Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Walla, brorsan!
Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med?
.
Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med?
.
Morrn, morrn, alla. Nu har jag gått med i fanfiction.net, men det verkar lite rörigt, men jag har inte lärt mig det riktigt än så jag ska sitta och kolla lite på den sen. Nu fortsätter jag på min story om Sonic.
.
Jag ska dra en Weiron fråga här: Hur många skruvar finns det i Göta älv bron? Svar: Inga, för den har dem rivit, haha!
Någon som har sett @Aniiee på sistone? Skulle behöva lite hjälp med en grej och jag orkar inte googla. Haha.
Jag Har en fråga: När man skriver repliker med citattecken, ska man då ha de på en egen rad, eller kan man bädda in det i berättelsen så att säga så att det blir en löpande text?
Jag Har en fråga: När man skriver repliker med citattecken, ska man då ha de på en egen rad, eller kan man bädda in det i berättelsen så att säga så att det blir en löpande text?