Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag har en teori. Vill ni höra?
Jag har en teori. Vill ni höra?
Jag behöver lite input. Hur klarar man av att gå på bröllop med efterföljande fest? Pls advice. Har inte träffat folk på 1,5 år typ?.Inte kul detta.
Försök se det positiva i situationen, fokusera på att du är där för bröllopsparet och fira deras glädje. Ta djupa andetag, se till att ha något i handen/fickan som du rent fysiskt kan krama med handen när det blir svårt, kan vara en handväska, en mjuk sten, nästan vad som helst. Du kan också gå ut för en nypa luft, eller bara röra dig till en annan del av rummet. Tänk på att det är tillfälligt och de andras fokus är också på bröllopsparet i första hand. Umgås med de du redan känner när ni minglar, prata lite lätt med dina två närmaste bordsgrannar och håll helt enkelt en låg förväntningsnivå på dig själv, du behöver bara finnas på plats liksom.
Precis! Du kan ta mikropauser :) Och vet du, tänk på hur nöjd du kommer känna dig efteråt med att du vågade gå dit :D