• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-16 06:53:24 följande:
    Hehe :D Jo jag var trött redan när vi klev upp för typ en timme sen.
    Haha, jo, det kan bli så. Speciellt när det är så okristligt tidigt. 
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Morty: Jag har en lite kinky fråga: Jag håller ju på att skriva på min fan-fiction och när jag introducerar Crash bandicoot, så skriver jag hela namnet, men sen skriver jag bara Crash. Kan man göra så eller måste man skriva hela namnet hela tiden?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-16 06:57:46 följande:
    Haha, jo, det kan bli så. Speciellt när det är så okristligt tidigt. 
    Ja! Men nu har jag haft kaffe och frukost. Snart dags att leta fram lite regnkläder åt sonen.
    Freddie K skrev 2021-08-16 07:21:59 följande:

Morty: Jag har en lite kinky fråga: Jag håller ju på att skriva på min fan-fiction och när jag introducerar Crash bandicoot, så skriver jag hela namnet, men sen skriver jag bara Crash. Kan man göra så eller måste man skriva hela namnet hela tiden?

Det är ok! Crash är väl "förnamnet" ändå, och om jag minns rätt så tilltalas han så i spelet också...? Känns iaf helt naturligt :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-16 07:36:31 följande:
    Ja! Men nu har jag haft kaffe och frukost. Snart dags att leta fram lite regnkläder åt sonen.
    Freddie K skrev 2021-08-16 07:21:59 följande:

Det är ok! Crash är väl "förnamnet" ändå, och om jag minns rätt så tilltalas han så i spelet också...? Känns iaf helt naturligt :)
    Vad gott! . Jo, man säger nog inte hela namnet, vad jag kommer ihåg. Det är nog samma med Dr. Neo Cortex. Man säger ju bara Dr. Neo.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-16 07:38:32 följande:
    Vad gott! . Jo, man säger nog inte hela namnet, vad jag kommer ihåg. Det är nog samma med Dr. Neo Cortex. Man säger ju bara Dr. Neo.
    Lite så :) 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-16 08:58:47 följande:
    Ok, vad bra. Då vet jag. . Tack!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-16 08:58:47 följande:
    Du anar inte hur mycket hjälp du har varit i mitt skrivande. Tack så mycket! .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-16 09:00:32 följande:
    Du anar inte hur mycket hjälp du har varit i mitt skrivande. Tack så mycket! .
    Så glädjande att man kan vara till hjälp för andra! :) Fint att du berättade det.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-16 10:02:29 följande:
    Så glädjande att man kan vara till hjälp för andra! :) Fint att du berättade det.
    Det är klart att du ska få höra det. . Det är ju sant med så. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.