddy) skrev 2020-01-13 17:37:19 följande:

    Nej har aldrig behövt ljuga omkull någon... har alltid fått ligga med de jag vill.

    Och män som försöker få ligga, genom att gnälla om hur synd det är om de att de inte fått ligga på länge,är direkt avtändande. Även de män som skryter om att de är så duktiga på sex.... gäsp...

    Är du däremot nykter, bekräftar mig lite lagom och klarar hålla igång dialogen så är du hemma =)


    Jag har inte druckit en droppe idag!

    Brukar kunna hålla igång en dialog...och du...jag gillar dig :P
  • Anonym (Elle)
    Anonym (norrmannen) skrev 2020-01-13 15:37:06 följande:

    Agerade "amatörpsykolog" för att få polarns morsa i säng. Hon berättade om svårigheter hon hade i sitt äktenskap, och jag "lyssnade och tröstade". Det är många år sen, och vi va båda ganska onyktra.


    Det här med att "lyssna och trösta " måste nog vara den största klassikern ändå...
Svar på tråden Har du nån gång ljugit/lurat för att få omkull nån?