Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Varför förstör jag allt runt mig?
Varför kan jag inte vara normal som alla andra ?
Varför lyssnar jag inte på råd jag får ?
Är det mörkret/tomrummet som förstör ?
Hur gör man när man bränt alla broar ?
Var ska jag ta vägen ?
Vad är mitt syfte i världen ?
Jag sitter och färglägger i en målarbok för vuxna, och fick plötsligt ett minne av när jag gjorde min uppföljande utredning runt asperger. Jag kan som bekant inte rita, men fick ett mönster framför mig som jag fick titta på i 30 sekunder och sedan togs mönster bort och jag skulle rita av det från minnet. Jag var halvvägs igenom när psykologen avbröt och sa att det räckte, ingen hade kommit så långt i mönstret förr i hennes karriär.....
Visst var det ju beröm men jag blev mest sne för att jag inte fick göra klart....
Jag sitter och färglägger i en målarbok för vuxna, och fick plötsligt ett minne av när jag gjorde min uppföljande utredning runt asperger. Jag kan som bekant inte rita, men fick ett mönster framför mig som jag fick titta på i 30 sekunder och sedan togs mönster bort och jag skulle rita av det från minnet. Jag var halvvägs igenom när psykologen avbröt och sa att det räckte, ingen hade kommit så långt i mönstret förr i hennes karriär.....
Visst var det ju beröm men jag blev mest sne för att jag inte fick göra klart....
Äter russin.
Nej, jag går och lägger mig.
I bid you adieu!
Idag kör jag en riktig rövare på travet.
En kupong baserad på min, mammas, min lillasyster och mormors födelsedagar:
Avd1: 1
Avd 2: 6
Avd 3: 1, 7
Avd 4: 8
Acd 5: 14
Avd 6: 3
Avd 7: 4
Avd 8: 8
Och en kupong med 2 hästar i varje avdelning (som jag faktiskt tror mer på):
Avd 1: 2, 4
Avd 2: 6, 10
Avd 3: 10
Avd 4: 1, 2
Avd 5: 10, 15
Avd 6: 1, 2
Avd 7: 2, 6
avd 8: 1, 9
Vi får väl se hur många rätt jag har mellan de två. Gissar på... antingen 3 rätt totalt eller 8 rätt mellan båda kupongerna.