• Persbrandtkola

Varför fungerar familjeliv så dåligt?

Hej!

Hur kommer det sig att familjeliv fungerar så dåligt? 
    Går ofta segt att skicka och svara på meddelanden, sidan laddar långsamt osv osv m.m.
    Tycker det är dags att ni på familjeliv gör något åt saken! Tack!

• Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?
  • Meddelande borttaget
  • Moderator

Nu räcker det!
    Håll topic i tråden! .
    Här diskuteras tekniska frågor så att vi kan se
    vad som felas.
    Privata tjofs får ni ta i inboxen eller ännu bättre begrava  stridsyxan.
    Vi kommer att rensa tråden igen och hoppas den återgår till topic efter det.
    /Admin 

• Cheers
    Kan någon berätta ur man gör för att citatecken inte förvandlas till frågetexten när inlägget visas på FL?
  • Anonym (Ew)

Så här vi bara diskutera tekniska frågor men det går sida efter sida utan att någon verkar ens bry sig när folk spammar ner tråden om element?

• molly50
    Anonym (Ew) skrev 2025-06-01 19:24:16 följande:

Så här vi bara diskutera tekniska frågor men det går sida efter sida utan att någon verkar ens bry sig när folk spammar ner tråden om element?

Det är i och för sig en teknisk fråga. Och det skadar ju inte att upprepa det då problemet inte verkar upphöra.
  • molly50
    molly50 skrev 2025-06-01 19:57:33 följande:
    Det är i och för sig en teknisk fråga. Och det skadar ju inte att upprepa det då problemet inte verkar upphöra.
    Och jag ska tillägga att jag hellre läser om element och andra tekniska problem än flera sidor med tjafs.
  • Anonym (Ew)
    molly50 skrev 2025-06-01 19:57:33 följande:
    Det är det som jag skriver...
    Om inte tekniska problem är något FL bryr sig om, varför skulle det spela någon roll vad som skrivs i tråden?
  • Noname00
    Cheers skrev 2025-06-01 19:21:34 följande:
    Kan någon berätta ur man gör för att citatecken inte förvandlas till frågetexten när inlägget visas på FL?
    Då är det inte bara jag sat och undrade varför meningar jag skrivit var formulerade som frågor.
  • Moderator

Jag tar det vidare.
    Skulle vilja att det gick att a dela upp texten. Blir lättare att läsa och svara på inlägg
    Mvh
    Linnéa 

• molly50
    Anonym (Ew) skrev 2025-06-01 20:01:13 följande:
    Det är det som jag skriver...
    Om inte tekniska problem är något FL bryr sig om, varför skulle det spela någon roll vad som skrivs i tråden?
    Där har du i och för sig en poäng. Men samtidigt,om det tjafsas om andra saker i tråden så är det ju lättare att inlägg om tekniska problem försvinner i mängden.
    Då är det inte lätt för moderatorerna heller. Bättre att permanentbanna den person som inte sköter sig och bryter mot reglerna än att låta tjafset få pågå ,sida upp och sida ner, och därigenom få extraarbete genom att tvingas rensa trådar från dessa inlägg.
Svar på tråden Varför fungerar familjeliv så dåligt?