• Anonym (Nyfiken)

    Penisöverdrag

    Hur vanligt är det att man har ett penisöverdrag att använda i sängkammaren ? Något att satsa på?

  • Svar på tråden Penisöverdrag
  • Anonym (tester)

    Roligt att testa men tänk på att ta rätt storlek

  • Anonym (Tappad)

    Känner mig helt tappad nu, men... vad är ett penisöverdrag??

  • Anonym (En slags kondom)
    Anonym (Tappad) skrev 2020-02-16 15:42:18 följande:

    Känner mig helt tappad nu, men... vad är ett penisöverdrag??


    Det är som en slags kondom. För mannen blir det som en lösvagina han stoppar snoppen i, men för kvinnan blir det som mannen har en jättesnopp. Så juckar mannen i lösvaginan och stimulerar sig på det sättet samtidigt som kvinnan blir "påsatt" av mannens stora penisattrapp.
  • Anonym (Tappad)
    Anonym (En slags kondom) skrev 2020-02-16 15:59:26 följande:
    Det är som en slags kondom. För mannen blir det som en lösvagina han stoppar snoppen i, men för kvinnan blir det som mannen har en jättesnopp. Så juckar mannen i lösvaginan och stimulerar sig på det sättet samtidigt som kvinnan blir "påsatt" av mannens stora penisattrapp.
    Huh. Man lär så länge man lever :) Tack för förklaringen!
  • Anonym (Herre)

    En rolig grej att testa men inget som vi fortsatt med, beskrivningen ovan stämmer in ganska bra. Kräver mycket glidmedel att komma in i sleven och man får svårt att känna hur långt man ska dra ut sig i varje "juck".

  • Anonym (Nyfiken)

    De verkar finnas en uppsjö att välja på ! Gäller väl att inte köpa för liten för det är väl de som är grejen, att den ska va rejäl !

  • Anonym (Herre)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2020-02-17 18:52:22 följande:
    De verkar finnas en uppsjö att välja på ! Gäller väl att inte köpa för liten för det är väl de som är grejen, att den ska va rejäl !
    Har för mig att det finns modeller som fäster om pungen, som en penisring fast för pungen. Det hade jag nog satsat på om det går. 
  • Anonym (1234)

    Vet en som provat hon är redan rätt fast och tight.

    Men hon älskar det hon känner sig utfylld och det töjer vaginan lite enligt henne en otroligt härlig känsla.

    Blev rekommenderad ska prova.

  • Anonym (Nyfiken)

    Härligt! Får bli en investering !

  • Anonym (Anonym signatur)

    Finns det kvinnor här i forumet som är positiva till att deras man ngn gång testar ett penisöverdrag? Att dom skulle vilja prova hur det känns själva?

Svar på tråden Penisöverdrag