• Peter Andersson 292

    Tjejer vill ni att man fortsätter skicka när det gått för er?

    Jag älskar att slicka och tycker att det är lättaste sättet att få tjejen att komma.

    Tjejer när ni har genom att killen slickat er till orgasm, vill ni fortsätta få oralt eller vad vill ni göra härnäst?

  • Svar på tråden Tjejer vill ni att man fortsätter skicka när det gått för er?
  • Anonym (Hp)

    Jag får kramper och vill INTE bli rörd på klitoris mer efter en orgasm. Kör in kuken istället! Eller slicka upp safterna.. Men som sagt, rör inte klittan.

  • Grossglanz
    Anonym (Hp) skrev 2020-02-06 23:34:51 följande:

    Jag får kramper och vill INTE bli rörd på klitoris mer efter en orgasm. Kör in kuken istället! Eller slicka upp safterna.. Men som sagt, rör inte klittan.


    Gött:)
  • Anonym (Nej)

    Håller med föregående talare om att sluta efter orgasm. Jag vill helst bli både penetrerad och få klittan stimulerad för att få en ordentlig orgasm, är inte galen i att bli slickad. Verkar som snubbar överlag tänder på att slicka, så jag tror inte du är ett unikum på något sätt. Med det sagt - jag skulle klara mig utan...

  • Anonym (Ellie)
    Anonym (Nej) skrev 2020-02-07 16:08:49 följande:

    Håller med föregående talare om att sluta efter orgasm. Jag vill helst bli både penetrerad och få klittan stimulerad för att få en ordentlig orgasm, är inte galen i att bli slickad. Verkar som snubbar överlag tänder på att slicka, så jag tror inte du är ett unikum på något sätt. Med det sagt - jag skulle klara mig utan...


    Håller med. Att bli slickad är helt ointressant, så trist att man kan somna. Blä!
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Nej) skrev 2020-02-07 16:08:49 följande:

    Håller med föregående talare om att sluta efter orgasm. Jag vill helst bli både penetrerad och få klittan stimulerad för att få en ordentlig orgasm, är inte galen i att bli slickad. Verkar som snubbar överlag tänder på att slicka, så jag tror inte du är ett unikum på något sätt. Med det sagt - jag skulle klara mig utan...


    Samma här. Min man älskar att slicka så han får göra det ibland men jag hade definitivt inte saknat det alls om jag aldrig blev slickad mer
  • Anonym (Slickar)
    Anonym (Nej) skrev 2020-02-07 16:08:49 följande:

    Håller med föregående talare om att sluta efter orgasm. Jag vill helst bli både penetrerad och få klittan stimulerad för att få en ordentlig orgasm, är inte galen i att bli slickad. Verkar som snubbar överlag tänder på att slicka, så jag tror inte du är ett unikum på något sätt. Med det sagt - jag skulle klara mig utan...


    Spännande verkar vara vanligt att tänka som du. Blir dock nyfiken på hur du gillar penetrerande sex och klitoris stimuli samtidigt vad e bästa ställningen
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Slickar) skrev 2020-02-18 23:30:36 följande:

    Spännande verkar vara vanligt att tänka som du. Blir dock nyfiken på hur du gillar penetrerande sex och klitoris stimuli samtidigt vad e bästa ställningen


    Inte den du citerade men jag gillar samma sak. Mina favoriter är på rygg, kudde under rumpan och benen på mannens axlar, man kommer åt bra och vinkeln gör att han stöter rakt på min g-punkt. Bakifrån antingen vaginalt eller analt. Sked med ena benet upp, då når han bröstvårtorna och jag kan komma åt klitoris lätt :) ibland smeker jag klitoris, ibland har vi en liten wand. Då kommer jag oftast många ggr i rad
  • Ukklavek

    Nej inte mera oralt under orgasmen.

    Men bäst för mig är följande: först oralt med kompletterande fingrar, detta leder alltid till en kraftig orgasm. Sedan efter jag kommit färdigt vill jag knulla, vaginalt eller analt spelar ingen roll jag kommer hårt igen av båda. Efter två orgasmer brukar jag vara helt slut och vill bara gosa

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Slickar) skrev 2020-02-18 23:30:36 följande:

    Spännande verkar vara vanligt att tänka som du. Blir dock nyfiken på hur du gillar penetrerande sex och klitoris stimuli samtidigt vad e bästa ställningen


    Spelar ingen roll faktiskt! Antingen kommer jag eller han åt att ge mig stimuli, så den som kan och har lust gör det. Att föredra är nästan när jag gör det själv så kan han fokusera på att penetrera!
  • Kråkungen
    Peter Andersson 292 skrev 2020-02-01 06:34:43 följande:

    Jag älskar att slicka och tycker att det är lättaste sättet att få tjejen att komma.

    Tjejer när ni har genom att killen slickat er till orgasm, vill ni fortsätta få oralt eller vad vill ni göra härnäst?


    Alltså... jag vill att han fortsätter GENOM orgasmen, men inte när den väl är över; då är klittan för mig som för många andra som svarat alldeles för känslig. Det brukar däremot inte ta så speciellt lång tid innan den är med på noterna igen, men då vill jag - som så många andra som svarat - hellre ha penetrerande sex. Sen hör jag nog till kategorin som kan ha eller mista att bli slickad; jag har bara träffat ett fåtal män som kunnat ge mig lika häftiga orgasmer genom att slicka mig som genom penetrerande med klitorisstimuli... alla andra har varit alldeles för försiktiga och/eller alldeles för mycket all over the place. För mig är det fyra saker som är avgörande:

    (i) att killen använder TUNGSPETSEN - inte en massa slafsande med hela tungan.
    (ii) att han har ordentligt TRYCK - inte några små snälla, försiktiga slickningar
    (iii) att tungspetsen rör sig SNABBT, i små, små cirklar eller sida till sida
    (iv) att han håller sig till KLITTAN - ingen annan stans! (Vad är den här konstiga idén som en del män har att de ska in med tungan i slidan?? Det är ju som att ha penetrerande sex med en mask? (Eller, jag antar att det skulle kännas så iaf; jag har ju inte provat med en mask...))

    Inte så att jag inte KAN få orgasm om det görs på nåt annat sätt - jag är välsignad med att komma lätt - men det blir inte de där enorma orgasmerna då.  
  • Anonym (Nope)
    Kråkungen skrev 2020-03-02 14:18:54 följande:

    Alltså... jag vill att han fortsätter GENOM orgasmen, men inte när den väl är över; då är klittan för mig som för många andra som svarat alldeles för känslig. Det brukar däremot inte ta så speciellt lång tid innan den är med på noterna igen, men då vill jag - som så många andra som svarat - hellre ha penetrerande sex. Sen hör jag nog till kategorin som kan ha eller mista att bli slickad; jag har bara träffat ett fåtal män som kunnat ge mig lika häftiga orgasmer genom att slicka mig som genom penetrerande med klitorisstimuli... alla andra har varit alldeles för försiktiga och/eller alldeles för mycket all over the place. För mig är det fyra saker som är avgörande:

    (i) att killen använder TUNGSPETSEN - inte en massa slafsande med hela tungan.

    (ii) att han har ordentligt TRYCK - inte några små snälla, försiktiga slickningar

    (iii) att tungspetsen rör sig SNABBT, i små, små cirklar eller sida till sida

    (iv) att han håller sig till KLITTAN - ingen annan stans! (Vad är den här konstiga idén som en del män har att de ska in med tungan i slidan?? Det är ju som att ha penetrerande sex med en mask? (Eller, jag antar att det skulle kännas så iaf; jag har ju inte provat med en mask...))

    Inte så att jag inte KAN få orgasm om det görs på nåt annat sätt - jag är välsignad med att komma lätt - men det blir inte de där enorma orgasmerna då.  


    Haha, klockren beskrivning. Håller helt med
  • Ukklavek
    Kråkungen skrev 2020-03-02 14:18:54 följande:

    Alltså... jag vill att han fortsätter GENOM orgasmen, men inte när den väl är över; då är klittan för mig som för många andra som svarat alldeles för känslig. Det brukar däremot inte ta så speciellt lång tid innan den är med på noterna igen, men då vill jag - som så många andra som svarat - hellre ha penetrerande sex. Sen hör jag nog till kategorin som kan ha eller mista att bli slickad; jag har bara träffat ett fåtal män som kunnat ge mig lika häftiga orgasmer genom att slicka mig som genom penetrerande med klitorisstimuli... alla andra har varit alldeles för försiktiga och/eller alldeles för mycket all over the place. För mig är det fyra saker som är avgörande:

    (i) att killen använder TUNGSPETSEN - inte en massa slafsande med hela tungan.

    (ii) att han har ordentligt TRYCK - inte några små snälla, försiktiga slickningar

    (iii) att tungspetsen rör sig SNABBT, i små, små cirklar eller sida till sida

    (iv) att han håller sig till KLITTAN - ingen annan stans! (Vad är den här konstiga idén som en del män har att de ska in med tungan i slidan?? Det är ju som att ha penetrerande sex med en mask? (Eller, jag antar att det skulle kännas så iaf; jag har ju inte provat med en mask...))

    Inte så att jag inte KAN få orgasm om det görs på nåt annat sätt - jag är välsignad med att komma lätt - men det blir inte de där enorma orgasmerna då.  


    Kan hålla med om det mesta men vill också tillägga; när mannen växelvis suger och slickar på klittan samt masserar lätt med ett finger precis under klittan.
Svar på tråden Tjejer vill ni att man fortsätter skicka när det gått för er?