Inlägg från: Anonym (Vickan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vickan)

    Hur får man ngn som är bränd sen tidigare?

    Hur snärjer jag honom? Han är rädd och vill ta de sakta. Ska jag då inte skriva till honom? Ska jag vänta ut honom?

    Han säger att han tycker om mig....

    Men har blivit lite avståndstagande. Jag tror inte han är typen som bara blir tyst och försvinner.

    Några fina råd skulle sitta fint nu.

    Jag är oxå bränd och är livrädd för att bli sårad igen men ändå tycker jag om den här människan jättemkt redan.

    Vi har setts 3 ggr bara

  • Svar på tråden Hur får man ngn som är bränd sen tidigare?
  • Anonym (Vickan)

    Men precis så.

    Hur fan gör man nu då? Hålla avståndet för att skydda sig själv?

  • Anonym (Vickan)

    Men om man är i den brändas sits...vill man få höras av lite och ses sällan? Är de det som är grejen?

  • Anonym (Vickan)
    Tecum skrev 2020-02-24 18:22:32 följande:

    Om jag skulle försöka sätta mig in i den situationen så är svaret nej. Enda sätter att minska misstänksamheten och få klarhet i vad hon vill och hur hon är, är att träffas och umgås. Kanske inte jättemycket för man vill ju se om hon menar allvar och har tålamod att vänta. Men ändå 1-2 ggr/vecka iaf. Det verkar som att din kille inte är så intresserad trots allt. Men det enda du kan göra är att ta det i hans takt.


    Vi har träffats en vecka...pratat längre. Sågs faktiskt tre ggr förra veckan
  • Anonym (Vickan)
    Tecum skrev 2020-02-24 18:43:34 följande:

    Men då så! Ta det lugnt bara.


    Varför vill man inte ses så mkt man kan?
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-02-24 21:02:33 följande:

    Va, träffats 3 gånger på en vecka. Det är ju mycket. Skulle bli kvävd. Har träffat en kille nu i 2,5 månad. I början var det en gång i veckan, knappt som vi träffades. Men det senaste har det varit längre perioder 2-3 dagar varannan helg. Vi är bägge brända, sitter livrädda i varsitt hörn och vet inte om vi vågar, men kan ändå inte låta bli varandra. Från mitt håll har det varit underbart att träffa en kille som bara hör av sig varannan dag sådär, ibland dagar i sträck men då väldigt korta konversationer. Men det är nu den senaste veckan som vi bägge har vågat öppna upp oss lite mer. Gått långsamt och skönt, men vi är långt ifrån att våga säga att vi på något sätt är ett par. Det behövs nog några månader till om det fortsätter som det gjort hittills. Ge det tid, alla vill inte rusa fram.


    Kan det vara så alltså? Han behöver tid bara?
  • Anonym (Vickan)

    Nu när jag håller mig undan hör jag inte ett ljud. Varför skulle just jag vara jobbigare att prata med än någon annan?

  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-02-25 12:46:25 följande:

    Hur långt tid har det gått från den senaste kontakten?


    En dag. Men liksom första veckan så hördes vi av hela tiden o nu har de lugnat ner sig.
  • Anonym (Vickan)

    Nej jag har inte sagt nåt till honom. Jag spelar cool bara ....

  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Grodan) skrev 2020-02-25 15:04:05 följande:

    Skynda långsamt är mitt bästa råd. Om han tycker om dig och du tycker om honom så är det värt att respektera och låta honom styra tempot. 

    Min man var oerhört skör och bränd när vi började träffas och ja, det var sjukt tålamodskrävande för mig, som visste redan efter vår 2:a dejt att det här var mannen jag ville dela mitt liv med. 

    Hans förtroende växte för mig när han insåg att jag respekterade honom. Sen smälte han och de mentala murarna föll. 

    Nu är han öppen som vem som helst. 


    Det är svårt för mig att sätta mig in i hur det funkar. När jag gillar nån vill jag ses hela tiden. Tänker liksom bara på den personen.

    Hur vet jag om jag inte bara är dissad liksom? Hur länge är okej mellan kontakt?
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (chere) skrev 2020-02-25 18:02:20 följande:

    Å jisses, jag får nästan panik av hur bråttom du har. Det är en vecka ni träffats, ni har inte lärt känna varandra ännu. Ta det lugnt. Att träffas 1-2 gånger i veckan i början är tillräckligt, kanske tom kan gå ett par veckor utan att träffas för man måste ju hinna jobba och annat också. Att höras kanske varannan till var tredje dag iaf nu i början men då kan det vara ett par meddelanden på hela dagen. Sen kan det nog gå 2-3 dagar utan något, man måste ju hinna känna efter hur det känns och sakna varandra också. Är det kontakt hela tiden så är det lätt att det blir för mycket och man tröttnar. Jag har haft såna killar som skickat från morgon till kväll och till sist skrek jag rakt ut när telefonen pep och var på väg att kasta den i väggen. De personerna blev kortvariga i mitt liv, några månader sen åkte de ut och nej, det blev aldrig förhållande av det. Tanke på förhållande gav jag upp efter några veckor men det gick inte ens att vara vän med de pga att jag aldrig fick andas. 


    Ja du har rätt. Jag ska sluta stressa mig själv. Låter honom komma till mig istället
  • Anonym (Vickan)
    JehonaB9 skrev 2020-02-26 13:04:59 följande:
    Hej vänner, uppriktigt kräver det hårt arbete, engagemang och engagemang för att göra ett framgångsrikt äktenskapsförhållande en livstid, här är min verkliga levande vittnesbörd om gudomliga bevis till goda lösningar som jag fick från Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com) kärleksläkaren, som hjälpte mig återställa mitt äktenskap från separationen för några dagar sedan. Mitt namn är Jehona Bekteshi från Stockholm. Efter så mycket kärlek i relation med min make i mer än fyra års äktenskap slutade han mig och han tappade mitt hjärta. Jag gjorde allt för att få honom tillbaka, jag har kontaktkommunikation med några andra spellcaster online men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, jag frågade honom med allt jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog för mig att jag föredrar att kontakta en riktig stavmästare som kunde hjälpa mig att kasta en magisk kärlekskarm för att föra min man hem, men jag är den typ som aldrig tänkt på magisk charm kunde Hjälp, jag hade inget annat val än att prova, jag skickar ett meddelande till Dr.oduduwa e-postadress jag kopierade från en vänner bloggsida postade stavkrasch och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar som min ex make man kommer att återvända till mig innan tre dagar är förbi, Dr.Oduduwa hjälpa mig kastade förtrollningen magiska kärlek spell med användning av foton bild och namn jag skickade till honom och förvånansvärt under den andra dagen, det var runt 04:00. Min ex man ringde mig på mobiltelefon för att be om ursäkt för mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtal och allt han sa var att han var så ledsen för allt gjort fel för att skada mig att han var mycket ångerfull och omvände sig, nu vill han ha mig att återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom vilket var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon vet att jag har ett förhållande problem, jag skulle vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med en snabb, snabb lösning för att få tillbaka min kärleksman hem, allt mitt problem är över.
    Alla som går igenom relationskris eller svårigheter måste skicka meddelande till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat kärlekskrisen som följer; ...
    Kärlek magiska trollformler ring för att hitta sann kärlek
    magisk kärlek återvända stava böner för att föra tillbaka ex kärlekspartner
    Skilsmässor (talisman ring för kärlek dominans och kärlek kraft)
    Anslutning till nya find love trollformler
    Örter och rötter botar mot cancer / HIV-stavning.
    Uppdelningsförhållanden Staver
    Att föra tillbaka en tidigare älskande pojkvän med ljusstake bön
    Du vill bli befordrad på kontoret / Lottery spell magisk ring
    Du måste tillfredsställa din fru på sexbädden (älskar superkraft)
    Dr.Oduduwa kärlek stavning incantation bön är praktisk och du kan förstå varje steg för att få kärlek spell fungera. det finns inga avgifter i samband med böner om du har problem för en hållbar lösning, skicka ett meddelande till honom via; dr.oduduwaspellcaster@gmail.com
    Öhhh...Nej!
  • Anonym (Vickan)
    Tukt skrev 2020-02-26 17:48:30 följande:

    Att vara "bränd" är ett sådant där luddigt begrepp som kan betyda lite vad som helst.

    Väldigt många kan känna sig brända för ganska lite. En del kan vara uppenbart försiktiga att gå in i nya relationer.

    Men det kan också vara problem med vad man inom psykologin beskriver som anknytningsteori.

    Är det lite det första alternativet så är det nog bara att ge lite tid. I det andra att jobba försiktigt med trygghet.

    Men om det gått så lång så att man har svårt att knyta an, så är det värre. Där tror jag ni kommer behöva en terapeut som jobbar med både er två och din partner ensam. Inte ens säkert det går ändå.


    Han är bara försiktig och vill att det ska kännas rätt o känna sig någorlunda säker på mig och vad jag vill och hur jag är.

    Jag lämnar honom i fred nu iaf. Han hör av sig om han vill annars var de väl inte menat. Life goes on
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Kimmen) skrev 2020-02-26 20:40:24 följande:

    Var inte tvärsäker på att han hör av sig om han vill för det kan lika gärna vara så att han vill men inte vågar. Min vågar knapt höra av sig till sin egna mamma ens för att hon är rädd för att störa och tränga sig på. 

    Pusha, men inte för hårt, är vad man måste göra med vissa.


    Han hör av sig rätt ofta men jag försöker inte få till nån träff. Han vet att jag vill så nu är det hans tur....
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (kaniner) skrev 2020-02-27 15:25:34 följande:

    Har du märkt att alla drar ganska snabbt?

    En desperat person skickar dåliga vibbar, man börjar se bilder om kokande kastruller och kaniner....


    Haha nä ingen har dragit. Har haft långa förhållanden innan
  • Anonym (Vickan)

    Det är mycket olika signaler jag får från denna man. Så jag släpper det. Jag förtjänar bättre.

  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-03-01 18:02:40 följande:

    Vad menar du med olika signaler? Ger du redan upp?


    Jag ger inte upp, jag backar. Det enda jag fått av honom är att han är kåt. Han är kåt på mig. Har egentligen inte fått några andra signaler alls.


    jag tänker inte sitta här och vänta på någon som inte vet vad han vill ha.

  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-03-01 18:45:48 följande:

    Ja, då vill han ju bara utnyttja dig. Få sex och inte känna sig ensam, när det passar honom. Inte direkt samma ska som att bygga upp en äkta relation. Kan hända att du tyvärr bara är hans övergång.


    Precis. Släpp och gå vidare känner jag. Tänker vänta på någon som visar vad han vill. Kommer inte acceptera sånt här beteende nånsin igen
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-03-01 18:55:44 följande:

    Bra, stå på dig. Skulle inte heller ta sånt.


    Frågan är..ska jag säga det till honom eller ska jag bara låta de vara. Han hör ju av sig nästan dagligen och frågar hur det är o vad jag gör men jag vill ju ha nån som vill oxå ses ibland. Mer än en gång i veckan eller mindre.
  • Anonym (Vickan)
    Anonym (Skynda långsamt) skrev 2020-03-02 00:31:40 följande:

    Jag tycker det är viktigt att man berättar vad man känner och tycker. Skickade sms idag till killen jag träffar att jag börjar få känslor. Det är bara självplågeri att gå runt och vänta på något som kanske inte ens finns.


    Jag känner en viss skillnad i hans meddelanden nu sen han fått ligga.
Svar på tråden Hur får man ngn som är bränd sen tidigare?