• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:41:52 följande:
    Jo, fast ändå rätt bra tempo, alltså inte för hektiskt :) Jag hade kunnat försöka klämma in några maskiner tvätt men herregud, det är väl en dag imorrn också.

Grattis till de goda omdömena! :) Varför var det jobbigt att höra, har du svårt att ta emot beröm? Eller är det för att du ska flytta sen? När är det förresten?
    Det låter bra. . Jo, det kommer ju en dag imorgon med.

Jag är inte van att höra sånt så det blev lite jobbigt, men kul ändå på samma gång.

Jag vet inte riktigt när det blir. Håller fortfarande på att kolla på det, men snart hoppas jag, för jag saknar henne så mycket!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-09 15:49:05 följande:
    Det låter bra. . Jo, det kommer ju en dag imorgon med.

Jag är inte van att höra sånt så det blev lite jobbigt, men kul ändå på samma gång.

Jag vet inte riktigt när det blir. Håller fortfarande på att kolla på det, men snart hoppas jag, för jag saknar henne så mycket!
    Jag håller tummarna för flytten då :) Är det lägenhet som saknas kanske? Det kommer ordna sig nån dag, det är jag säker på, men jag förstår att du längtar efter henne!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:50:57 följande:
    Jag håller tummarna för flytten då :) Är det lägenhet som saknas kanske? Det kommer ordna sig nån dag, det är jag säker på, men jag förstår att du längtar efter henne!
    Tack. . Jo, det är lägenhet det hänger på, sen allt det praktiska med, men det löser sig nog. Bara man tar en sak i taget. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-09 15:52:26 följande:
    Tack. . Jo, det är lägenhet det hänger på, sen allt det praktiska med, men det löser sig nog. Bara man tar en sak i taget. .
    Bra inställning :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:53:12 följande:
    Bra inställning :)
    Tack! . Jo, det hjälper om man har en positivinställning. 
  • Freddie K

Alltså, jag har velat fram och tillbaka med det här med skrivandet. Det har ju varit mer som en hobby, men ja tänker om jag ska satsa helhjärtat på det nu. vad säger ni? Har jag någon talang, tror ni? .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-10 07:53:23 följande:

Alltså, jag har velat fram och tillbaka med det här med skrivandet. Det har ju varit mer som en hobby, men ja tänker om jag ska satsa helhjärtat på det nu. vad säger ni? Har jag någon talang, tror ni? .

Klart du ska! :) Och man blir bättre ju mer man skriver.
  • Freddie K

Äntligen hemma! Nu ska jag bara slappa. Har ni det bra? .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-10 14:58:02 följande:

Äntligen hemma! Nu ska jag bara slappa. Har ni det bra? .

Jorå det får man ändå säga :) Tänkte ta en kaffe nu. Imorgon har jag tydligen en tid hos tandhygienisten, det hade jag helt glömt men det går nog bra. Tuff dag eller?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.