• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-30 16:32:30 följande:
    Det är en novell fast i flera kapitel. Vet inte om det heter novellsamling då, men kapitlen är korta. Den heter "Guldgrävare Jack". Du kanske har läst den på min blogg?
    Har tyvärr inte haft tid att göra det, men en novell kan ju också vara rätt lång. En som jag skrev 2020 eller 2019 är över 70 sidor lång.... x) Blev informerad om att det då inte räknas som en novell längre haha :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-30 16:37:18 följande:
    Har tyvärr inte haft tid att göra det, men en novell kan ju också vara rätt lång. En som jag skrev 2020 eller 2019 är över 70 sidor lång.... x) Blev informerad om att det då inte räknas som en novell längre haha :D
    Haha, nej, en novell har väl max 60 sidor, har jag för mig. Jag ska ta bort den från bloggen och bara ha en "teaser" så att säga så folk kan bli intresserade av den och vilja läsa fortsättningen och förhoppningsvis köpa den. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-30 16:39:18 följande:
    Haha, nej, en novell har väl max 60 sidor, har jag för mig. Jag ska ta bort den från bloggen och bara ha en "teaser" så att säga så folk kan bli intresserade av den och vilja läsa fortsättningen och förhoppningsvis köpa den. .
    Smart försäljningsknep! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-30 16:42:10 följande:
    Smart försäljningsknep! :)
    Tack! . Jag kom på det alldeles själv, hihi. Ska utnyttja mitt lilla kontaktnät med som jag har. Börja på den varma marknaden, som det heter, med familj och vänner. Sen får jag helt enkelt se hur det kommer att gå, men jag är optimistisk. .
  • Freddie K

En annan novell som jag har som jag vurmar för heter: " På skohyllan". Det är också en kortnovell om ett par gympaskor, finskor och ett par tofflor som lever sitt liv på skohyllan. Den är rätt kul faktiskt. Ska försöka ge ut den med. .

• Freddie K

Jag måste berätta en pinsam grej som hände idag. Jag frågade min kollega om hon hade någon mus över som fungerade. Hon och de andra som satt där började asgarva. Jag fattade inte varför först, men sen kom jag på hur dumt det lät. "Jag menade en datamus. Min har pajat", sa jag för att förtydliga mig, men då var det redan kört, haha!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-30 17:02:32 följande:

En annan novell som jag har som jag vurmar för heter: " På skohyllan". Det är också en kortnovell om ett par gympaskor, finskor och ett par tofflor som lever sitt liv på skohyllan. Den är rätt kul faktiskt. Ska försöka ge ut den med. .

Gör det, låter intressant! :)
  • Freddie K

Jag har redan fått ett svar på min fan-fiction och då har jag bara lagt upp en sida än så länge, men jag har inte vågat kolla. :s.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-08-30 18:35:05 följande:

Jag har redan fått ett svar på min fan-fiction och då har jag bara lagt upp en sida än så länge, men jag har inte vågat kolla. :s.

Åååh det måste du göra, nu blir jag ju nyfiken! :D
Svar på tråden Här är vi alla vänner.