• karllesson

BF Oktober 2020

Hej på er! Jag hittade ingen tråd med bf oktober så jag skapade en :) jag plussade i söndags och enligt min senaste menstruation så har jag bf 3/10. Jag är gravid för andra gången, har en 1 åring hemma????

Jag har blivit gravid med letrozol, då jag har pcos. Första gången jag blev gravid gick det på 3e kuren och nu på 1a så jag var i chock i söndags när jag fick plus på stickan, kan inte fatta att det är sant! Någon mer som precis har plussat och har bf i oktober?????

• Svar på tråden BF Oktober 2020
  • Anonym (Oktober)
    EllaLo skrev 2020-02-06 13:26:06 följande:

Yees! Efterlyste folk som skulle stanna här lite längre bak i tråden haha är också med i team bojkotta fb ;)

Jag är med i fb-gruppen men tänkte även stanna här. Kom ihåg att jag tyckte det var så tråkigt förra gången (förra graviditeten) när alla försvann till fb.
  • EllaLo
    Anonym (Oktober) skrev 2020-02-08 05:48:48 följande:

Jag är med i fb-gruppen men tänkte även stanna här. Kom ihåg att jag tyckte det var så tråkigt förra gången (förra graviditeten) när alla försvann till fb.

Jaa jag har sett i tidigare bf trådar att många försvinner till fb, tycker också det är tråkigt, Speciellt om man som jag Inte har fb haha :)

Kul att du stannar, när har du bf och hur mår du :)?
  • Anonym (Oktober)
    EllaLo skrev 2020-02-08 08:19:33 följande:

Jaa jag har sett i tidigare bf trådar att många försvinner till fb, tycker också det är tråkigt, Speciellt om man som jag Inte har fb haha :)

9 oktober enligt preglife, mår okej. Mest trött och frusen, det här jag varit sen dagen efter jag plussade. Är i vecka 5+0 idag.

Hur mår du och när är du beräknad?
  • EllaLo
    Anonym (Oktober) skrev 2020-02-08 08:33:44 följande:

9 oktober enligt preglife, mår okej. Mest trött och frusen, det här jag varit sen dagen efter jag plussade. Är i vecka 5+0 idag.

Hur mår du och när är du beräknad?

5 oktober enligt apparna, 5+5 idag :)

Jag mår rätt bra, är väl lite tröttare än vanligt bara. Vaknade runt 8 snåret igår (var ledig) för att sedan somna om mellan 12-14.
  • Sofieelises

Heej!

Plussade idag på äl+9. Såg att det finns en privat Facebookgrupp (gick även med i den) men undrar om det finns intresse här inne för en HELT hemlig grupp? Dvs en grupp som alltså inte går att hitta på Facebook utan där man får en inbjudan till gruppen från administratören via mejl. Och att det sätts en gräns på antal medlemmar (jag tänker 90-100 stycken inmam den stänger då det är det antal vi varit i mina tidigare mammagrupper och det har blivit en sån himla trygg och fin stämning där man kan känna sig trygg med att dela saker).

Hojta till isåfall så skulle jag kunnna starta en sådan grupp här i dagarna framöver, om intresset finns :)

• Bellsss
    Sofieelises skrev 2020-02-08 09:30:44 följande:

Heej!

Plussade idag på äl+9. Såg att det finns en privat Facebookgrupp (gick även med i den) men undrar om det finns intresse här inne för en HELT hemlig grupp? Dvs en grupp som alltså inte går att hitta på Facebook utan där man får en inbjudan till gruppen från administratören via mejl. Och att det sätts en gräns på antal medlemmar (jag tänker 90-100 stycken inmam den stänger då det är det antal vi varit i mina tidigare mammagrupper och det har blivit en sån himla trygg och fin stämning där man kan känna sig trygg med att dela saker).

Hojta till isåfall så skulle jag kunnna starta en sådan grupp här i dagarna framöver, om intresset finns :)

Jag skulle gärna vara med i en sådan :)
  • Sofieelises

Jag har nu skapat en helt hemlig, dold grupp på Facebook som INTE är sökbar och som inte kan hittas av någon, den stängs vid 90-100 medlemmar.

Ni som vill vara med kan skicka er mejladress till mig här på familjeliv (privat meddelande) så bjuder jag in er! Det måste vara den e-mail som ni har kopplad till ert Facebook-konto :) Hoppas att vi blir ett härligt "litet" gäng.

• Anonym (Oktober)
    EllaLo skrev 2020-02-08 09:07:19 följande:

5 oktober enligt apparna, 5+5 idag :)

Jag mår rätt bra, är väl lite tröttare än vanligt bara. Vaknade runt 8 snåret igår (var ledig) för att sedan somna om mellan 12-14.

Låter som himmelriket att få sova så. Här vaknar vi kl 06.00 oberoende om det är vardag eller helg. Dottern sover aldrig längre än så.

Har du barn sedan innan eller är det hör ditt första?
  • EllaLo
    Anonym (Oktober) skrev 2020-02-08 18:43:01 följande:

Låter som himmelriket att få sova så. Här vaknar vi kl 06.00 oberoende om det är vardag eller helg. Dottern sover aldrig längre än så.

Har du barn sedan innan eller är det hör ditt första?

Nej det är första, så jag får passa på att sova haha :D
  • Saima17
    EllaLo skrev 2020-02-08 08:19:33 följande:

Ja e i fb och stannar här
Svar på tråden BF Oktober 2020