Inlägg från: Anonym (smeckra siwan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (smeckra siwan)

    Kvinnor attraheras ni generellt av Ryssar och juggar?

    Ja, med juggar så. Men bara för sex, inte för att leva med. Utstrålar en fantastisk råskap och mandighet. Benen går nästan i sär av sig själv, och hjärnan blir urkopplat.

  • Anonym (smeckra siwan)
    Anonym (Mini) skrev 2020-03-12 05:04:10 följande:

    Alltså män från forna Jugoslavien är nog bland de mest oattraktiva männen jag ser omkring. Associerar de till ganstermiljön, med bling bling och någon gammal eller ny stor Merca alt. BMW. Det liksom skriker - Se mig! men på ett dåligt sätt!

    Men ryssar kan mer vara vackra och manliga. Generellt om nu folk inte förstår detta. Jag tycker manlighet är när man är trygg i sig själv och inte hela tiden måste kompensera med massa så kallade statusgrejer. Sedan är norrmän överlag snyggast.


    Jag tycker balkanboys är "renare" på nåt vis. Ryssarna verkar ofta ha dåligare hygien, dåliga tänder o.dyl. Mera alkohol och stinkande papyrosa-cigarätter. Tänder mer på juggarnas attityd, och dom är fantastiska i sängen .

    Hur ser du skillnad på Norrmän och svenskar innan dom pratar ?
  • Anonym (smeckra siwan)
    Anonym (Nej fy) skrev 2020-03-12 13:47:45 följande:
    Och du, förklara varför jag har dissat följande (bara ett axplock...)

    1. Advokat, skrytig, flashade med pengar, försökte vara dominant och världsvan. Saknade charm. Vägrade dejta honom.

    2. Asbiffig Sverigechef, armar som Hulken. Tjänade sjukt mycket pengar. Enligt mig totalt fattig inuti, i själen. Saknade charm. Vägrade dejta honom, han stalkade mig ganska länge, skickade blommor och kom till campus och letade efter mig osv. Vägrade.

    3. Biffigt muskelberg som drev egna behandlinshem (bara där, USCH). Otroligt macho, obehaglig. Verkligen en såndär slipad idiot som självmedvetet försöker framställa sig som dominant, framgångsrik, rik och världsvan. Dissade. Fick ringa kompisar och be dom ta bort honom från min port där han stod och bankade för att jag vägrade öppna, skickade blommor och kärleksbrev osv.

    4. Dansk politiker som skickade långa, smäktande kärleksbrev som jag äcklades av. Jag var 17, fattig, saknade utbildning osv så hade lätt kunnat haka på det om jag varit attraherad av makt och pengar men det var jag inte och är inte.

    Hur är då några som jag VELAT vara med och varit med?

    1. Skådespelare. Mycket charmig. Inte en krona på banken. Noll makt. Bara så charmig. Andra tjejer påpekade ofta att han var snygg och sexig.

    2. Ingenjör utan nåt topp eller chefsjobb, absolut ingen makt och inte mer pengar än gemene man som jobbar heltid. Men skitsnygg och speciell, mycket charmig. (Skotte såklart).

    3. Fattig, saknade utbildning, jobbade som svetsare. Ascharmig. Alla påpekade jämt hur charmig han var. Hade varit med oräkneliga innan mig, behövde bara komma in i ett rum för att ha tjejer runt sig.

    4. Min man. Vill inte avslöja för mycket för att inte outa mig men han är ingen makthavare och ingen arvtagare heller. Jag har dissat bla en filmregissör för att jag var så kär i honom. Min man är charmig, snygg, pålitlig, lojal, helt underbar. Och från Glasgow ;)
    Ok, dig (ni) om detta. För mig och mina tjejkompisar så trumfar maskulinitet/mandighet charm any day, även om det kan va gulligt. Jag pratar dock om sex, inte förhållanden.
Svar på tråden Kvinnor attraheras ni generellt av Ryssar och juggar?