• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-07 14:06:03 följande:

Jag såg en bisarr film igår, eller ja, jag såg inte hela, men. Holmes & Watson, hette den. Från 2018. En komedi, men jag gillade inte hur de porträtterades i den filmen.

Aha, jag har inte sett filmen men tycker inte om någon av de där två skådisarna så jag kan föreställa mig hur det kan ha sett ut :s
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 14:59:05 följande:
    Aha, jag har inte sett filmen men tycker inte om någon av de där två skådisarna så jag kan föreställa mig hur det kan ha sett ut :s
    Jag tycker att de kan vara roliga ibland, men det jag störde mig på var att Holmes och Watson porträtterades som lite klantiga och korkade, men som sagt jag såg inte hela filmen. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-07 15:01:39 följande:
    Jag tycker att de kan vara roliga ibland, men det jag störde mig på var att Holmes och Watson porträtterades som lite klantiga och korkade, men som sagt jag såg inte hela filmen. :s.
    Ja det är ju inte den uppfattning jag fått från böckerna, men de kanske gjorde så medvetet :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 15:04:08 följande:
    Ja det är ju inte den uppfattning jag fått från böckerna, men de kanske gjorde så medvetet :)
    Jo, det gjorde de nog, men jag tyckte i alla fall att den var lite bisarr, för som du säger. Det är ju inte så man är van att se dem.
  • Freddie K

Faen. Jag har fått den där jäkla Chicken song på hjärnan! :s.

• Freddie K

A horse came in to a bar and the barkeeper asked him, why the long face. .

Bazinga!

• Freddie K

Bah! När vi äntligen har fått till det med e-pub så visar det sig att det är fel version av den, men jag satte min coach på att lösa det, så det ska väl gå bra till slut! .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-08 17:05:06 följande:

Bah! När vi äntligen har fått till det med e-pub så visar det sig att det är fel version av den, men jag satte min coach på att lösa det, så det ska väl gå bra till slut! .

It never ends... x)

Dagens middag: flankstek, strips och en lättare sallad.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-08 17:17:43 följande:
    It never ends... x)

Dagens middag: flankstek, strips och en lättare sallad.
    Nej, det gör ju inte det. .

Åh, vad gott! Skicka över en tallrik. Jag är jättehungrig nu!Skäms
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-11-08 17:20:55 följande:
    Nej, det gör ju inte det. .

Åh, vad gott! Skicka över en tallrik. Jag är jättehungrig nu!Skäms
    Jag också! :o Tio minuter kvar.... Köttet ska vila lite i väntan på stripsen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.