• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Har ni hört att Bert Karlsson ska öppna asylboende i Mumindalen?Foten i munnen

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

En fråga: Om man har en rubrik(i fetstil) och sen en underrubrik, hur ska underrubriken vara? I fetstil eller kursiverat eller vanligt?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-07-19 10:31:32 följande:

En fråga: Om man har en rubrik(i fetstil) och sen en underrubrik, hur ska underrubriken vara? I fetstil eller kursiverat eller vanligt?

Har inte reglerna i huvudet men huvudrubriken brukar inte vara i fetstil iaf, däremot större storlek (14 eller 16 pt), kursiverad är iaf en underrubrik längre ner i hierarkin, understruket kommer före vet jag.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-07-19 22:24:10 följande:
    Har inte reglerna i huvudet men huvudrubriken brukar inte vara i fetstil iaf, däremot större storlek (14 eller 16 pt), kursiverad är iaf en underrubrik längre ner i hierarkin, understruket kommer före vet jag.
    Ok, tack. Bra att veta! .
  • Freddie K

Jag har alltid fetstil på mina rubriker. Är det fel om jag skulle ha det och sen kursiverat på underrubriken?

• Anonym (Allmighty Torsten)

Let's kick it up a notch!

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-07-22 09:39:27 följande:
    Haha! Så klockrent!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-07-22 09:42:41 följande:
    Haha ja den är bra :D
    Haha, ja, sen skyller dem på stackars Ike att han har haft sönder ett fönster igen. Muhahaha.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.