• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-03 16:55:20 följande:

Woop, woop!

Tjenare! Jaha, så har den här dagen gått på nåt sätt också. Vi tog sonen till lekplats nu på em och nu får han middag, vi vuxna är inte så hungriga så vi väntar ett tag.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-03 17:10:15 följande:
    Tjenare! Jaha, så har den här dagen gått på nåt sätt också. Vi tog sonen till lekplats nu på em och nu får han middag, vi vuxna är inte så hungriga så vi väntar ett tag.
    Ja, den har ju det. Har du fått något vettigt gjort idag då? Jag är helt slut nu.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Ett skämt: Tror du att apelsinerna vill bli juice eller blir de pressade till det? Hahahah!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-03 18:50:30 följande:
    Ett skämt: Tror du att apelsinerna vill bli juice eller blir de pressade till det? Hahahah!
    Haha! :D
    Freddie K skrev 2021-08-03 17:13:22 följande:
    Ja, den har ju det. Har du fått något vettigt gjort idag då? Jag är helt slut nu.
    Hmm, egentligen inget vettigt som så. Tog hand om mig själv lite grann, så det var väl bra iofs, sen lekplatsen då och nu är läggningen klar :)
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-03 18:50:30 följande:
    Haha! :D
    Freddie K skrev 2021-08-03 17:13:22 följande:
    Hmm, egentligen inget vettigt som så. Tog hand om mig själv lite grann, så det var väl bra iofs, sen lekplatsen då och nu är läggningen klar :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.