Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Gäsp.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Hello. I wish I was a little bit taller. I wish I was a baller. I wish I had a girl who looked good, I would call her.

• Freddie K

God dagens, alla. Nu har jag precis smält i mig en pizza, så jag är mätt och belåten. .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:23:31 följande:
    Härligt :) Dagen blev bra, fick en del gjort så det känns bra. Mer imorgon.
    Vad bra. . Jag har med haft fullt upp idag. Fick smita lite tidigare så det var skönt. vad har du gjort då?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:33:34 följande:
    Lagt över en del bilder från telefon till dator och organiserat lite bland bilder/filer (men långt från klar, har flera hundra bilder säkert som måste in i rätt mappar). Mailat facket om varför min senaste räkning var dyrare än vanligt. Städat köket som var helt belamrat med disk och återvinning, diskmaskinen var full av ren disk så det först då. Lite småplock blir det också alltid. Och lunch. Men allt som allt känner jag mig nöjd med den insatsen under ca fem timmar.

Vad gjorde du idag?
    Låter som du har haft fullt upp? . Jag hade genomförandeplan idag. Ett möte med min coach och föreståndare och jag fick höra hur bra jag var och att jag är en riktig tillgång, vilket var lite jobbigt att höra, faktiskt.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:41:52 följande:
    Jo, fast ändå rätt bra tempo, alltså inte för hektiskt :) Jag hade kunnat försöka klämma in några maskiner tvätt men herregud, det är väl en dag imorrn också.

Grattis till de goda omdömena! :) Varför var det jobbigt att höra, har du svårt att ta emot beröm? Eller är det för att du ska flytta sen? När är det förresten?
    Det låter bra. . Jo, det kommer ju en dag imorgon med.

Jag är inte van att höra sånt så det blev lite jobbigt, men kul ändå på samma gång.

Jag vet inte riktigt när det blir. Håller fortfarande på att kolla på det, men snart hoppas jag, för jag saknar henne så mycket!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-09 15:50:57 följande:
    Jag håller tummarna för flytten då :) Är det lägenhet som saknas kanske? Det kommer ordna sig nån dag, det är jag säker på, men jag förstår att du längtar efter henne!
    Tack. . Jo, det är lägenhet det hänger på, sen allt det praktiska med, men det löser sig nog. Bara man tar en sak i taget. .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.