• Anonym (TS)

    Ångrar ni att ni inte skaffade fler barn?

    Ångrar ni att ni inte skaffade fler barn?

  • Svar på tråden Ångrar ni att ni inte skaffade fler barn?
  • Fjäril kär

    Jag har tre barn och är nöjd så. Ibland kan jag väl tycka att det hade varit kul med nån ytterligare sladdis men eftersom det inte var en möjlighet så fick den tanken bara vara en tanke. Jag saknar inte flera barn.

  • Anonym (Hebe)

    Ja. Vi har två barn och ett bra tag så var väldigt nöjda så och ville absolut inte ha fler men för ett par år sedan hände någon som gav nya perspektiv på livet och vad som är viktigt och betyder något och ja sedan dess ångrar vi att vi inte skaffade fler barn men nu och även redan då är det för sent. Det är en sorg och jobbigt att ångra något så stort när det inte går att göra något åt längre men vad gör man. Det är som det är och jag är väldigt tacksam för de två fina, underbara barn vi faktiskt har.

  • Anonym (Ensam)

    För min egen skull egentligen inte.

    Men för mitt barns skull hade det verkligen behövts ett syskon eftersom han kommer att stå väldigt ensam i livet då vi har väldigt liten familj och typ alla kommer att vara döda när han är 25.

  • Anonym (C)

    Nej, jag är glad att jag fick två. Nu har jag dem varannan vecka och det vore riktigt roddigt att få ihop det med fler barn.

  • Anonym (Nöjd)

    Vi har tre barn och är nöjda. Har hela livet tänkt mig som tvåbarnsmamma men nu blev det tre och det är perfekt. De kommer att kunna få varsitt rum och vi behöver inte köpa ny bil. Det är även det maxantal vi känner att vi orkar med då det är ganska tätt mellan dem. Så även om det fysiskt inte är försent att skaffa fler (Jag är 34) så kommer vi inte att göra det. Hade heller inte viljat ha färre då jag ser hur roligt de har tillsammans <3

Svar på tråden Ångrar ni att ni inte skaffade fler barn?