• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-20 06:48:16 följande:

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

Ja men gomorron Weiron ;) Det blev migrän idag också, medicinen hjälper inte riktigt lika bra idag verkar det som. Men gårdagen blev bra iaf! :) 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-20 06:58:47 följande:
    Ja men gomorron Weiron ;) Det blev migrän idag också, medicinen hjälper inte riktigt lika bra idag verkar det som. Men gårdagen blev bra iaf! :) 
    Haha! . Ojdå, det låter inte bra. . Hoppas det släpper snart då. Woot, woot. ^^.
  • Freddie K

Morrn, morrn, alla. Nu har jag gått med i fanfiction.net, men det verkar lite rörigt, men jag har inte lärt mig det riktigt än så jag ska sitta och kolla lite på den sen. Nu fortsätter jag på min story om Sonic. .

• Freddie K

Jag ska dra en Weiron fråga här: Hur många skruvar finns det i Göta älv bron? Svar: Inga, för den har dem rivit, haha!

• Freddie K

Någon som har sett @Aniiee på sistone? Skulle behöva lite hjälp med en grej och jag orkar inte googla. Haha.

• Freddie K

Jag Har en fråga: När man skriver repliker med citattecken, ska man då ha de på en egen rad, eller kan man bädda in det i berättelsen så att säga så att det blir en löpande text?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-22 09:08:26 följande:

Jag Har en fråga: När man skriver repliker med citattecken, ska man då ha de på en egen rad, eller kan man bädda in det i berättelsen så att säga så att det blir en löpande text?

Generellt har man en ny rad. Man kan sedan lägga in något relaterat och att samma karaktär fortsätter prata.

"Ge mig de där pappren", sa Egon och kliade sig i ögat. "Jag behöver ta med så mycket material som möjligt till mötet."
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-22 09:16:38 följande:
    Generellt har man en ny rad. Man kan sedan lägga in något relaterat och att samma karaktär fortsätter prata.

"Ge mig de där pappren", sa Egon och kliade sig i ögat. "Jag behöver ta med så mycket material som möjligt till mötet."
    Ok, jag har liksom bäddat in det i berättelsen, men jag kanske ska ändra det då?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.