• Anonym (Frustrerad kvinna)

    Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?

    Kvinna på 43 år idag och som ung och ogift var det inga problem att hitta yngre och äldre män för timslånga knull gång på gång. Visst fanns det stunder av ljuvlig oralsex och fantastiskt förspel och lek  men fokuset var på att prestera ett långt och skönt samlag . 

    Efter ett långt äktenskap där sexlivet ebbade ut saknar jag nu just precis såna långa samlag som i yngre dagar där fokus låg på långa samlag och uthållighet handlade om att prestera samlag. 

    Men vad är det nu som händer?  Plötsligt möter jag en hel drös män i alla åldrar som plötsligt fokuserar på slicka fitta i tre timmar och förväntar sig nobelpriset för prestationen och efter tre juck är samlaget över.... Alltså vad fan? Jag är utsvulten på riktigt svettigt sex och klagar högljutt om vad jag specifikt vill ha och saknar - en kuk!   Men varje gång får jag ett oralsexmaraton och fyra juck och sprut....  Alltså hallå.... Har alla män blivit porrskadade?  Javisst älskar jag oralsex och njuter fulla drag av att bli slickad men jag vill ju för fanken knulla! 

    Jodå det finns män som skryter om hur dom ska ta hand om mig och ge mig vad jag vill ha och lovar att uppfylla min önskan men likförbannat glider samtalet in på just oralsex och karln nästan sprutar ner sig själv när han berättar upphetsat om hur mycket han ska slicka mig och ge mig orgasm efter orgasm och vill se mig njuta..  Ehh... ja jag njuter av att bli påsatt. 

    Ska det vara så jäkla svårt att bli påsatt?  Tryck upp mig mot väggen och äg mig och knulla mig tills jag inte kan gå längre...  Vad i helvete liksom.... 

    Varför ska allt handla om oralsex och slicka hit och dit?  spelar ingen roll om det är en 29-åring eller en 63-åring. Same same liksom.... oralsex verkar vara den nya modeflugan. Knulla har blivit hopplöst ute. 

    Nu vet ni. Lägg ner skiten.  Gå hem. Här finns inget att se.  

  • Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?
  • EA83
    EA83 skrev 2020-04-03 22:53:53 följande:

    Om du gillar oralsex också och stönar och kommer av det, så kan vi tro att det är så du vill ha det under hela övningen.

    Du måste istället vara verbal och ärlig: ?grymt slickat men nu vill jag ha din kuk tills jag säger att jag fått nog? eller ?tack, knulla mig nu tills jag säger att du får komma?

    Kan lova att han fattar.


    Av nån anledning så blir mina citationstecken frågetecken..
  • Anonym (Earl-y)
    Anonym (Cellprov) skrev 2020-04-03 22:35:04 följande:

    Min man och jag har slutat helt med sex sedan vi fick vårat barn för 11 år sedan.

    Han klagade på att samlaget var som ett gympapass och han blev genomsvettig trots bra fysik och kondition,

    Så det blev inte roligt längre och efter att han fick sin orgasm fick jag alltid smyga in i annat rum och onanerande fram egen orgasm..

    Så kul blev det sexet till slut...


    Låter ju väldigt trist att ni har det så. Är ju så härligt att ge varandra tills båda har kommit (färdigt) Är ingen av er sugen alls längre?
  • Anonym (Earl-y)
    EA83 skrev 2020-04-03 22:53:53 följande:

    Om du gillar oralsex också och stönar och kommer av det, så kan vi tro att det är så du vill ha det under hela övningen.

    Du måste istället vara verbal och ärlig: ?grymt slickat men nu vill jag ha din kuk tills jag säger att jag fått nog? eller ?tack, knulla mig nu tills jag säger att du får komma?

    Kan lova att han fattar.


    Ja precis så gjorde mitt ex... Bara så upphetsande att höra de orden
  • Anonym (Frustrerad kvinna)
    EA83 skrev 2020-04-03 22:53:53 följande:

    Om du gillar oralsex också och stönar och kommer av det, så kan vi tro att det är så du vill ha det under hela övningen.

    Du måste istället vara verbal och ärlig: ?grymt slickat men nu vill jag ha din kuk tills jag säger att jag fått nog? eller ?tack, knulla mig nu tills jag säger att du får komma?

    Kan lova att han fattar.


    Kan lova att de jag träffat hittills inte fattar... Fyra juck senare måste de sluta annars kommer dom och vips är de där med tungan igen... En stund senare är det fyra juck igen och så kommer de... Och så var det över.
  • EA83
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-04-03 23:43:51 följande:

    Kan lova att de jag träffat hittills inte fattar... Fyra juck senare måste de sluta annars kommer dom och vips är de där med tungan igen... En stund senare är det fyra juck igen och så kommer de... Och så var det över.


    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-04-03 23:43:51 följande:

    Kan lova att de jag träffat hittills inte fattar... Fyra juck senare måste de sluta annars kommer dom och vips är de där med tungan igen... En stund senare är det fyra juck igen och så kommer de... Och så var det över.


    Då förstår jag det som att du i vart fall är tydlig med att du vill bli penetrerand.

    Jag tror att du träffar fel män helt enkelt?

    Du kanske är blessed men en enormt skön och tight fitta? Du kanske utstrålar en dominans eller annan aura som får männen att bli för kåta?

    Hur som helst så borde de köra in två fingrar i dig och Mata på om de känner att de är nära.

    Den som kan exploderar över dig, switchar till fingrar, och sen kör en andra omgång utan nån egentlig paus.

    Har du nån gång fått höra att du är exceptionellt skön?
  • Anonym (Frustrerad kvinna)
    EA83 skrev 2020-04-03 23:53:11 följande:

    Då förstår jag det som att du i vart fall är tydlig med att du vill bli penetrerand.

    Jag tror att du träffar fel män helt enkelt?

    Du kanske är blessed men en enormt skön och tight fitta? Du kanske utstrålar en dominans eller annan aura som får männen att bli för kåta?

    Hur som helst så borde de köra in två fingrar i dig och Mata på om de känner att de är nära.

    Den som kan exploderar över dig, switchar till fingrar, och sen kör en andra omgång utan nån egentlig paus.

    Har du nån gång fått höra att du är exceptionellt skön?


    Jag vill inte ha fingrar, jag vill ha kuk. Och någon som kan prestera mer än 4 minuter utan att komma. Jag vill ha det tekniska passionerade sexet, när man är kåt bara av varandras närvaro och inget annat än att knulla är det viktiga. Det djuriska sexet där hungriga kyssar är allt förspel som behövs och man är på gränsen till hårdhänt när man knullar för att man är så jävla kåt. Och man blir bedövad av kåtheten så man kan hålla sig lite längre.

    Har upplevt det på riktigt flera gånger med en kk för flera år sedan så jag vet att det existerar. Men det är tydligen svårt att hitta en sån man igen.
  • EA83
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-04-04 01:17:26 följande:

    Jag vill inte ha fingrar, jag vill ha kuk. Och någon som kan prestera mer än 4 minuter utan att komma. Jag vill ha det tekniska passionerade sexet, när man är kåt bara av varandras närvaro och inget annat än att knulla är det viktiga. Det djuriska sexet där hungriga kyssar är allt förspel som behövs och man är på gränsen till hårdhänt när man knullar för att man är så jävla kåt. Och man blir bedövad av kåtheten så man kan hålla sig lite längre.

    Har upplevt det på riktigt flera gånger med en kk för flera år sedan så jag vet att det existerar. Men det är tydligen svårt att hitta en sån man igen.


    Kan relatera till -bedövad av kåthet-. Hamnar som i ett flow när det bara finns hunger och njutning, kroppen balanserar på gränserna till orgasm men man har full kontroll. Det finns inga gränser, man hanterar varandra innovativt men bestämt.

    Har upplevt med en kk för länge sen, men det verkar vara svårt att hitta sådana kvinnor.

    Pm?
  • Anonym (Cellprov)
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-04-04 01:17:26 följande:

    Jag vill inte ha fingrar, jag vill ha kuk. Och någon som kan prestera mer än 4 minuter utan att komma. Jag vill ha det tekniska passionerade sexet, när man är kåt bara av varandras närvaro och inget annat än att knulla är det viktiga. Det djuriska sexet där hungriga kyssar är allt förspel som behövs och man är på gränsen till hårdhänt när man knullar för att man är så jävla kåt. Och man blir bedövad av kåtheten så man kan hålla sig lite längre.

    Har upplevt det på riktigt flera gånger med en kk för flera år sedan så jag vet att det existerar. Men det är tydligen svårt att hitta en sån man igen.


    Min man kom snabbt han med och tyckte det blev som ett svettigt gymnastikpass när vi hade sex.

    Jag fick tala om för honom när vi hade sex senast för 7 år sedan (!) att jag ville fortsätta länge när han knullade mig.

    Men han kom fort ändå och så var det över snabbt. Tråkigt.

    Det gjorde att vi slutade ha sex då jag numer onanerar i ett ensamt rum och han runkar väll ibland annars jämt med vårat barn.

    Som mest knullade vi varannan kväll nu ingenting
  • Tukt
    Anonym (Frustrerad kvinna) skrev 2020-04-04 01:17:26 följande:
    Jag vill inte ha fingrar, jag vill ha kuk. Och någon som kan prestera mer än 4 minuter utan att komma. Jag vill ha det tekniska passionerade sexet, när man är kåt bara av varandras närvaro och inget annat än att knulla är det viktiga. Det djuriska sexet där hungriga kyssar är allt förspel som behövs och man är på gränsen till hårdhänt när man knullar för att man är så jävla kåt. Och man blir bedövad av kåtheten så man kan hålla sig lite längre.

    Har upplevt det på riktigt flera gånger med en kk för flera år sedan så jag vet att det existerar. Men det är tydligen svårt att hitta en sån man igen.
    Vi vill ju alla ha det vi njuter av mest. Det betyder ju inte att något är rätt eller fel.
    I den här tråden däremot så visar det ju på att nästan alla är missnöjda.
    Problemet kanske mer ligger i attityden över vad som är rätt eller fel, snarare än hur hittar jag någon som får MIG att njuta.
    Att många män är dåliga på penetration bygger ju på att det helt enkelt är överskattat rent kroppsligt. För många män är det inte ett bra sätt att bli stimulerade eftersom de antingen inte kommer alls - stimulansen av nerverna är helt enkelt för dålig. Eller så är det tvärt om. Minsta beröring och spoff!
    De som kan och gillar att hålla på länge gör det nog oftast för att de attraheras av själva penetrationen i sig.
    Och att fler män vill ge oralsex beror ju på att vi lärt oss att kvinnans njutning är viktig och då kanske man också kan få det man själv vill, när man väl slickat färdigt.
    Det du söker är kanske inte en enhörning, men sex är mer komplext nu för tiden när normer om vad som är "rätt" suddats ut.
  • Anonym Svensson

    Hej, jag förstår er kvinnor att det kan vara svårt för er som vill ha penetrering och "bara" får oralsex.

    Som man tycker jag oralsex är en del av förspelet och vill gärna fortsätta med vaginal sex (så skönt att få tränga in och känna den otroliga närheten när man är inne i en kvinna.

    Måste fråga er tjejer en sak: OM ni fått skön vaginal sex som avslutas med orgasm för er, är det ok att då suga av killen så han också får komma?????

Svar på tråden Är oralsex det nya samlaget? Går det inte att bara få bli påsatt längre? Vad är det frågan om?