Inlägg från: Anonym (Ful?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ful?)

    Jag mår dåligt över att aldrig ha sex/närhet

    Är du väldigt ful eller kort som gör att du inte kan träffa kvinnor? Vilka dejtingsidor är du medlem på?

  • Anonym (Ful?)
    Sprallig skrev 2020-01-14 20:36:31 följande:

    Jag är inte snygg den saken är säker. Sedan är jag kort ja.


    Bild? Hur kort är du?
  • Anonym (Ful?)
    Sprallig skrev 2020-01-14 20:41:43 följande:

    Hm nej jag har ingen lust att lägga upp bild här. Jag gjorde det faktiskt för typ två år sedan. Jag är 167 cm lång. Alltid varit den kortaste av svenskar jag träffat i min ålder typ.


    Säker på att du är så kort? Ja då får du försöka dig på fula tjejer, och som är kort, typ 150-160 cm. Eller skriver du bara till snygga tjejer på dejtingsidor?
  • Anonym (Ful?)
    Sprallig skrev 2020-01-14 21:11:05 följande:

    Såklart jag är säker? Jag är 32 år.... jag skriver till olika sorters tjejer på dejtingsidor.


    Trodde du ljög? Men är du säker på att du inte bara skriver till den snyggaste? Killar kan ibland överskatta sitt utseende. Eller att fula killar ändå vill ha snygga tjejer, det funkar tyvärr inte så
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-14 21:21:23 följande:

    Och du anser dig tillhöra vilken kategori?


    Jag är inte jättesnygg och skriver därför inte till snygga killar.
  • Anonym (Ful?)
    Sprallig skrev 2020-01-14 21:28:12 följande:

    Jag skriver inte bara till de snyggaste. Sedan kan man ju diskutera om jag skriver till såna som är för snygga för mig, kanske det, kanske inte. Jag överskattar inte mitt utseende, jag är 32 år och aldrig haft en flickvän så det är klart jag inte ser så bra ut.


    Ja troligtvis skriver du till de som är för snygga för dig eftersom du aldrig haft en flickvän :/
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-14 21:38:30 följande:

    Men vad vet du vad killar tycker är snyggt eller inte snyggt?

    Varför tror du att du är ful?


    Därför att jag har en spegel i min lägenhet, jag har dålig hy och akneärr, går på massa dyra behandlingar för att försöka åtgärda det nu. Jag kan inte satsa på snygga killar, jag får ta ngn som spelar i samma liga som mig. Killar borde också försöka jobba mer på sitt utseende och lägga pengar på det om de vill ha de snygga tjejerna
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-14 21:47:10 följande:

    Ja fast varför vara så ytlig.. Allt handlar ju inte om utseende.. En 10poängare kan ju lätt bli en 5:a när den öppnar truten.. Hur gammal är du?


    Allt handlar om utseende på dejtingsidor tyvärr, vare sig man vill eller inte. Jag gillar inte att allt är ytligt men jag måste ju spela efter spelets regler. Jag är även tråkig som person vilket drar ner mitt betyg ytterligare.
  • Anonym (Ful?)
    Sprallig skrev 2020-01-14 21:47:26 följande:

    Min uppfattning är att även tjejer som är fula som mig vill ha killar som ser ut som prinsar.Det är inte så enkelt när man börjar bli äldre. Dom flesta man träffar nu för tiden är redan upptagna och på mitt jobb finns inga kvinnor. IT-branschen you know...Jag har också haft acneärr faktiskt, men för typ tio år sedan gjorde jag en laseroperation så att dom värsta ärren försvann. Ni tjejer har ju fördelen att ni kan sminka över allt. Sedan lägger jag faktiskt ner en hel del pengar på kläder.


    Laseroperation? Vad var det för något? Ne smink döljer inte gropar efter akne. Och smink kan man ju inte ha 24/7, så ngn gång måste ju killen se en utan smink. Och en kille kan ju också använda smink, foundation för att täcka över finnar och sånt.
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-14 22:08:36 följande:

    Jo du har rätt i att det i alla fall till en början handlar om utseende.. Men när man väl börjar skrivs med nån märket man rätt snart vad det är för typ av person..

    Du verkar ju veta alla dina brister.. Och när jag skriver med dig nu känns du verkligen inte tråkig.. Du känns snarare intressant. Inte många som har den självinsikt en du har. Sen är ju frågan om du har rätt i din självinsikt!


    Jag antar att jag har rätt då jag precis som ts är singel och har svårt att hitta någon, hade jag varit snygg hade det varit lättare. Sen vill de flesta killar på dejtingsidor bara ha sex. Oavsett om killen är ful eller snygg.
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Lösning) skrev 2020-01-14 22:29:03 följande:

    "Sen vill de flesta killar på dejtingsidor bara ha sex."

    Frågan är varför resten av kvinnan är ointressant?


    Ja det vet jag inte, det får du fråga dem, kanske för att jag inte är snygg? Duger för sex men inte som flickvän.
  • Anonym (Ful?)

    Kom på en grej som en vän till mig sa, hon har tinder och jag har ju tänkt att det är en sex-app, men hon sa tvärtom att de flesta var seriösa och ville ha något seriöst. Jag laddade ner tinder men delar inte alls hennes uppfattning, jag får knappt några svar, de som svarar vill bara ?mysa? dvs ha sex. Men tror anledningen är att hon är otroligt söt, det är inte jag :/

  • Anonym (Ful?)
    Storken skrev 2020-01-14 22:42:29 följande:

    Det hade varit spännande att se bilder på er två som fått för er att ni är så fula. Gissar på att det inte alls är så illa som ni tror. Handlar nog till stor del om dålig självkänsla.


    Så hur förklarar du att hon de flesta killar hon pratar med vill ha seriöst med henne och bara vill ha sex med mig? Om jag ens får några matchningar.
  • Anonym (Ful?)
    Storken skrev 2020-01-14 23:01:26 följande:

    Hade behövt veta mycket mer om er båda två för att försöka analysera det.

    Kan mycket väl vara att hon ser bättre ut än dig, eller bara bättre på att ta smickrande bilder? Bättre presentation?

    Kan vara massa saker...


    Hon ser bättre ut än mig, killar vill ha snygga, söta flickvänner. Men jag försöker iaf göra ngt åt saken, behandlar mina ärr nu, sen ska jag operera näsan. Ts kanske också borde fundera på att fixa mer i sitt ansikte?
  • Anonym (Ful?)
    Storken skrev 2020-01-14 23:06:08 följande:

    Hur ser din kropp ut då? Den krävs ju bars lite träning för att förbättra...


    Jag är smal, för små bröst tyvärr. Så den är ju inte heller snygg :/
  • Anonym (Ful?)
    Storken skrev 2020-01-14 23:06:08 följande:

    Hur ser din kropp ut då? Den krävs ju bars lite träning för att förbättra...


    Men vad jag förstått så kollar kollar mycket på ansikte, vill ha en söt tjej och så, vilket jag inte är :/
  • Anonym (Ful?)
    Storken skrev 2020-01-14 23:14:22 följande:

    Smal ses ju i allmänhet som något positivt! :)

    Små bröst gillar många. Låter som en fin kropp i mina öron.

    Tror det viktigaste för dig är att stärka självförtroendet.


    Jag tror det viktigaste är att åtgärda ansiktet först så att jag blir söt. Kostar mycket pengar, men jag vill inte vara ensam resten av livet, det skrämmer mig.
  • Anonym (Ful?)
    Anonym (Ol) skrev 2020-01-16 20:32:38 följande:

    Väl bra att det är så, för omväxlingens skull?

    Tänk bara på allt skit kvinnor går igenom för att leva upp till mannens behag. Alla skönhetsgrejer (smärtsamma och tidskrävande) hon gör dagligen och slösar bort stora delar av livet på, enbart för att vara behaglig i mannens ögon.

    Då är det väl helt j sin ordning att hon också kan ställa lite krav på mannen?


    Haha helt rätt!
Svar på tråden Jag mår dåligt över att aldrig ha sex/närhet