Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
I don't wanna go! Pleae don't make me!
I don't wanna go! Pleae don't make me!
Nej, nu åker jag. Ses om ett par dagar!
.
Nej, nu åker jag. Ses om ett par dagar!
.
God morgon
Har just varit uppe gett den stackars svältande katten lite mat
.
Jag luffsa tillbaka till sängen en stund.
Men känner att lite frukost vore gott.
Blir hembakt fralla, kokt ägg och the. Kanske lite honungs melon också.
Idag står det inget på schemat. Så ev läsa lite på balkongen idag.
Lugna puckar när ts är borta! Jaha, de senaste dagarna har jag varit på snigeljakt två kvällar (fick ihop ca 150 mördarsniglar), jag har rensat ogräs mellan stenplattorna på uteplatsen och satt upp ett solskyddande partytält så jag kan lägga fram en pool åt mig och sonen snart.
Nästa vecka ska jag antagligen åka till hemstaden och göra klart arvsskiftet efter min pappa, hämta lite saker därifrån och konstatera att relationen till hans f.d. sambo är körd för all framtid. Nä då, ja ä int' bitter... Ska iaf passa på att träffa en del vänner också, för en gångs skull, och det ser jag fram emot. Har en hel lista på människor :)
Idag är planen att ta ut sonen och bada i en närliggande sjö, det ska vara varmaste dagen på veckan idag.
Har inte planerat så mkt för resten av sommaren, lite svårt att veta vad man törs göra när vi fortfarande har pandemi =/ Skara Sommarland hade jag åkt till i en blink, men där lär ju vara mkt människor t ex. Jaja...
Så ser mitt liv ut just nu! Vad har ni andra för er?
*Släpar mig in*.
Jag vet att jag loggade ut innan jag åkte, ändå var jag inloggad när jag tog upp familjelivsidan.