jeanette02 skrev 2020-02-26 15:50:29 följande:
Nej det har jag inte påstått att det är bra med fascistisk media. Orkar inte upprepa samma sak fler ggr för människor som saknar läsförståelse. utan citerar mina gamla inlägg där det klart och tydligt står varför jag resonerar som jag gör. Jag läser viss nyhetsrapportering där ibland när misstanken att andra stora medieaktörer utelämnar viktiga fakta i sina reportage. Inrikes/utrikes nyheter då främst.
Saknar läsförståelse blir det av att du hävdar nått bra med dessa fascistiska och neonazistiska medier och lyftande av dom.
Och vad har dessa med SD försök att styra media?
Trodde media skulle vara opolitiska, tydligen inte när vi kommer till denna punkt.
Vill man göra nått i frågan, så är det först en formell förfrågan som gäller och specifika saker.
Och med fakta och saklighet, och en grund för ens påstående, med just dessa i tankarna.
Utan dessa är orden betydelselösa, och vet SD falangen och högerextrema hatar dessa saker som pesten, då det bar återfinns kompartmentalisering, och sen tror de allt är rätt de säger.
Vilket sällan stämmer.
Det är inte för intet att fascismen och diktatoriska samhällen begränsar medias granskning av den exekutivamakten.
De det får dom se dumma ut, och folk för se den skit de hittar på.
Se bara på Putin och deras arbete mot den fria pressen, där dom trillar på knivar och får exotiska gift i sig och på många andra sätt dör.
Fascismen har många "nyttiga I****" till sitt förfogande, som inte ens förstår vad de gör.