• Anonym (Signatur)

    Hur får vi till en trekant

    Ja han vill ha en trekant och det tror jag att jag också vill? Jag blir väldigt upphetsad av tanken på att han har sex med någon annan och jag skulle jättegärna vilja vara mer intim med en tjej. Men hur går man tillväga? Jag har ingen erfarenhet av att flirta med tjejer, knappt med killar heller det brukar alltid vara jag som blir uppraggad så är lite dålig på den fronten. Och hur vanligt är det att par gör såhär? Jag har varit med om två par som har velat ha trekant med mig men jag tror jag var lite för blyg då.

    men vart ska vi börja och vad ska vi tänka på? jag vill inte hålla på och ragga på dejtingsidor tror jag, helst irl

  • Svar på tråden Hur får vi till en trekant
  • Anonym (Hen trollar)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-02-13 10:30:34 följande:

    Hej jag heter theådåra å min dotter heter Emma vi kan ställa upp på trekant


    Haha har du inte råkat ut för Theådåras inlägg tidigare? Hon dyker upp lite här och där och försöker slänga ur sig saker som hon tror ska provocera... :) Fattar ärligt inte riktigt varför folk nappar när det är så uppenbara trollinlägg... hade ju kunnat vara lite underhållande om hon hade haft nån form av finess, men hon (eller han; vilket det nu är) kan inte ens hålla reda på sina egna lögner haha - ibland har hon massor av barn, ibland lite färre; ibland var hon 13 när hon fick sitt första barn, ibland 14, osv...
  • Anonym (12345)
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-02-13 10:30:34 följande:

    Hej jag heter theådåra å min dotter heter Emma vi kan ställa upp på trekant


    Absolut min farfar ställer upp, Theodora börjar du?
  • RättochSlätt
    Anonym (Signatur) skrev 2020-02-06 14:41:46 följande:

    Ja han vill ha en trekant och det tror jag att jag också vill? Jag blir väldigt upphetsad av tanken på att han har sex med någon annan och jag skulle jättegärna vilja vara mer intim med en tjej. Men hur går man tillväga? Jag har ingen erfarenhet av att flirta med tjejer, knappt med killar heller det brukar alltid vara jag som blir uppraggad så är lite dålig på den fronten. Och hur vanligt är det att par gör såhär? Jag har varit med om två par som har velat ha trekant med mig men jag tror jag var lite för blyg då.

    men vart ska vi börja och vad ska vi tänka på? jag vill inte hålla på och ragga på dejtingsidor tror jag, helst irl


    Tror den här tråden är en bra start då de flesta delar den fantasin :P


    Prata med folk via nån annan app där det är lättare att skicka bilder för att se att det klickar utseende mässigt, kanske bestämma träff över en fika en snabbis för att se hur det klickar.
    Gå ut alla tre och ta ett glas vin en kväll med ett bokat hotellrum i närheten, försöka ha en avslappnad inställning utan för höga förväntningar och bara ta det som det kommer :)

  • Anonym (Signatur)
    Giftskåneman skrev 2020-02-19 13:49:16 följande:

    Hur har det gått?


    Det går lite segt hahah. Vi har ett distansförhållande just nu för jag pluggar, men till sommaren ska vi försöka  Oskyldig kommer bli spännande, känns som att det är lättare då Solig
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (G) skrev 2020-02-06 15:17:07 följande:

    Kan vara svårt med trekant. Vi har också sådana fantasier men inte gått hela vägen ännu. Vi är mest inne på att bjuda in en bekant.


    Jaa det är ganska svårt kanske blir lättare o lättare ju mer man vågar "flirta" och prova sig fram :)
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (FFM är svårt) skrev 2020-02-08 23:34:42 följande:

    Det är svårt att hitta en extratjej. Om ni är ok med att damen är lite oattraktiv (kanske 20 år mer än er, kraftig övervikt, något lyte osv) verkar det vara lättare dock om både maken och frun är snygga och fräscha.

    Många mindre än tvålfagra damer har ju också sådana önskemål, men svårt att hitta lämpliga, snygga personer att göra det med.


    Det känns som att det är lättare på sommaren :)) Just nu träffas vi ändå inte så ofta för jag pluggar och bor på internat ganska långt från vart vi bor. Men till sommaren blir det nog lättare och dom flesta är nog mer öppna och glada för såna saker då kan jag tänka mig. Iaf jag :)
  • Anonym (Signatur)
    Kråkungen skrev 2020-02-08 23:24:10 följande:
    Anonym (Signatur) skrev 2020-02-06 15:02:31 följande:
    Jaa vi är båda livsnjutare som ständigt söker kickar :) Nu när jag inte tar droger längre är det väl både han och sex som fyller ut mitt liv medans jag fyller ut hans, känns som en ganska bra deal ändå tycker jag. Och hellre att vi söker kickar tillsammans än att han går och gör det på annat håll. Jag har inga planer på att dumpa eftersom att jag ser fram emot våra kommande äventyr tillsammans
    Hahahahahaha! FY FAN vilket bra svar!!! Du är fan min idol ts :D 

    (Vad gäller din fråga har jag inte så mycket att tillägga till det som redan sagts)
    hahhahah jadu vad ska man säga Tungan ute Kram på dig!
  • Anonym (Signatur)
    sanest skrev 2020-02-06 18:29:33 följande:

    Du får nog öva dig fram helt enkelt :) lycka till


    Jaa det blir nog lättare ju mer man övar och vågar fråga och sånt men det är så läskigt tycker jag hahah. Fast till sommaren blir det nog enklare dock :)
  • Anonym (handskar)

    Bäst är nog nätet, att hitta likasinnade tjejer där.
    För i Sverige gillar inte tjejer att bli uppraggade av okända människor IRL. Definitivt inte om det handlar om sex.

Svar på tråden Hur får vi till en trekant