• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 08:43:09 följande:
    Haha det fick mig iaf att dra lite på smilbandet, och det är en bedrift efter den här natten ska jag säga! Skickar ett pm.
    Freddie K skrev 2021-11-07 08:23:21 följande:

@Morty: Nu löste det sig med mitt Paysafecard. Det visade sig att jag hade för lågt saldo med tre kronor. :s. Men jag har löst det nu. .

Så skönt att det löste sig så enkelt! :)
    Haha, vad bra. .

Jo, att det skulle vara så enkelt. Som vanligt visste jag att något var fel, men kom inte på vad, sen slog det mig bara. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-07 08:44:42 följande:
    Haha, vad bra. .

Jo, att det skulle vara så enkelt. Som vanligt visste jag att något var fel, men kom inte på vad, sen slog det mig bara. :s.
    Ja du ser vad klok du är :) 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:03:38 följande:
    Ja du ser vad klok du är :) 
    Jo, men sen kan jag vara ganska enveten med och ger mig inte förrän jag har löst problemet.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-07 09:14:26 följande:
    Jo, men sen kan jag vara ganska enveten med och ger mig inte förrän jag har löst problemet.
    Det är en riktigt bra egenskap! :) Jag kan vara sån till största delen också, men ibland måste man ta en andningspaus, och ibland kommer hjärnan på lösningen under tiden.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:15:19 följande:
    Det är en riktigt bra egenskap! :) Jag kan vara sån till största delen också, men ibland måste man ta en andningspaus, och ibland kommer hjärnan på lösningen under tiden.
    Ja, precis. Ibland kan det vara bra att byta fokus eller sova på saken, så löser det sig sen, för allt går att lösa, bara man vill. .
  • Anonym (Allmighty Torsten)

You caught me on a bad hairday.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-07 09:16:32 följande:
    Ja, precis. Ibland kan det vara bra att byta fokus eller sova på saken, så löser det sig sen, för allt går att lösa, bara man vill. .
    Det stämmer nog! :) 
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-11-07 09:20:40 följande:

You caught me on a bad hairday.

Men Torsten. Du har ju inget hår!Foten i munnen
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:24:05 följande:
    Det stämmer nog! :) 
    Jo, jag försöker i alla fall att byta fokus eller sova på saken. Konstigt, men efter att jag har sovit på saken så brukar jag se saker klarare, på något sätt.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.