• Vittran

    Varför hett med oss gifta kvinnor?

    Jag har funderat på en sak... läst i en hel del trådar här att många människor gärna ligger med gifta kvinnor. Jag har själv fått "oanständiga förslag" från både bekanta o nätkontakter i stil med "Jag är van att ta hand om gifta kvinnor" eller "Jag har tillfredsställt många gifta kvinnor". Handlar det om att man som man då (eller kvinna) känner att man har något som inte partnern har, alltså att man kommer in som en pigg, kåt "joker i leken" och ger något som den äkta mannen (eller äkta kvinnan) inte klararvav att ge? Eller handlar det om att risken att få en förälskelse på halsen är avsevärt mindre med en gift älskarinna/älskare?

    Om du som är gift/sambo/i förhållande skulle vara otrogen då? Föredrar du någon i samma situation eller någon som är singel/har öppet förhållande?

    OM jag skulle begå ett snedsteg så skulle jag på ett sätt föredra att det var någon som också är gift eller åtminstone i långvarigt förhållande. Delvis för att personen i fråga har lika mycket att förlora på att avslöja oss, men samtidigt skulle jag få en boost av att en gift person föredrar mig framför sin partner/väljer att bedra sin älskade partner med mig. Det låter kanske vidrigt och omoraliskt och jag har faktiskt aldrig i mitt liv legat med en upptagen man men nu, 36 år och med familj skulle jag få en otrolig boost av det, att inte bara vara en "desperat lättillgänglig milf" utan faktiskt någon man föredrar, om så bara en gång, framför sin partner.

    Jag kan också bli rik kåt av tanken på och fantiserar ofta om att min älskare blir betuttad i mig. önskar att jag var hans, vill ha mig mer än bara ibland/en gång. Kalla mig bekräftelse-kåt för det är jag, jag älskar bekräftelse och har väldigt stort behov av det. Jag vill vara mer än bara en kropp för den som knullar mig, jag vill att personen ska avguda mig ;) Inte riktigt men ni fattar.

    Snälla kvinnor och män, berätta hur ni känner och tänker kring detta

  • Svar på tråden Varför hett med oss gifta kvinnor?
  • EA83

    Är gift i dagsläget och har varit otrogen med upptagna/gifta kvinnor i liknade livssituationer.

    Det är dels en del i bekräftelsen som du skriver TS, att man blir vald före den andre.

    Men lika mycket är det härligt att kunna öppna upp sig helt och dela med sig om sina tankar kring livet och de bekymmer man har.

    Har ett stort behov av bekräftelse på alla plan .

  • Cbra

    Well , förutom utseendet och den tilltalande utstrålningen så har du mer... det vet man geom att du är fru. En annan förhoppningsvis riktig man har gjort förundersökningen åt en, du är kapet jag vill sätta på ;) för man har du ju redan så sexuell kontakt är ju tyvärr det enda som funkar. 

    Det är som att anställa någon som redan varit på Google eller andra spetsyrken - de har redan gjort sållningen och man vet du är värde. Skål

  • Anonym (Mamma)

    Hej jag är gravid å jag tycker sexet blir så bättre

  • Anonym (Mamma)

    Hej jag är gravid å jag tycker sexet blir så bättre

  • Anonym (Mm)

    Maken är sjuk och kanske inte överlever . Cancer stadie 4. Sedan han outade att han kanske inte överlever sommaren så har jag fått inviter och intresserade män på halsen! Hur sjukt är inte det?

    Som att jag skulle vara något byte som man kan ta över efter maken?!

    Tycker det är rätt så taktlöst och framför allt respektlöst. De flesta är dessutom mannens bekanta...

    Samtidigt är det ju en gnutta intressant att se att andra män är intresserad, men det säger jag såklart inte. Ser dom inte heller som något framtida material när dom är så respektlösa.

  • nuggen

    Förutom att den " otrogna " skaffar sig nått nytt i form av KK så tror jag att sexet, ny kropp att utforska, knullandet är den drivande kraften.

    Inte fan är en KK nått man skaffar sig för att få feedback på sitt känsloliv, kan ju bli detta om det blir långvarigt osv..

  • Anonym (Olof)

    Det är det inte. Tro mig. Tror du verkligen att det är gemene man som hänger i sextrådar på familjeliv...?

  • Lione81
    Anonym (A) skrev 2020-02-15 12:14:01 följande:

    Jag har en relation med en gift man och är själv gift. Var inte meningen och inte planerat. Vi har känt varann i 20 år. För 20 år sen var vi kära men av olika skäl inledde vi en relation med varandra först för drygt ett år sen. (Moralpoliser undanbedes) För min del har den här otroheten att göra med att han låter mig bara få finnas och tycker om mig för den jag är och ger mig andrum. Han har blivit en nära vän som jag tycker otroligt mkt om och som jag har förtroliga samtal med. Sen har vi en otrolig kemi och fantastiskt sex men det är inte viktigast. För hans del har göra med att jag är en nära vän som han har fantastiskt sex med. Han har inte samma brister i sitt äktenskap som jag och är nöjd med det till skillnad från mig. Det är bara deras sexliv som aldrig fungerat hundra mellan dem och som blir sämre och sämre.


    Hur går ni till era träffar?

    Hotell, hemma, kontoret eller?
  • Anonym (EO)
    Anonym (Mikehetro) skrev 2020-02-18 15:19:42 följande:

    Hej, Hag är gift sen många år och sexet har varit mycket bättre än nu dvs lever i celibat. Jag ser fördelarna i att ha KK med en gift kvinna av flera anledningar. Dels att man bara har en KK och att man litar på varandra vilket i bästa fall slipper skydda sig. Kvinnor mellan 50 - 60 år är fantastiska i sängen, de vet att ta för sig. 

    Jag har ingen KK nu men vill gärna ha det här i Stockholm och hoppas på att någon hör av sig. Har svårt för att ragga på stan och några hemsidor med damer skulle jag inte vilja testa. 

    Vem är jag? 190cm lång 92 kg tränar men inte överdrivet. En glad man som ser bra ut.

    Jag är inte ofta här inne men kommer att kika lite mer efter denna text

    Är du kvinna nyfiken som jag så skriv en rad


    Slippa skydda sig???

    Hört talas om HPV virus?

    Smittar exakt på samma sätt som andra könssjukdomar fast HPV kan var det som orsakar livmoderhalscancer.

    För övrigt, varför inte PRATA med din partner och om förhållandet är dött på ena fronten så gå skilda vägar istället för att medvetet krossa din partner?

    Rätt och slätt, uppför dig som en vuxen människa! Lämna förhållandet istället för att vara otrogen!
  • Anonym (EO)

    Alltså har folk slutat kommunicera med varandra?

    Sexet fungerar inte då springer ni och letar en annan att roa er med?

    Hur skulle det vara att prata med varandra och om det inte räcker söka extern hjälp? Och om inte det räcker fråga er partner vad hen känner inför att den som vill ha mer sex söker efter det utanför förhållandet?

    Och om inget fungerar så ha tillräckligt med ryggrad och avsluta förhållandet innan ni knullar någon annan?

    Istället kör så många den fega lösningen som sårbara den partner ni påstår är älska och vilja leva med. Otroligt vidrigt och äckligt!

  • Anonym (A)
    Lione81 skrev 2020-04-06 09:41:29 följande:

    Hur går ni till era träffar?

    Hotell, hemma, kontoret eller?


    Oftast i hans övernattningsbostad på en ort vi båda jobbar på men ingen av oss bor på.
Svar på tråden Varför hett med oss gifta kvinnor?