Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-08-18 19:04:10 följande:
    Nej :) Men frukt, bär, örter, svamp.... Lite sånt.
    Jo, precis. Fast var försiktig med svampen bara.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Vilken fin soluppgång! Jag har lovat mig själv att se minst en soluppgång om dagen.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-19 07:48:27 följande:
    Ja det enda jag vågar plocka är fingersvamp och kantareller! Men jag funderar på att gå en svampkurs! :)

Idag blir det inte mycket gjort, jag har migrän men det blir nog bättre om en stund när medicinen börjar verka.
    Freddie K skrev 2021-08-19 06:29:59 följande:

Vilken fin soluppgång! Jag har lovat mig själv att se minst en soluppgång om dagen.

Säger du det! Så härligt att få se :D
    Jo, det hade nog varit bra. 

Oj, så tråkigt. Hoppas det blir bättre snart då. 

Jo, det är fint att se. .
  • Freddie K

Go morron, go morron, go morron. Vem e de ja tjötar med? .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-08-20 06:58:47 följande:
    Ja men gomorron Weiron ;) Det blev migrän idag också, medicinen hjälper inte riktigt lika bra idag verkar det som. Men gårdagen blev bra iaf! :) 
    Haha! . Ojdå, det låter inte bra. . Hoppas det släpper snart då. Woot, woot. ^^.
  • Freddie K

Morrn, morrn, alla. Nu har jag gått med i fanfiction.net, men det verkar lite rörigt, men jag har inte lärt mig det riktigt än så jag ska sitta och kolla lite på den sen. Nu fortsätter jag på min story om Sonic. .

• Freddie K

Jag ska dra en Weiron fråga här: Hur många skruvar finns det i Göta älv bron? Svar: Inga, för den har dem rivit, haha!

• Freddie K

Någon som har sett @Aniiee på sistone? Skulle behöva lite hjälp med en grej och jag orkar inte googla. Haha.

• Freddie K

Jag Har en fråga: När man skriver repliker med citattecken, ska man då ha de på en egen rad, eller kan man bädda in det i berättelsen så att säga så att det blir en löpande text?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.