• karllesson

BF Oktober 2020

Hej på er! Jag hittade ingen tråd med bf oktober så jag skapade en :) jag plussade i söndags och enligt min senaste menstruation så har jag bf 3/10. Jag är gravid för andra gången, har en 1 åring hemma????

Jag har blivit gravid med letrozol, då jag har pcos. Första gången jag blev gravid gick det på 3e kuren och nu på 1a så jag var i chock i söndags när jag fick plus på stickan, kan inte fatta att det är sant! Någon mer som precis har plussat och har bf i oktober?????

• Svar på tråden BF Oktober 2020
  • Evelinaaan
    Elol25 skrev 2020-02-18 22:43:56 följande:

Grattis till + :) ! De är ganska vanlig att de bara molar på ena sidan i Grav , är man rädd utomhavandeskap så ska de göra ont på ena sidan och sen rygg och så ska det stråla ner mot benet sa min BM , hoppas allt ser bra ut

Tack så mycket!! :) när man väl blivit gravid blir man ännu mer orolig känns de som.. okej jag har ju ingen smärta utan mer lätt molande så vi får hoppas på att det bara är växtvärken och försöka ?slappna av? fram tills VUL.. har du varit på tidigt VUL? :)
  • Elol25
    Evelinaaan skrev 2020-02-19 08:37:32 följande:

Tack så mycket!! :) när man väl blivit gravid blir man ännu mer orolig känns de som.. okej jag har ju ingen smärta utan mer lätt molande så vi får hoppas på att det bara är växtvärken och försöka ?slappna av? fram tills VUL.. har du varit på tidigt VUL? :)

Har varit på VUL både med denna och sen med min flicka

Jag skulle rekommendera att ta VUL lite senare om du inte känner att de är något fel , för mitt hade inte börjat slå än pga av för litet å då får man bara en massa onödig stress och oroligheter .. jag gick i 6+0 inte att rekommendera för nu ska ja ha ångest i 2 v till innan nästa ..
  • Evelinaaan
    Elol25 skrev 2020-02-19 08:44:57 följande:

Har varit på VUL både med denna och sen med min flicka

Jag skulle rekommendera att ta VUL lite senare om du inte känner att de är något fel , för mitt hade inte börjat slå än pga av för litet å då får man bara en massa onödig stress och oroligheter .. jag gick i 6+0 inte att rekommendera för nu ska ja ha ångest i 2 v till innan nästa ..

Okej åh jag förstår det!! Tror säkerligen att de kommer finnas ett litet pickande hjärta. Vet du när man kan se hjärtat ungefär? Allt är så nytt för mig så ligger inte inne på så mycket info.. det är ju väldigt svårt att veta vilken vecka man är i exakt med dagar och allt, appen räknar väl ut lite på ett ungefär..

Så sjukt nu under morgonen så började det mola mer på andra sidan än de gjort innan så börjar bli lite lugn men är ju ändå orolig. Får se när dom vill boka in mig :)
  • Langdskidor

Plussade idag! Otroligt, så glad, enligt äl är det v 3+5

Bf 29 okt om allt vill sig väl

<3

• Langdskidor
    Elol25 skrev 2020-02-18 22:43:56 följande:

Grattis till + :) ! De är ganska vanlig att de bara molar på ena sidan i Grav , är man rädd utomhavandeskap så ska de göra ont på ena sidan och sen rygg och så ska det stråla ner mot benet sa min BM , hoppas allt ser bra ut

Grattis,! Jag har bf 29 okt, nära! Ilar lite ibland på mig också, enbart vänster sida
  • Evelinaaan
    Langdskidor skrev 2020-02-19 12:45:19 följande:

Grattis,! Jag har bf 29 okt, nära! Ilar lite ibland på mig också, enbart vänster sida

Tack och grattis till dig med!! :) okej skönt att höra att man inte är ensam, hoppas att de går vägen för oss alla <3
  • Ölandstoka

Var på ultraljud idag vecka 7+1 och fick se ett tickande hjärta <3 Jag bara smälter, det var helt fantastiskt! :) Har gjort ivf och en av barnmorskorna som har varit med mycket under mina behandlingar kom och kramade mig efteråt. Är i upplösningstillstånd, SÅ lycklig!

• B B B
    Ölandstoka skrev 2020-02-19 13:10:13 följande:

Var på ultraljud idag vecka 7+1 och fick se ett tickande hjärta <3 Jag bara smälter, det var helt fantastiskt! :) Har gjort ivf och en av barnmorskorna som har varit med mycket under mina behandlingar kom och kramade mig efteråt. Är i upplösningstillstånd, SÅ lycklig!

Åh, grattis! Så underbart! <3
  • Jooosen

Råkade titta in här o läsa ditt inlägg! Va glad ja blir. Våra som ivfmirakel <3 kram!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • EllaLo

Åh va skönt att det såg bra ut idag <3!!
Svar på tråden BF Oktober 2020