• Stolt Farsa

    Klarar du 40 armhävningar oavbrutet?

    Nå????

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Klarar du 40 armhävningar oavbrutet?
  • cosinus

    Tveksamt. Inte kört armhävningar på flera år. Beror ju också på hur strikta och med vilken värdighet de ska utföras.

    20 strikta var inga problem. 30 hade gått. 40 njaaa. Förmodligen hade det börjat gå väldigt tungt efter 30. Jag är nyduschad och orkade inte bli för varm så jag nöjde mig med 20 för att få en uppfattning :)

    Men skulle man ge det en vecka så är jag helt säker på att det skulle gå. Mest ovan.

  • Aniiee

    Inte just nu. Jag har pajjat en axel. I vanliga fall, ja, men ungefär där börjar det bli tungt.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Elle N

    Inte strikta på fötter med kroppen rak och ner tills ryggen och armbågarna är u linje, samt i fast takt typ 50-takt (dvs 25/minut). Så här jag kunnat en gång i tiden, men sen blev jag "tjock" och gravid.

    Väldigt olika hur många folk klarar i allmänhet, beroende på vilka premisser man sätter upp. I eget tempo klarar folk i allmänhet fler, samma sak om man får vara lite böjd i kroppen hur man vill.

  • Elle N

    Inte strikta på fötter med kroppen rak och ner tills ryggen och armbågarna är u linje, samt i fast takt typ 50-takt (dvs 25/minut). Så här jag kunnat en gång i tiden, men sen blev jag "tjock" och gravid.

    Väldigt olika hur många folk klarar i allmänhet, beroende på vilka premisser man sätter upp. I eget tempo klarar folk i allmänhet fler, samma sak om man får vara lite böjd i kroppen hur man vill.

  • Duckan
    Nej. Klarar knappt en om jag ska djupt ner. Fjösar jag lite grejar jag kanske fem.
  • Liberté

    Oh ja. Tar nog det dubbla utan större problem. Däremot senaste jag skulle klara hundra blev det att ta ett par andningspauser mot slutet.

  • Tutelitut

    Nej, inte nu längre. Men när jag var 21 så klarade jag 45. Och det var inte mes-hävningar. Utan riktiga armhävningar. Ta mig fan bland det jobbigaste jag gjort.

Svar på tråden Klarar du 40 armhävningar oavbrutet?