• karllesson

BF Oktober 2020

Hej på er! Jag hittade ingen tråd med bf oktober så jag skapade en :) jag plussade i söndags och enligt min senaste menstruation så har jag bf 3/10. Jag är gravid för andra gången, har en 1 åring hemma????

Jag har blivit gravid med letrozol, då jag har pcos. Första gången jag blev gravid gick det på 3e kuren och nu på 1a så jag var i chock i söndags när jag fick plus på stickan, kan inte fatta att det är sant! Någon mer som precis har plussat och har bf i oktober?????

• Svar på tråden BF Oktober 2020
  • Anonym (Ange)

Plussade idag med BF 29/10 enligt appen! 

Fick missfall i V.5 i December, så håller mina tummar och tår att det går vägen denna gången Skäms

• EllaLo

Har dessvärre fått mf, började med bruna spottings i torsdags som övergick till mörkbruna och idag har det blivit som en vanlig blödning.. :(

Lycka till alla andra <3

• Ölandstoka
    EllaLo skrev 2020-02-25 15:56:50 följande:

Har dessvärre fått mf, började med bruna spottings i torsdags som övergick till mörkbruna och idag har det blivit som en vanlig blödning.. :(

Lycka till alla andra <3

Vad tungt! Massor av kramar. Finns liksom inga ord, hoppas att du hämtar dig. Ta hand om dig!
  • Dael1

Hej hopp,

Trillade in här jag med! Plussade den 11 februari och har bf den 14 oktober :) Blir en sladdis, har en dotter sedan innan som nyss fyllde 10 år. Blir min partners första!

Bokat privat ultraljud till nästa vecka och hoppas få se ett starkt hjärta, man är så orolig dessa veckor (går in i vecka 8 imorgon) speciellt när man har ett X bakom sig.

Trött så det finns inte, svårt att sova en hel natt utan vaknar flera gånger. Illamående men inga kräkningar ännu, brösten känns helt sprängfyllda och ömma. Men det är ju sååå värt det :)

• Petrodahlberg
    Scel skrev 2020-02-23 22:03:37 följande:

Grattis!! :) vi är nästan beräknade på samma dag, jag har bf 24/10. Spännande!

Åh fetta kommer bli så spännande! :D
  • Petrodahlberg

Natten till igår, dagen igår och denna natt + dag har varit så jobbiga. Vaknar om vart annat av att jag mår illa. Idag fick jag gå hem ifrån arbetet pga illamående. Bara vecka 6 (5+5) idag ju! Nästan så man kan säga att man inte gillar vara gravid samtidigt som man älskar det :p -.-?

• Bellsss

Idag har vi varit på vul och fick se ett tickande lite hjärta! V.6+4 stämde. Så skönt :) efter det var jag och tog lite blodprover.

• Fialotta8

Hej alla! Jag plussade för några veckor sedan och har bf 25okt :D mormors födelsedag <3 har en son sedan innan med min man på ett år hemma och är 28 år gammal :) hittills mår jag sådär, yr och huvudvärk en del. Även lite illamående men också typ konstigt nog väldigt sugen på min partner trots detta...! Går inte riktigt ihop. Men i övrigt inga symptom. Var hos bm idag för inskrivning, blodtryck 90/60 så inte konstigt man är yr :p

Mår ni andra ok?

• Ölandstoka
    Fialotta8 skrev 2020-02-26 20:49:15 följande:

Hej alla! Jag plussade för några veckor sedan och har bf 25okt :D mormors födelsedag <3 har en son sedan innan med min man på ett år hemma och är 28 år gammal :) hittills mår jag sådär, yr och huvudvärk en del. Även lite illamående men också typ konstigt nog väldigt sugen på min partner trots detta...! Går inte riktigt ihop. Men i övrigt inga symptom. Var hos bm idag för inskrivning, blodtryck 90/60 så inte konstigt man är yr :p

Mår ni andra ok?

Grattis till plus! Vilket härligt datum för bf :) Inte konstigt att du är yr haha. Du får ta det lugnt. Jag var också på inskrivning idag, kändes jättekul. Jag mår väldigt bra, är jättetrött och blir lätt yr men svävar på moln :) Trodde inte att jag kunde bli gravid så det känns helt fantastiskt att det lyckades till slut :)
  • Fialotta8
    Ölandstoka skrev 2020-02-27 11:54:14 följande:

Grattis till plus! Vilket härligt datum för bf :) Inte konstigt att du är yr haha. Du får ta det lugnt. Jag var också på inskrivning idag, kändes jättekul. Jag mår väldigt bra, är jättetrött och blir lätt yr men svävar på moln :) Trodde inte att jag kunde bli gravid så det känns helt fantastiskt att det lyckades till slut :)

Åh vad härligt att höra att du mår bra och att du blev gravid trots att du inte trodde det! :D grattis!

Man ska väl inte klaga, jag kräks ju inte iaf som många andra gör ;)
Svar på tråden BF Oktober 2020