• Anonym (Pojkvän)

    Sambo tar kokain

    Min tjej har tagit kokain vid några tillfällen senaste halvåret. Bör jag vara orolig?

  • Svar på tråden Sambo tar kokain
  • Anonym (fy)
    Anonym (Pojkvän) skrev 2020-02-17 10:03:23 följande:

    Min tjej har tagit kokain vid några tillfällen senaste halvåret. Bör jag vara orolig?


    Ja klart du ska vara orolig!

    Jag skulle inte vilja vara ihop med någon som knarkar, mina barn ska inte få växa upp i en sådan miljö, även om det "bara" är ett par gånger. Illa nog nog att man testar alls, men undrar ju lite varför det blev mer än en gång. 
  • klyban
    Anonym (Wtf) skrev 2020-02-17 10:11:09 följande:
    Skulle aldrig acceptera att vara tillsammans med en knarkare. Varför gör du det?
    Stigmatisera TS flickvän, vad är det tänkt det ska hjälpa här?
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • nollkollhardu
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-02-17 10:44:47 följande:

    Jag tog kokain första gången när jag var 19 år. Det var ett par år av festande med innemänniskor och kändisar runt Stureplan. Då och då tog jag kokain när det bjöds, men kände aldrig nåt beroende. Idag är jag 50 år och kan ta kokain nån gång ibland när det bjuds men har aldrig testat andra droger och aldrig blivit beroende. Tog ingenting i 18 år när jag hade barn. Det finns ingen som helst anledning till oro om detta är det "enda" hon tar?

    Värre om hon rökt hasch eller något annat som är beroendeframkallande.


    Wow! värre om hon rökt hasch eller något annat.. du verkar ha noll koll på vad som är eller inte är beroendeframkallande va? Varken hasch eller cannabis är beroendeframkallande. Det som är råkar vara tobaken man blandar med :) Kokain är väldigt mycket mer beroendeframkallande än exemplen du jämför med (även om kokain också ligger rätt lågt ner på skalan)
  • Anonym (Wtf)
    klyban skrev 2020-02-17 12:53:35 följande:

    Stigmatisera TS flickvän, vad är det tänkt det ska hjälpa här?


    Vadå stigmatisera?

    Hon är definitionsmässigt en knarkare som dessutom skiter i att hennes köp bidrar till skjutningarna i Sverige.
  • klyban
    Anonym (Wtf) skrev 2020-02-17 13:58:02 följande:
    Vadå stigmatisera?
    Hon är definitionsmässigt en knarkare som dessutom skiter i att hennes köp bidrar till skjutningarna i Sverige.
    Semantik hjälper dig inte från stigmat du gav.
    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • klyban
    Anonym (Wtf) skrev 2020-02-17 13:58:02 följande:
    Vadå stigmatisera?
    Hon är definitionsmässigt en knarkare som dessutom skiter i att hennes köp bidrar till skjutningarna i Sverige.

    Det är en stor naivitet och tro droger som använts i tusentals år ska inte användas.
    Och man lämnat över handel till kriminellanätverk, och de  löser sina problem med skjutvapen och annat våld.
    Och kommer aldrig någonsin ändra sig så länge kirminellanätverk sköter handeln.


    hur många meter var det? 88-ägd och avklarad!
  • Liberté
    Anonym (Wtf) skrev 2020-02-17 13:58:02 följande:
    Vadå stigmatisera?

    Hon är definitionsmässigt en knarkare som dessutom skiter i att hennes köp bidrar till skjutningarna i Sverige.
    Behöver det inte alls göra. Bara en idiot skulle köpa från gatan när det finns helt öppet på nätet , testat för kvalité med hemleverans..

    Varför riskera att bli rånad av Mahmoud och hans vänner när du kan få det direkt från amsterdam ?

    Snacka om att sakna koll på hur droger sålts de senaste 8-10 åren.
  • Anonym (Ursäkta?)
    nollkollhardu skrev 2020-02-17 13:29:46 följande:
    Wow! värre om hon rökt hasch eller något annat.. du verkar ha noll koll på vad som är eller inte är beroendeframkallande va? Varken hasch eller cannabis är beroendeframkallande. Det som är råkar vara tobaken man blandar med :) Kokain är väldigt mycket mer beroendeframkallande än exemplen du jämför med (även om kokain också ligger rätt lågt ner på skalan)
    Ursäkta? Vad sa du nu för "intelligent"?
  • Anonym (Wtf)
    Liberté skrev 2020-02-17 14:51:36 följande:

    Behöver det inte alls göra. Bara en idiot skulle köpa från gatan när det finns helt öppet på nätet , testat för kvalité med hemleverans..

    Varför riskera att bli rånad av Mahmoud och hans vänner när du kan få det direkt från amsterdam ?

    Snacka om att sakna koll på hur droger sålts de senaste 8-10 åren.


    Testat av vilka då? Läkemedelsverket? Vart går pengarna?

    Du är väl inte så naiv så du tror att det är icke-kriminella som sköter den distributionen?
  • Anonym (rocksocka)
    Anonym (Wtf) skrev 2020-02-17 13:58:02 följande:
    Vadå stigmatisera?

    Hon är definitionsmässigt en knarkare som dessutom skiter i att hennes köp bidrar till skjutningarna i Sverige.
    Oj oj alla är skyldiga förutom dom som skjuter =P du röstar på S ser jag 
Svar på tråden Sambo tar kokain