• mazziemay

    Hur ser det ut där era kökshanddukar händer?

    Vi håller på att göra om köket men vi vet inte riktigt vart/hur vi ska ha våra kökshanddukar då det mellanrummet vi har idag sannolikt försvinner nu. Tar gärna emot lite bildtips hur det ser ut hos er. TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-02-29 19:28
    Hänger ska det naturligtvis vara.

  • Svar på tråden Hur ser det ut där era kökshanddukar händer?
  • Anonym (Gör inte som vi)

    Våra hänger på den ena fria väggytan nära bänkarna, men det är ändå en bit från vasken och det funkar dåligt. Mitt tips är att ha dem nära vasken. Jag funderar på att köpa krokar som hakas fast på skåpsdörrarnas överkant.

  • Fjäril kär

    Hänger handduken på handtaget till ugnen. Byter iregel handduk varannan dag så någon krok känns inte nödvändigt för mig.

  • Barbro45

    Vi har satt upp en enkel köksstång (IKEA Kungsfors) på sidan av ett av våra underskåp. Det kräver förstås att man har ett skåp med fri sida.

  • AndreaBD

    Har inte tänkt på att man skulle behöva hänga upp den någonstans. Det brukar ligga en eller två kökshanddukar antigen på köksön eller på bänken. Skulle den bli ganska blött så hänger jag den på ugnshandtaget. 

  • sextiotalist

    Hänger i handtagen på luckorna under diskbänken.

    Byter efter behov

  • Anonym (Cleo)

    En handduk för händerna hänger på insidan av städskåpet på en vanlig självhäftande krok. Den som jag torkar ev disk och sånt med hänger på ugnsluckan

Svar på tråden Hur ser det ut där era kökshanddukar händer?